Kliniklerimizin, Sağlıkta Kalite Standartlarına uyumuna destek olmak amacıyla randevu kayıtlarında kullanıcıların yaptığı tüm değişiklikleri görebilmeniz sağlandı. Randevu penceresine yeni eklenen "Randevu Geçmişi" düğmesi ile ilgili randevunun değişiklik geçmişini görebilirsiniz.
Gider bölümü açılırken program sürekli donuyor. Açılması çok zaman alıyor. Giderde aldığımız mal/hizmet girerken alttaki ödendi bölümünde nakit kk olarak belirtilirse ödediğimiz bölümünden tekrar düzeltmemize tekrar gerek kalmaz. Çünkü oranında açılmasını bekliyoruz, ya da donuyor ne yazık ki.
Genel bir problem görülmemektedir. Gider sayfasının daha hızlı kullanımı için alışveriş yaptığınız her kuruma ayrı gider kartı açabilirsiniz (market, elektrik, abc diş deposu vb.), bunu tercih etmiyorsanız her yıla ayrı gider kartı da açabilirsiniz. Gider kartına göre giderlerinizin raporunu alabilirsiniz. Kolay takip için bu kullanım şeklini öneriyoruz.