Çalışma yapıldı.
Randevu taşıma çok kullanışlı olmuş. elinize sağlık.
Randevuların sürüklenebilmesi kullanışlı bir özellik olmuş. Ancak farenin sol tuşuyla tutma süresi çok kısa olduğundan, çoğunlukla sürükleme sırasında hasta kartı açılıyor.
Çalışma yapıldı.
HASTA » Oral'de planlama listesinde tedaviye kopyalamak istediğiniz kayıtları seçerek listenin altındaki turuncu renkli "Tedaviye Kopyala" düğmesi ile isteğinizi gerçekleştirebilirsiniz---demişsiniz, Ama ben planlama listesinteden ilgili dişi arayıp bulup kopyalama işlemine bir kısa yol önermiştim. Sağ tuşla sadece örn.36 no ya ait planlama-lar karşımıza çıkacak yine karşımızda ki satırdrlardan ilgili olanı işaretleyip, tedaviye kopyala diyebilelim...
Planlama listesinde ilgili dişe daha kolay ulaşabilmek için "Diş" kolonuna tıklayarak diş numarasına göre sıralama yapabilirsiniz.
Programın yeni özelliği olarak, kron köprüler alt listede diş noları olmadan yazılınca, düzeltmeler pek kolay olmuyor. Eski sistem bana daha kullanışlı geliyordu.
Fareyi, listenin "Diş" kolonundaki köprü simgesinin üzerine getirdiğinizde seçtiğiniz diş numaraları görünür.
Yeni kuron köprü eklerken şemayı görmek için diş seçimi yaptıpınız pencereyi farenizin sol tuşu ile başlık kısmından tutarak taşıyabilirsiniz.
Köprü kron işlemesi sırasında kolaylık olsun diye çıkan diş no onay kutulu pencere, şemayı kapattığı için hata yapmama sebep oluyor. Pencerenin şemayı kapatmaması sağlanabilir mi? Hatta sonradan açılan bütün pencereleri mouse ile tutup yerini değiştirebilmeliyiz.
Pencereleri farenizin sol tuşu ile başlık kısımlarından tutarak taşıyabilirsiniz.
Ortodontik braket "bant değil" uygulaması da grup onay kutulu pencere ile yapılsa, kolaylık olur.
Oralde braket tatbikinin seçim yapılarak girilmesi ve tek satırda görünmesi sağlandı.
Şema üzerinde sağ tıklama ile açılan, ilgili dişe ait işlemler listesinden, planlama ile ilgili olanları seçip tedaviye kopyalama seçeneği eklenebilir mi?
HASTA » Oral'de planlama listesinde tedaviye kopyalamak istediğiniz kayıtları seçerek listenin altındaki turuncu renkli "Tedaviye Kopyala" düğmesi ile isteğinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Randevu sayfamızda üstte adı yazan hekim adına randevu veremiyoruz. Sadece benim adıma randevu veriyor. Ancak hekimi açılmış randevu penceresinden değiştirirsek hekim düzelliyor. Ama biz bunu farkedinceye kadar randevular bayağı karıştı. Eski uygulama iyi çalışıyodu.
AYARLAR » Dişhekimi sayfasında "Çalışma saatleri dışında randevu verilemesin" onay işaretini tıklayarak hekime randevu verilmesi engellendi.
Yeni randevu verirken, seçili hekim randevu verilecek gün ve saatte müsait ise varsayılan olarak gelir. Müsait değil ise sırayla diğer hekimlere bakılır ve ilk müsait olan hekim seçilir.
Yardım dosyası var mı? İşlemleri nasıl yapabileceğimizi gösteren bir dosya? Acil olarak reçete yazımı var mı? Nerede?
Yardım dosyası hazırlanıyor. Bitmemiş haline
https://drdentes.com.tr/tr/Yardim
adresinden ulaşabilirsiniz. Kısa sunumu ana menüde yer alan soru işaretine (?) tıklayarak (dokunarak) izleyebilirsiniz.
dtsanal.com/sunum
Reçete kullanımınıza sunuldu.

"Bugün Doğanlar" raporu kullanımınıza sunuldu.