Uzak bağlantı yazılımını indirip +90 506 190 5075 nolu eğitim hattı ile iletişime geçebilirsiniz.
Tarife bölümünde 2021 liste gözükmüyor. Teşekkürler.
Uzak bağlantı yazılımını indirip +90 506 190 5075 nolu eğitim hattı ile iletişime geçebilirsiniz.
Dr.DENTES programına, eski kullandığımız programdan hastalarımızı ve diğer kayıtlarını 23.01.2021 tarihinde aktardınız. Diğer programdan aktardığınız hastalarımızın hesaplarındaki bakiyelerinin sıfırlanmasını istiyoruz. Nedeni alacaklarımızı güncellemek ve dala önce tahsilatı yapılmış ama sistemden düşmemiş hastalarımız görünüyor, bunları temizlemek istiyoruz mümkün müdür?
Tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılmıştır.
2021 liste fiyatlarını ne zaman ekleyeceksiniz? Teşekkürler.
Ayarlar > Tarife bölümünde 2 Ocak 2021 tarihinden beri yüklü.
Sistemi kullandığımız ilk günden bu zamana kadar kaydedilen tüm hastaların alfabetik listesinin dökümünü nasıl alabiliriz?
Rapor > Liste bölümünden alabilirsiniz.
Giderler sekmesinde "Aldığımız mal ve hizmetler" tabına hasta bazlı borç tanımlanıyor fakat "RPT" için ise sadece boş bir alan serbest metin olarak ayrılmış. Bu alan daha sonra rapor çekilebilmesi için işaretlenecek ve sebebi seçilebilecek bir alan haline getirilebilir mi? İhtiyacımızın sebebi ise klinik içi performansın ölçmektir. Bu seçilecek sebepler, sizin bize bir tanımlama alanı oluşturacağınız bir alandan seçilebilecek sebepler olabilmeli. Klinik performans ölçülmesi için önemlidir. Yardımcı olmanızı rica ediyoruz. Teşekkürler.
Konu seçenekleri hakkında olası örnekleri e-posta ile yollamanızı rica ederiz. Seçenekler kullanarak edinilmesi istenen rapor örneğini de excel örneği olarak e-posta ekine iliştirirseniz ilk uygun zamanda konu hakkında çalışma yapılması için iş planına eklenecektir.
Selamlar. Klinikte 4 ayrı bilgisayar var. Hepsi internete bağlı. Bunlardan sadece bir tanesi yaklaşık 15 gündür dr dentes sitesine bağlanamıyor. Ne olabilir acaba?? bu arada başka sitelere aktif olarak bağlanıyor.
Uzak bağlantı ile yapılan inceleme sonucunda bilgisayar donanımınız ve işletim sisteminde problemler olduğu tarafınıza iletildi.
Planlamada 26 numaralı dişe uygulanan kaplama şematize edilemiyor.
Kendi eklediğiniz bir tedavi ise ve öyküneceği bir tedavi seçilmedi ise temsili grafik çıkmaz. Kayıt tarihleri ile iş sıralaması farklı ise grafik çıkmaz. Bunun haricinde bir işlem olduğunu düşünüyorsanız e-posta ile ayrıntılı bilgi iletmenizi rica ederiz.
Bakiye kısmında borç listesi yayınlandığında son ödeme tarihine göre liste yapılması mümkün mü?
Mümkündür. Rapor > Liste'de "Bakiye" aralığına 1 ile 999,999 değerlerini girmeli, "Son Ödeme Tarihi" alanını işaretlemeli son olarak listele düğmesine basmalısınız. Daha ayrıntılı bilgi için yardım menüsüne bakabilirsiniz. Eğer program kullanımı eğitiminiz tamamlanmadı ise eğitim randevusu için arayabilirsiniz.
Laboratuvar kaydının nasıl takip edebiliriz?
GİDER bölümünde Laboratuvar kartı oluşturabilirsiniz. Gider girişi yaparken "İş Türü"nü "Protez", "Kron" ... seçerseniz İlgili hasta ve Hekim seçimleri ve diğer ayrıntıları da ekleyebilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için Yardım (?) bölümüne bakabilirsiniz.
KVK kanunu yükümlülükleri webinarınızın tekrarı var mıdır acaba?
Youtube video
bağlantısını tıklayarak yayın kaydını izleyebilirsiniz.