Birden çok hasta kartı ayrı ayrı sekmelerde açıldığında, son açılan sekmedeki hastanın notları gösterilir. Bir hastanın işlemi veya incelemesi tamamlandıktan sonra diğer hastanın incelemesine geçilebilir.
Doğum günleri modülünde bug var. Doğum günü olan hastaları listede bulunan mavi oklu kutucuk üstüne basarak yan yana açıyorum. Daha sonra hasta dosyasına gidiyorum. Notlarını okuyup filmine bakıyorum. Aynı gün doğum günü olan diğer hastanın dosya sekmesine geçince bir önceki hastanın dosya notları geliyor.
Birden çok hasta kartı ayrı ayrı sekmelerde açıldığında, son açılan sekmedeki hastanın notları gösterilir. Bir hastanın işlemi veya incelemesi tamamlandıktan sonra diğer hastanın incelemesine geçilebilir.
Hasta kartı bölümünde Alerji ve kişinin diğer hastalıkları diye bir bölüm yok mu yoksa ben mi bulamıyorum?
Hasta Kartı'ndaki pembe renkli anamnez düğmesi ile açılan listede "Gıda Alerjisi", "İlaç Alerjisi" ve "Diğer" kutularını işaretleyerek listede bulunmayan anamnezleri ekleyebilirsiniz.
Hastalar faturanın tamamını değil de belli bir miktar ödeme yaptıktan sonra hesap kısmına kaydedilen ödemeler görünmüyor. Onu nasıl çözebiliriz?
Uzak bağlantı ile inceleme yapıldığında ilgili kullanıcının "geçmiş zaman tahsilatları"nı görme yetkisi olmadığı için kayıtları göremediği tespit edilmiştir.
Augmentin es 600 mg 100 ml susp. reçeteye ekler misiniz?
İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletebilir misiniz?
Merhabalar SMS satın almak istiyoruz. Konu ile ilgili dönüş yapar mısınız?
AYARLAR > Hakkımızda sayfasında "Dr.DENTES SMS" başlığı altında yer alan açıklamalar ile SMS gönderimi hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Merhaba, sistemden silinen randevuyu hangi kullanıcının sildiğini, oluşturduğunu nereden görebiliriz?
RANDEVU'da ilgili randevu kaydının üstüne imleç ile gelerek randevuyu oluşturan kullanıcının adını görebilirsiniz. Silinen randevulara ait bilgilere Dr.DENTES içinden erişim imkanı yoktur. Dilerseniz, silinen randevuların tarihini iletmeniz halinde, log kayıtlarının incelenerek silen kullanıcının bulunması için teklif oluşturabiliriz.
Merhaba, daha önce hastaların eski randevularını bulmakla alakalı sorduğum soruya hasta kartındaki yeşil renkli simgeden eski randevuları görebilirsiniz diye cevap vermiştiniz. Ancak eğer hastaya hasta kartından değil de direkt isim soyisim ile randevu yazıldığında ya da 2 isimli hastanın tek ismi ile randevu yazıldığında o kısımdan eski randevular çıkmıyor.
RAPOR > Randevu sayfasında randevu verilen tüm hastaları (hasta kartı olan ve olmayan) listeleyebilirsiniz. "Ad Soyad" alanına hastanın ismini yazıp mavi renkli "raporla" düğmesine basarak yazdığınız ad soyadı içeren hasta randevularını da listeleyebilirsiniz.
Hastaları nasıl listeleyebiliyoruz? Mesela kanal dolgu ortodonti hastası aylık kaç tane yaptığımızı nereden görüyoruz?
RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde kıstas girmeden "Listele" düğmesine basarak kayıtlı tüm hastalarınızın listesini alabilirsiniz. RAPOR > Tedavi'de istediğiniz tedavinin raporunu alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Merhaba, hastaya oral bölümünden planlama çıkarıp otomatik çıkan fiyatları elle düzeltiyorum. Ancak çıktı aldığımda bazı kalemleri düzeltmeden önceki fiyattan hesaplamış oluyor ve sonra belli bir oranda indirim yapıyor kendiliğinden. Sorun nerede acaba?
AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneğiyle Oral'de Planlama ve Tedavi çıktılarında indirimlerin gösterilmesini kapatabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Hakediş hesaplanmamızda problem var. Maliyet yüzdesi sıfır, hakediş yüzdesi %50 ama yapılan cironun %50'sinden daha az bir tutar çıkıyor hakedişte.
RAPOR > Hakediş'te "Tedaviye göre" hesaplaması kullanılarak seçili hekimin seçilen tarih aralığındaki yaptığı tedaviler üzerinden ne kadar prim alacağı bulunabilir. Prim hesaplaması yapılan hastalarla ilgili gider kaydı var ise bu gider düşülerek hesaplama yapılır.