Konu değerlendirilebilir. Çözüm olarak Açıklama bölümüne "mail order" ilavesi yapabilirsiniz.
Merhaba iyi çalışmalar , ödeme kısmında ekstra ödeme seçenekleri girebilsek çok iyi olur. Mesela bazı hastalarımızdan mail orderla ödeme alıyoruz. Onu da kredi kartı olarak girmek zorunda kalıyoruz.
Konu değerlendirilebilir. Çözüm olarak Açıklama bölümüne "mail order" ilavesi yapabilirsiniz.
Randevu sisteminde hekimlerimizden bir tanesi 20 dakika aralıklarla takvimi bölmek, diğerleri ise 15 dakikalık aralıklar ile bölmek istiyor. Bunu yapabilir miyiz?
Şimdilik bir klinik için tek bir randevu aralığı söz konusu.
Planlamadan sonra yapılan indirimi, yüzde olarak görme şansımız var mıdır?
Planlamada bulunan yazdır düğmesine basarak elde edilen çıktının ön izlemesinde yapılan indirimi "TUTAR" olarak görebilirsiniz. Şimdilik % olarak görmek isterseniz "İndirim"i "Toplam"a böldükten sonra çıkan değeri 100 ile çarpmanız halinde indirim yüzdesini de görebilirsiniz.
Kullanıcı yetkilendirmesi için diğer hekimlerimin toplam ciroyu görmemesini sağlamak istiyorum ancak tüm randevuları görmelerini sağlamak istiyorum. Bunu yapamayacağımı söylediler, düzenlemek zor olmasa gerek, yapılırsa çok sevinirim.
Sadece randevularını görmesini istiyorsanız; hekimlerin randevularını yine hekimlerin Google takvim veya IPhone takvim yazılımları ile paylaşabilirsiniz. Bu durumda hekimler sadece kendi cep telefonlarından randevularını görebilirler.
Tek bir hekimin yaptığı tüm işlemler hastaları ve toplam cirosuna nasıl ulaşabiliriz
Rapor -> Tedavi bölümünden tarih aralığı seçerek hekimin hangi hastalara hangi tedavileri yaptığını görebilirsiniz. Raporun alt kısmında ciro ve hasta sayısını da görebilirsiniz. İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Yardım (?) bölümüne göz atabilir, şayet sorularınıza cevap bulamazsanız destek telefonlarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Diş Hekimi tanımlayabildiğimiz gibi asistan da planlayabilir miyiz? Böyle bir tanımlama ekranı olabilir mi? Performans verebilmek için önemli bir ölçek olacaktır büyük kliniklerde.
Teşekkürler
Performans kıstasları veya yapılacak hesaplama ya da oluşturulacak raporlar için ayrıntılı e-posta yollamanız halinde konu değerlendirmeye alınabilir. "Hak ediş" ile alakalı ayrıntılı epostanızı da bekliyoruz.
Aylık bazda ilk gelen hastaların filtrelemesini nasıl yapabiliriz? Ocak ayı gelen şubatta gelince çıkıyor ilk gelen listesi gerekli öneriniz nedir ?
Rapor -> Liste'de "Kayıt Tarihi"ni göstermek için kutucuğu işaretleyiniz. İlk tarihe 1 ocak son tarihe 31 ocak değerlerini girdikten sonra Listele düğmesine tıklarsanız Ocak ayında kliniğe ilk defa girişi yapılan hasta listesini alırsınız. Daha fazla bilgiye yardımdan (?) ulaşabilirsiniz.
Hastanın diş rengini yazacağımız bir bölüm olmalı. Hastanın mesleği gibi bir sekme açılması uygun olur.
Hasta kartında MESLEK isimli alana hasta mesleğini yazabilirsiniz.
Hasta diş rengi birden fazla olabileceğinden; kron/köprü olarak işlenen tedavi açıklamasına ekleyebilirsiniz. Not ve Görüntü bölümüne ekleyebilirsiniz. Gider Kartı ->Gider'de Aldığımız Mal/hizmet'i "Diğer" haricinde seçerseniz Diş Laboratuvar kartındaki tüm ayrıntıları yazabilirsiniz. Hatta İş AŞAMASI bölümünden tüm geliş gidiş zamanlarını ve durumunu takip edebilirsiniz...
Bu gün, planlamada her işlemde "Bu işlem sadece süt dişlerinde uygulanabilir " şeklinde bir uyarı çıkıyor.
Şikayetinizi daha iyi anlayabilmemiz için mesai saatleri içerisinde destek hattımızdan bize ulaşmanızı bekliyoruz.
Merhabalar kolay gelsin,
kredi kartı ile alınan ödemelerde banka isimlerini sisteme ekleme olanağınız var mıdır?
iyi çalışmalar dilerim.
Provizyon No alanına bankanın kısa SWIFT kodunu yazabilirsiniz.