Gerekli inceleme yapılarak yaşadığınız geçici sorun giderilmiştir.
Soyadı ÇİÇEK olan hastamızın hasta kartı kısmında düzgün kaydedilmiş olmasına rağmen, randevu listesinde ÇİCEK olarak görünmekte, kaydı baştan düzenlememe ve hatta silip kaydetmeme rağmen herhangi bir düzelme olmadı, bu konuda ne yapabilirim?
Gerekli inceleme yapılarak yaşadığınız geçici sorun giderilmiştir.
HASTA > Oral'de kayıtların tek tuşla topluca seçilebilmesi sağlandı. Oral kayıt listesinin sol altındaki "Tümünü Seç" kutusunu işaretleyerek tüm kayıtlarınızı seçebilirsiniz.
Yapılan işlemlerin hepsini tek seferde seçmenin kısa bir yolu olmalı. Toplu işlemler için her hastada ve her planda çoklu seçim için her seferinde Ctrl basıp tek tek tıklamak oldukça uzun ve kullanışsız.
HASTA > Oral'de kayıtların tek tuşla topluca seçilebilmesi sağlandı. Oral kayıt listesinin sol altındaki "Tümünü Seç" kutusunu işaretleyerek tüm kayıtlarınızı seçebilirsiniz.
Merhaba, planlama kısmında örneğin 10 işlem girdiğimizde fiyatı yuvarlamamız gerektiğinde tüm işlemleri ctrl ile tek tek seçiyoruz. "Hepsini seç yada Tümü seç" şeklinde bir kutucuk olursa bizde oradan istediğimiz işlemleri seçersek işlerimiz daha kolaylaşacaktır.
HASTA > Oral'de kayıtların tek tuşla topluca seçilebilmesi sağlandı. Oral kayıt listesinin sol altındaki "Tümünü Seç" kutusunu işaretleyerek tüm kayıtlarınızı seçebilirsiniz.
Bazı kalemlerde birden fazla giriş yapıp öyle planlama yapmamız gerekiyor. Mesela braket yerleştirmede diş olarak hesapladığı için 10 tane dişi işaretleyip bunu yapabiliyoruz ama 10 tane düz ark teli yada 10 tane fotoğraf gibi kalemleri girmemiz için toplu girmemize izin vermiyor sistem. Tek tek yapmamızı istiyor. Ayrıca bazı tek girilen kalemlerde ctrl tuşuna basıp birden fazla giriş seçip tek seferde giriş yapmamız mümkün müdür?
Yakın zamanlı iş planlarımız arasında kullanım kolaylığı ve alışkanlığı gözetilerek toplu tedavi girişi yer almamaktadır. HASTA > Oral'de kayıtların tek tuşla topluca seçilebilmesi sağlandı. Oral kayıt listesinin sol altındaki "Tümünü Seç" kutusunu işaretleyerek tüm kayıtlarınızı seçebilirsiniz.
Gelir İdaresi Başkanlığı'nın 01.09.2023 tarihi itibariyle getirdiği zorunluluk nedeniyle e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-Serbest Meslek Makbuzunda karekod gösterilmesi sağlandı. Karekod, yeni kesilen faturalarda gözükecektir.
Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.
- AYARLAR > Dişhekimi: "Diş Hekimi Ekleme"
- AYARLAR > Dişhekimi: "Diş Hekimi Düzenleme/Silme"
- AYARLAR > Tarife: "Tarife Ekleme, Varsayılan Yapma, Hasta Aktarma"
E-arşiv faturaları sistemimize aktif hale getirir misiniz rica etsek
Tarafınıza gelen e-Arşiv Faturaları Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) ait İnteraktif Vergi Dairesi'nin (İVD) internet sitesinden giriş yaparak listeleyebilirsiniz. GİB veya İVD bu veriyi entegrasyon ile sunmadığından ve biz de bu veriyi almak için resmi olmayan herhangi bir yola girmeyeceğimizden şu an Dr.DENTES'te gösterilmesi mümkün değildir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
İnteraktif Vergi Dairesi internet sitesi: https://ivd.gib.gov.tr
Merhabalar 10.07.2023 tarihinde güncellenen yeni TDB listesi sisteme yüklendi mi acaba?
%10 KDV'li TDB 2023 - 3 (10.07.2023-31.12.2023 tarihleri arası) tarifesi 08.07.2023'de Dr.DENTES'te yayınlandı. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2023-3" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2023-3'e aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.
22.09.2023 tarihinde Saat 17:00'da randevusu olan O*** **** adlı hastamıza 17:30 diye SMS gitmiş. Sebebini öğrenebilir miyim?
Randevunun "otomatik sms gönderim anındaki" saati neyse SMS'de o saat gönderilir. Otamatik SMS gönderiminden sonra randevunun saati değiştirilmiş olabilir. "Randevu Geçmişi" düğmesi ile ilgili randevunun değişiklik geçmişini inceleyebilirsiniz.