User Interactions

Merhabalar yardımlarda bulamadığım için yazıyorum. Hastaya bir işlem yaptık ödemesini elden taksit ile mesela 3 taksitle öderim dedi bunun ödeme planında bizde 3 taksit yapıp ay ay ödemezse hatırlatacak bir sistem var mı Dr.DENTES'de yada nasıl bir yol izlememiz gerekir?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Taksitli ödeme planı oluşturmak için hastaya öncelikle oral sayfasında planlama oluşturabilirsiniz. Planlamada bulunan yeşil renkli el sıkışma simgeli "Sözleşme" düğmesiyle planlamalarınızı sözleşmeye çevirebilir, ödeme tarihi ve taksit tutarlarını kaydedebilirsiniz. Planlanan ödeme günleri geldiğinde Dr.DENTES uyarı sisteminde görünür.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Dr.DENTES hattını aradıgımızda telefona çıkan *** hanım sözlü bir şekilde ulaşılabilecek başka kimse olmadıgını sadece kendisi oldugunu. bilgili olabilecek kişiler içinde müsait bir zaman olmadıgını söylemiştir ve işlemimizi çözmek ve yönlendirmek adına hiçbir çabası olmamıştır. 29.05.25 10.52
bu sözleri teyit etmesini istediğimizde de kendinden emin bir şekilde evet sözlerimin arkasındayım diye belirtmiştir.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Destek ekibimiz; Dr.DENTES'in eğitim ve desteğini vermekle yükümlüdür. Gelir İdaresi Başkanlığı gibi başka kurumların sistemlerinden ve o kurumlara yapılacak başvurulardan sorumlu değildir. Bu konularda destek istendiğinde ilgili kurumun destek ekibine yönlendirilirsiniz. Şayet sizin adınıza yapılmasını istediğiniz bir başvuru var ve uzak bağlantı ile bizim yapmamızı isterseniz ekibimiz ücreti mukabil yardımcı olmaktadır. Dr.DENTES için daima hizmetinizdeyiz!

Selamlar
Bazı hastalarımız bazı randevu smslerinin kendilerine ulaşmadığını söylüyor. Gönderilmiş smslerin, gö gönderilen kişi, iletim saatini, gerçekleşip gerçekleşmediğini görebileceğim bir yer var mı? Teşekkürler

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > SMS Gönder sayfasındaki "SMS Gönderim Raporu" düğmesine tıkladığınızda gönderdiğiniz SMS'leri görebilir, iletim durumunu görmek istediğiniz SMS'e tıklayabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > SMS Gönder sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Hastanın açık bakiyesini tedaviler ve ödeme sıfırlanmadan kapatma şansımız var mı?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Hesap sayfasından "=" simgeli Hesabı kapat düğmesi ile hasta hesabını kapatabilirsiniz. Bunu yaptığınızda hastanın alacağı/borcu sıfırlanır. Ayrıca Oral ve Hesap'ta eski tedavileri gizlenir. "Kapalı hesabı göster" seçeneği ile kapattığınız hesabı görebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hesap sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

SGK fatura tipi Dr.DENTES e-Fatura sistemine dahil edildi. Fatura türünü "e-Fatura" seçip, Tip olarak da "SGK" seçtikten sonra SGK bilgilerini girip fatura düzenleyebilirsiniz.

Randevuları kaydırma geri gelsin.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RANDEVU sayfasındaki Takvim alanının yanında yer alan "Sürükle Bırak" kutucuğunu işaretlediğinizde randevularınızı sürükleyerek başka tarih, saatlere taşıyabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz

Kaydı silinen hastaların dosya numaralarını yeni hastaya kullanmak istiyoruz. Bu konuda yardımcı olur musunuz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES her hastaya özel kod verir. Her yeni hasta eklediğinizde bu kod ardışık olarak artar. Aradan hasta kartı silindiğinde o numaraya tekrar hasta eklenmez.

Merhaba bu konu ile ilgili daha öncede yazmıştım fakat yanıt alamadım. Çok sayıda silinmiş hasta dosyamız var ve numaraları boşta kalıyor. Yeni hasta girdiğimiz zaman sıradan devam ediyor. bu dosya numaralarını tekrar kullanmak istiyoruz. Var olan gerçek hasta sayısını göremiyoruz. Lütfen bu konuda yardım bekliyorum.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES her hastaya özel kod verir. Her yeni hasta eklediğinizde bu kod ardışık olarak artar. Aradan hasta kartı silindiğinde o numaraya tekrar hasta eklenmez.

RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde kıstas girmeden "Listele" düğmesine basarak kayıtlı tüm hastalarınızın listesini alabilirsiniz, listenin alt kısmında toplam hasta sayısı gösterilir ya da RAPOR > Durum'da tarihi "Tüm Zamanlar" olarak seçerek toplam sayıyı görebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Randevu sayfasında diğer hekimlerin randevularına bakmak istediğimde diğer hekimi secemiyorum. Ayrıca coklu secim de yapılmıyor. Mesela protez yapılacak dişleri seçmek istediğimde açılan diş seçim sayfasında birden fazla dişi işaretleyemiyorum. Her diş için ayrı ayrı seçim yapmak zorunda kalıyoruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

- RANDEVU'da sadece sol üstte seçili hekimlerin randevuları görülür. Buradan birden fazla hekim seçilebilir.
- HASTA > Oral'de bölümlü protez tedavisi uygulanırken diş seçim ekranı açılıyor. Buradan birden fazla dişi seçebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral ve RANDEVU sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz

merhaba,hastaya randevu oluşturduğumuzda otomatik olarak gönderdiğimizde randevu gün ve saati yazmamaktadır.
Bunu yapmamız için kendimiz yazıp o şekilde göderimemiz gerekmekte .Buda iki iş oluyor.Bunu düzeltilmesi ricasında bulunmak istedim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > SMS Gönder sayfasında bulunan "SMS Ayarları" düğmesinden "Randevu verilince hastaya otomatik SMS gönder." ayarını aktifleştirebilirsiniz. Bu ayar açık olduğunda randevu verildiği an hastaya otomatik SMS gönderilir. SMS şablonunda hasta isim ve randevu tarihleri ile ilgili özel ifadeler bulunmaktadır. Sistem otomatik doldurur. Ayrıca SMS Gönder sayfasında bulunan özel ifadeleri otomatik SMS metninizin içerisine ekleyebilirsiniz. Örneğin isim özel ifadesi yer aldığında hastanın adı ve soyadı otomatik gönderilir.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > SMS Gönder sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

We use cookies to enhance user experience, analyze site usage and assist in our marketing efforts. By continuing to browse our site or closing this banner, you acknowledge that you have read and agree to our Cookie Policy.
Whatsapp