User Interactions

Gecenin bir yarısında telefonumuzda cevapsız bir çağrı görüyoruz. Hastanın bizim hastamız mı yoksa yabancı bir hasta olup olmadığını programdaki "hasta arama" bölümünde isim ve soyisim dışında, telefon numarası ile de arama seçeneği olmalı

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste'de hastanın görmek istediğiniz bilgilerinin (ad, soyad gibi) sütunlarının göster kutucuğunu işaretleyip, telefonun "içinde geçen" kıstasına hastanın numarasını girerek hastayı görebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz.

Merhaba, sizinle daha öncede paylaştığım bir konuda tekrar öneride bulunmak istiyorum. Hastalara fatura keserken geçmişte yapılan işlemlerini tek tek çıkarmak yerine yeni yapılan işlemleri seçip fatura kesebilsek daha kolay olur.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Fatura'nın sağ üst tarafındaki "Ayarlar" düğmesi ile yeni faturada en fazla kaç günlük tedavilerin listeleneceğini ayarlayabilirsiniz.

Her diş hekimine ayrı bir genel gider sekmesi olabilir mi?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

GİDER > Gider Kartı'ndan hekimleriniz adına ayrı ayrı veya genel amaçlı bir tek gider kartı ekleyip, bu karta giderleri kaydedebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki GİDER > Gider Kartı ve GİDER > Gider sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Bakiyesi olan hastaların takibini eski tarihliden yeni tarihliye göre sıralaması olsa daha iyi olur. Kimin borcunu epeydir getirmediğini ekranı açınca görebilmeliyiz bence. Teşekkürler.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste'de "Bakiye", "Son Ödeme Tarihi" ve "Son Tedavi Tarihi" sütunlarının göster kutucuğunu işaretleyip, bakiye kıstasında en küçük değere 1, en büyük değere 99999 gibi yüksek bir değer girerek borçlu hastaları listeleyebilirsiniz. “Son Tedavi Tarihi” ve "Son Ödeme Tarihi" sütunlarına tıklayıp kayıtların yeniden-eskiye veya tam tersi sıralanmasını sağlayabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz.

Merhaba, hasta kartına HES kodu bölümü eklenebilir. Böylece her seferinde sormak yerine kendimiz hasta gelmeden kontrol edebiliriz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Hastanın HES kodunu HASTA > Not ve Görüntü sayfasındaki "Notlar" bölümüne veya hasta dosya numara takibi için kullanmıyorsanız HASTA > Hasta Kartı'ndaki özel kod alanına not edebilirsiniz.

Merhabalar, ben şifremi değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Kullanıcı’da şifre değişikliği yapmak istediğiniz kullanıcıyı “Kullanıcı” listesinden seçip, turkuaz renkli “Değiştir” düğmesiyle kullanıcı giriş bilgilerinizi değiştirip kaydedebilirsiniz.

Rapor kısmına gelip bakiyeden borcu olanları listele dediğimiz zaman, hasta kendisini muayene eden hocayla tedaviye başlamadığı halde, sistemde sırf muayene eden hocanın adı X olduğu için işlemi Y hoca yapmış olsa bile borç X hocaya aitmiş olarak gözüküyor. Asıl tedavi yapan hocanın hasta borçlarını nasıl görüntüleyebilirim?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Kısmı Bakiye'de "Dişhekimi" seçimi yaparak tedaviyi yapan ilgili hekime kalan borcu görebilirsiniz. RAPOR > Bakiye'de hasta kartındaki seçili hekime göre borç gösterilir.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Fatura'nın sağ üst tarafına yeni eklediğimiz "Ayarlar" düğmesi ile diş numaralarının fatura kalemine eklenip eklenmemesini belirleyebilirsiniz.

Faturalama kısmında oral bölümünde herhangi bir fatura kalemi seçilirken diş görsellerinin üzerine basarak seçim yapıldığı için diş numaraları fatura üzerinde görülüyor. Bu durum fatura bilgisinde karışıklıklara neden olabilir.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Fatura'nın sağ üst tarafına yeni eklediğimiz "Ayarlar" düğmesi ile diş numaralarının fatura kalemine eklenip eklenmemesini belirleyebilirsiniz.

Merhaba. Araç satış faturası keserken faturadaki açıklama kısmına diş numarası yansıyor. Yansımaması için ne yapabiliriz? İade faturası kesmek istediğimizde de aynı durumla karşılaşıyoruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Fatura'nın sağ üst tarafına yeni eklediğimiz "Ayarlar" düğmesi ile diş numaralarının fatura kalemine eklenip eklenmemesini belirleyebilirsiniz.

We use cookies to enhance user experience, analyze site usage and assist in our marketing efforts. By continuing to browse our site or closing this banner, you acknowledge that you have read and agree to our Cookie Policy.
Whatsapp