Interacciones de Usuarios

Merhaba. İyi günler. Telefonlara dönüş yapmıyorsunuz. Mail yoluyla ya da telefon ile bizimle iletişime geçebilirseniz çok sevirim. Bir konu hakkında bilgi almak istiyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Merhaba.
Bize mesai saatlerimiz içerisinde aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.
(506) 188 20 19
(506) 190 50 75

Çalışma Saatleri:
Pazartesi - Cuma (10:00 - 18:00 GMT+3)
Öğle Tatili (12:30 - 13:30 GMT+3)

Merhaba, hasta iptal edilme durumunda renk olarak kırmızı olabiliyor mu? Bir de hasta gelip gittiğinde farklı bir renk mümkün mü? Teşekkür ederim.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Kayıtlı randevunun durumu "İptal" olarak değiştirildiğinde Randevu defterinde görünmez, iptal edilen randevular RAPOR > Randevu'dan görünür. "Geldi" durumdaki randevuların yanında (+) sembolü gözükür. Dr.DENTES'teki tüm randevu durumları sembollerle gösterilir. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Randevu renkleri şimdilik randevunun geçmesi, açıklaması veya hekimini belirtmek için kullanılıyor.

Uyarı sistemini açıyorum ama ertesi gün kendi kendine kapanıyor. Bir çok defa ayrı zamanlarda denedim ama bir süre sonra otomatik kapanıyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Okunmamış uyarı sayısı 100 ve üzeri olduğunda "Uyarı sistemi" otomatik kapanır. AYARLAR > Klinik'ten uyarı sistemini tekrar açtığınızda okunmamış uyarı sayısı 100'ün altına indirilmezse uyarı sistemi otomatik olarak tekrar kapanır. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Yıllık ödememizi nereden yapıyoruz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Yıllık paket ödemelerine ilişkin borç kaydınız paket bitiş tarihinizden 15 gün önce otomatik oluşur ve Dr.DENTES sizi e-posta ve SMS ile bilgilendirir. Ardından Dr.DENTES içerisindeki AYARLAR > Sipariş sayfasından ödemenizi yapabilirsiniz. Güncel paket bitiş tarihinizi AYARLAR > Klinik sayfasından görebilirsiniz.

Oluşturduğumuz depoya ait stok hareketleri olduğu için depoyu silemiyoruz. "İlişkili stok hareketleri olduğu için silinemez" uyarısı alıyoruz. Bu depoya ait stok hareketlerini silmemize rağmen hala aynı uyarıyı veriyor. Bu konuyu düzeltebilirseniz seviniriz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

İlgili depoyla bağlantılı kayıtlar (tarafınızdan silinse bile teknik zorunluluk gereği tutulan log kayıtları bulunur) olduğu için şimdilik silinemez.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

GİDER > Alış Faturası'ndan alış faturası eklendiğinde Aldığımız Mal/Hizmet kaydı da otomatik olarak oluşuyordu. Şimdi ise Alış Faturası oluştururken yeni eklediğimiz "Ödendi" onay kutusu işaretlenirse ek olarak "Ödediğimiz" kaydının da otomatik olarak oluşması sağlandı. Alış Faturası silindiğinde ise ilgili "Aldığımız Mal/Hizmet" ve "Ödediğimiz" kayıtlarının da otomatik olarak silinmesi sağlandı.

Stok sekmesi sadece bir bilgisayarda görünüyor. Diğer bilgisayarlarda görünmüyor. Aynı kullanıcı mobil uygulamada da göremiyor. Böyle mi olması gerekiyor acaba?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

STOK menüsünün görünmemesinin kullanılan bilgisayar veya telefonla bağlantısı bulunmuyor. İlgili kullanıcın AYARLAR > Kullanıcı'daki yetkileri kısıtlıdır. En yetkili yönetici kullanıcısı ile giriş yapılıp AYARLAR > Kullanıcı'dan ilgili kullanıcıya yetki verilmelidir.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

STOK > Stok Kartı'ndaki "Stok Hareketleri" penceresinde ve RAPOR > Stok Hareketleri sayfasında "Tedavi" ile birlikte "Diş No" bilgisinin de gösterilmesi sağlandı.

Her hekim randevu kısmında sadece kendi hastalarının görülmesi sağlanabiliyor mu? Bizdedir hekim diğer tüm hekimlerin randevularını görüyor. Bunu nasıl değiştirebiliyoruz? Teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

AYARLAR > Kullanıcı’dan ilgili hekimin kullanıcısının “Hasta (Hepsi)” yetkisini kaldırarak randevularda dahil sadece kendi hastalarıyla ilgili verileri görmesini sağlayabilirsiniz. Eğer kısıtlamak istemezseniz RANDEVU’da sol üstteki dişhekimi listesinden randevusunu görmek istediğiniz hekimleri seçebilirsiniz, listedeki seçimler istendiğinde değiştirilebilir. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU ve AYARLAR > Kullanıcı sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba, yeni hekim girişi yaptık ancak hekimin tanımlanan sayfasında sadece E***D*** randevularını görebiliyor. Yeni girilen hekimin randevuları görülmüyor. Yardımcı olur musunuz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Eğer AYARLAR > Dişhekimi’nden hekimini ekledikten sonra AYARLAR > Kullanıcı’dan ilgili hekimin kullanıcısının “Hasta (Hepsi)” yetkisini kaldırdıysanız randevularda dahil sadece kendi hastalarıyla ilgili verileri görebilir. Eğer bu işlemi yapmadıysanız RANDEVU’da sol üstteki dişhekimi listesinden randevusunu görmek istediğiniz hekimleri seçebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU ve AYARLAR > Kullanıcı sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp