User Interactions

Benim başka sitede excel olarak çıktı alabileceğim hasta kayıtlarımı nasıl import edebilirim ve devamında nasıl yedekleyip export edebilirim. Birde aylık 99mb kolay dolmaz mı? Geçerse ne yapacağız?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Excel verilerinizi size hesap bilgilerinizin gönderildiği e-postaya cevap olarak gönderirseniz inceleyelim. Verilerinizi JSON olarak export edebileceğiniz özelliği ilerleyen günlerde kullanıma sunacağız. Kullanım alışkanlıklarına göre 99MB trafik kimi hekimimize yetiyor, kimine yetmiyor. Trafiği aştığınızda yazılım sizi üst pakete geçmeniz için uyaracaktır. Paketleri, Ayarlar > Hakkımızda sayfasından inceleyebilirsiniz.

iPad'ten giriş yaptığımızda otomatik olarak çıkış yapıyor, sisteme hasta kayıt yapamıyoruz tarayıcı olarak safari ve chrome denedik ama durum değişmedi.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Bu durumun oluşmaması için cihazınızın tarih/saatini güncelleyiniz.

Anamnez kısmında, listede olmayan hastalıkları ve kullanılan ilaçları ekleyebileceğimiz bir kısım eklenebilir mi?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Anamnez bölümüne "Kullanılan Diğer İlaçlar" alanı açıldı.

Yaptığımız tedavilerine yanına not ve yapılan işlem için kontrol tarihi ekliyemiyor muyuz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Oral sayfasında uyguladığınız tedaviye not eklemek için öncelikle ilgili tedavi satırını 1 kez tıklayarak seçiyoruz ardından aşağıdaki turkuaz renkli "Değiştir" düğmesine tıklıyoruz. Açılan pencerede tedavi isminin sonuna tedaviyle ilgili notunuzu ekleyebilirsiniz.

Notunuz sadece bir diş ile ilgili ise yukarıdan oral şemadaki diş numaralarına tıklayarak da not ekleyebilirsiniz.

Hasta Kartında ki Kontrol Periyodu'ndan belirleyeceğiniz seçenek ile hastanın son tedavi ve son randevu tarihine göre hesaplanan kontrole çağırmanız gereken hastaları Rapor > Kontrol görebilirsiniz.

Anamnez kısmında diğer kısmı açılabilir mi? Hastaların anamnez kısmında yazılmayan rahatsızlıkları olabiliyor. Onların manuel olarak girişini biz yapalım.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Anamnez ekranında Gıda Allerjisi, Bifosfonat, İlaç Allerjisi, Kullanılan Diğer İlaçlar seçeneklerinden birini aktifleştirerek altındaki kutuya elle giriş yapabilirsiniz.

Grafik çizimli bölgeyi büyütme şansımız var mı?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Chrome tarayıcısında sağ üstteki 3 noktalı simgeye tıklanınca açılan menüdeki "Yakınlaştır" özelliğiyle yapabilirsiniz.

Önceden yaptığım kanal tedavi ve dolgu diş başka yerde çekilmiş. Diagnozda kayıp diş olarak işaretleyince diş gidiyor kanal ve dolgu işareti kalıyor. Önceki programda da bu sorun vardı.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Bu durum oral şema üzerinde önce diyagnozların ardından tedavilerin çizilmesinden kaynaklanıyordu. Çizimi tarih sırasına göre oluşturarak durumu düzelttik.

Önceden tedavisini yaptığım diş başka yerde çekilmiş. Diagnozda kayıp diş işaretleyince diş gidiyor tedavisi ekranda kalıyor. Örn İ*** K*** 26 no lu diş.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Bu durum oral şema üzerinde önce diyagnozların ardından tedavilerin çizilmesinden kaynaklanıyordu. Çizimi tarih sırasına göre oluşturarak durumu düzelttik.

Hastaya protez yaptığımızda seçtiğimiz rengi unutmamak adına Oral'de renk seçeneği eklenmiş olsa, renkleri manuel olarak girsek veya skala renkleri eklenmiş olsa ona göre renk yazılsa çok iyi olurdu. Renk seçeneği Oral'de anatomik ve normal butonunun altına eklenirse iyi olur. İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Rengi, oral şemanın altındaki listeden yaptığınız protez tedavisine çift tıklayarak (veya bir kez tıklayıp seçtikten sonra aşağıdaki mavi renki değiştir düğmesine tıklayarak) açılan penceredeki "Tedavi" alanının sonuna yazabilirsiniz.

M*** B*** isimli hastamızda 26/09/2016 tarihli randevu üzerinden sağ tık ile kartına geçemiyoruz. Önceki randevularından 25/08/2016, 02/09/2016, 20/09/2016 tarihlilerden geçiş yapabiliyoruz. Benzer olay başka hastalarda da oluyor zaman zaman. Durumu değerlendirirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Randevu ilk oluşturulurken hastanın ismi yanlış girilirse hasta kartına geçiş yapılamıyor. Randevudan hastanın ismini düzelttiğinizde hasta kartına ulaşabilirsiniz.

We use cookies to enhance user experience, analyze site usage and assist in our marketing efforts. By continuing to browse our site or closing this banner, you acknowledge that you have read and agree to our Cookie Policy.
Whatsapp