Interacciones de Usuarios

Merhaba,
Muhasebecimize RAPOR > Gelen e-Fatura kısmı için görüntüleme yetkisi verdik. Fakat verilen yetkiler ile muhasebeci karşısına açılan pencerede "uyarılar" bölümü de geliyor. Hangi hastanın prova randesu var bu bilgiler geldiğinden "Hasta veri gizliliği ve güvenliği" açısından bu konu hassasiyet oluşturabilir. Sizden ricamız, bu bölümde bu "uyarı" alanının da gizlenmesi, muhasebeciye görünmemesi.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

"Uyarılar" bölümünde yetki iyileştirmeleri yapıldı.

Randevu hatırlatma mesajı belirlediğim gönderi saatinden önce hasta randevu durumunu ertelendi olarak değiştirdiğim halde gönderiliyor. Sms gönderimini bu gibi durumlarda hatırlatma Sms'i gönderimini iptal etmek için bir ayar sekmesi var mıdır veya ilave edilebilir mi?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Merhabalar, güzel programı severek kullanıyoruz. Sizlere bir sistem karmaşasından bahsetmek istiyorum. Hasta randevusunu randevu gününden önce değiştirdiğinde veya ertelediğinde de sanki randevusu değişmemiş gibi değiştirmeden önceki eski tarih için hatırlatma smsleri gitmeye devam ediyor. Henüz gelmeyen hastaya "- gelmedi" diye hatırlatma sms gitmesi güzel ama değiştirilen veya ertelenen bu tarz hastalarda "değiştirildi, ertelendi" işaretlenince de sistem sms gönderiyor. Bu sefer de hasta bizleri arayıp, randevumu değiştirmediniz mi? Hala randevum varmış gibi mesaj alıyorum diye tepki gösteriyor. Her seferinde aynı durumdaki farklı hastalara tek tek açıklama yapmak zorunda kalıyoruz. Dolayısıyla güvensizlik ortamı oluşuyor. Ayrıca boşuna sms kredisi gidiyor. Düzenlenmesini rica ediyorum. İlginiz için teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Kolay gelsin. Hastaya tıkladığınızda çıkan menüde hastanın durumu kısmına iptal etti veya kendi isteğiyle iptal etti gibi bir seçenek daha ekleyebilir misniz? Ertelendi yapınca karışıyor. Hastanın geçmişi için güzel olur. Teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Hasta randevusunu değiştirdiğinde veya ertelediğinde de sanki randevusu varmış gibi sms gitmeye devam ediyor. "- gelmedi" olanda sms gitmesi güzel ama "değiştirildi, ertelendi"de sistem sms gönderince kafa karışıklığı oluşuyor. Düzenlenmesini rica ediyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Randevu alan bir hasta daha sonra randevusunu iptal ettiği taktirde hastayla ilgili tüm randevu bilgileri silinmiş oluyor. Randevu içerisinde (geldi - gelmedi - bekliyor - tedavide) şeklinde bölümler mevcut. Bu bölüme İptal etti seçeneği koysak ve bu bölümden hasta randevusunu iptal etmek istediğinde (iptal etti) seçeneğini seçsek ve randevuyu bu şekilde silsek. RAPOR > Randevu bölümünden daha sonra iptal etti seçeneğini seçerek kimlerin iptal ettiğini görebilsek. Mümkün müdür?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür.

Randevu sayfasına bir hasta için randevu yazıldıktan sonra hasta arayıp randevusunu iptal edince, hasta ismine tıklayıp sil butonuna basıyoruz ve hasta randevusu siliniyor. Bu hastayla ilgili elimizde veri kalmıyor. Eğer (İPTAL EDİLDİ) butonu yapılıp, randevusunu iptal eden hastaları listeleyebileceğimiz bir bölüm oluşursa hastaları geri arayıp kazanma şansımız olacaktır. Değerlendirmeniz ricasyla.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür.

Merhabalar, Hasta kayıtlarımın tamamına liste halinde ulaşıp listeyi sistemin verdiği numara dışında numaralandırabilir miyim?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde kıstas girmeden "Listele" düğmesine basarak kayıtlı tüm hastalarınızın listesini alabilirsiniz. Dr.DENTES'in hasta numarasını kullanmak istemeyen kullanıcılarımız Hasta Kartında yer alan Özel Kod'un içine kendi numarasını girebilir. Hasta Kartındaki hasta arama penceresindeki "Hasta #" alanından veya RAPOR > Liste sayfasında "Hasta #" alanında Dr.DENTES'in verdiği numara ile, "Özel Kod" alanında ise kendi girdiğiniz kod ile hasta listesi alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Merhabalar fatura düzenlerken eski işlemleri çıkartmak bazı hastalarda çok uzun zaman alıyor. Özellikle eski hastalarımızda fatura edilmemiş ve edilmeyecek 30-40 satır işlem olabiliyor. Çıkartma işlemi yerine hangi satıra makbuz düzenlenecek ise o satır işaretlenip, işaretlenen satır/satırlara makbuz kesilse daha pratik ve hızlı olmaz mı? İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Fatura sayfasında Windows için "Ctrl", Mac için "Command (⌘)" tuşu basılı iken, farenin sol tuşu ile tedaviler (fatura kalemleri) seçildikten sonra kırmızı renkli Çıkar düğmesine tıklanarak birden fazla tedaviyi aynı anda faturadan çıkarabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhaba, eski randevuları arayabilmek için randevu ekranına bir arama tuşu konulabilir mi? Hastaların eski randevularına bakmak için rapor/randevu kısmına gitmek gerekiyor ya da daha kolay bir yolu var mı? Teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Randevu Tarihi" kutusunun yanındaki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait tüm randevuları görebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp