Interacciones de Usuarios

Merhaba,
Hastalara indirim yapıyoruz ancak planlamanın çıktısını aldığımızda indirimler görünmüyor. Bir sütun daha açılsa indirimli fiyat yazsa ve indirim yaptığımız hastalarda o sütun aktif olarak görünse çok iyi olur. Aynı zamanda banka ya da başka indirimli kurum hastalarında provizyon gerekiyor ancak planlamanın çıktısını aldığımızda bizim tarifemizde yazan fiyat çıkıyor. Bu fiyat kalsın ama yana bir sütun daha eklenerek ne kadar bir indirim yapıldığı da görünürse sorun yaşamayız, hastalara tekrar tekrar anlatmak zorunda kalmayız.
İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hastaya indirim yaptıktan sonra proforma çıktısı aldığınızda eğer AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneği açık ise "genel toplam"ın üstünde toplam indirim miktarı gösterilir.

Muhasebecimiz için kullanıcı oluşturdum. PAPOR > Gelen e-Fatura ve RAPOR > Fatura Listesi için yetki verdim. Fatura listesinde hastalara kesilen faturayı görüntüleyebilmesi için HASTA > Fatura için de yetki verdim. (Yoksa faturayı görüntüleyemiyor. Sadece liste olarak görebiliyor.) Kullanıcı Hasta > Fatura kısmına geldiği zaman hasta arama butonu yarım gözüküyor, fakat tıklanabilliyor. Aramaya bastığı zaman bütün hasta ve numaralarını görebilmektedir. Bu hatanın düzeltilmesini talep ediyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

HASTA > Fatura'da hasta arama bölümü olmalıdır. RAPOR > Fatura Listesi'ne faturanın doğrudan görülebilmesi için "Yazdır" simgesi yerleştirildi. Böylece HASTA > Fatura yetkisinin verilmesine gerek kalmadı.

PAPOR > Gelen e-Fatura, e-SMM mükellefleriyle ilgili bir sayfa değil. Onun da yetkisini kaldırabilirsiniz.

NOT: Sadece RAPOR > Fatura Listesi'ni görme yetkisi verip, "Hasta (Hepsi)"ni görme yetkisi vermezseniz kullanıcı sadece kendi hekiminin hastalarına kesilmiş faturaları görebilir.

Randevu süreleri için 5 dakika ve 10 dakika şeklinde alternatif ayarlanabilirse çok mutlu olurum. Kolay gelsin.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

AYARLAR > Randevu'dan randevu periyodunu ayarlayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Günlük randevuların çıktısını almak istiyoruz. Bununla ilgili çalışma yapabilir misiniz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

RAPOR > Randevu'dan çıktı alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Majezik 100mg ekler misiniz lütfen?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletebilir misiniz?

Merhabalar kolay gelsin. Randevu kısmında ödemesi gelen hastaya bir işaret yanıp sönme durumu gibi bir kolaylık olabiliyor mu?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

HASTA > Hesap'tan ödeme alarmı kurulduğunda veya HASTA > Oral'deki sözleşmeden doğan taksit ödeme tarihi geldiğinde ekranın sağ üst tarafındaki "Uyarılar" bölümünden bilgilendirilirsiniz.

-"İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.- düzenlemesi faydalı oldu.
Fakat "Değiştirildi" durumunda da değişen eksi randevu için sms hatırlatmaları gitmemeli. Çünkü değiştiren hasta farklı bir tarihe randevu alan hastadır. Bu durumda hem yeni randevusu için hemde "değiştirilen" randevusu için sms gitmeye devam ediyor. Bu istenmeyen bir durum. Düzenlenmesini rica ediyorum. Teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Bahsettiğiniz konu için "Ertelendi" durumunu kullanmınızı öneririz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Önceki iki güncelleme için teşekkür ederiz.
Randevuları hangi klinik yardımcının verdiğini öğrenmek adına;
Kullanıcı oluştururken klinik yardımcılarımız adına kullanıcı oluşturmak eklenebilir mi? İlla hekim atamadan yani.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Kullanıcı oluştururken hekim atanması o kullanıcının hekim olduğu anlamına gelmiyor. Yardımcı personeliniz için kullanıcı oluştururken herhangi bir hekimi seçebilirsiniz. Hekim seçimi teknik bir zorunluluktur.

Bir klinikte hekimler, yardımcı personel (asistan), satın alma uzmanı, muhasebeci gibi çalışanlar olabilir. Kullanıcı tanımı yapılırken bunların tamamının bir hekimle eşleştirilmesi doğru değildir. Mesela muhasebecinin veya sekreterin (hiç hasta asiste etmeyen) bir hekimle eşleştirilmesi anlamsızdır. Yeni kullanıcı tanımları (veya uygun olan baska bir duzenleme) gerekiyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Kullanıcı oluştururken hekim atanması o kullanıcının hekim olduğu anlamına gelmiyor. Yardımcı personeliniz için kullanıcı oluştururken herhangi bir hekimi seçebilirsiniz. Hekim seçimi teknik bir zorunluluktur.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp