Interacciones de Usuarios

Merhaba uygulamanın hasta kartı bölümünde hasta aratırken tarih aralığı seçilerek hasta arama opsiyonu olursa faydalı olabilir, tüm hastaların adını hatırlamak mümkün olmuyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

RAPOR > Liste’den hasta kartındaki tüm verilere göre arama yapabilirsiniz. HASTA > Hasta Kart’ındaki arama penceresinden de hasta TC Kimlik No, telefon ve özel koda göre arama yapabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RAPOR > Liste sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

İyi günler. Stok kartı oluştururken implantlar için tek kart altında farklı boy ve çapları girebileceğimiz bir düzenleme yapılabilir mi? Toplu implant girişlerinde markayı seçtikten sonra her boy ve çaptan kaç tane giriş yapılacağı seçilerek tek seferde aynı marka model implantların hepsinin girişi yapılabilir.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

STOK > Stok Kartı’ında malzeme özellikleri kısmından stok kartı için “özellik grubu” ve “özellik”leri tanımlayabilirsiniz. Boy ve çap gibi özellik grupları oluşturabilir, bu grupların altına ilgili özelliklerini tanımlayabilirsiniz. Stok Kartı’nda ve GİDER > Alış Faturası’nda tanımladığınız özelliklere göre stoğa malzeme girişi yapabilirsiniz. İmplant, seri numaralı bir malzeme olduğu için her bir implantın stoğa girişini seri numarasıyla ayrı ayrı yapmanız gereklidir. Böylelikle hangi seri numaralı implantı hangi hastada kullandığınızı görebilirsiniz. Farklı implantların girişinde aynı zamanda tanımladığınız özellikleri seçebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki STOK > Stok Kartı ve GİDER > Alış Faturası sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Stok ile ilgili aşağıdaki düzeltme geliştirmeleri yapılmıştır;
- STOK > Stok Kartı'nda Birim Dönüşümleri tanımlanmamış bir Alış Birimi seçilirse ve GİDER > Alış Faturası'ndan bu Stok Kartı seçildiğinde fatura kalemlerine "yanlış alış birimi adı" geliyordu. Düzeltildi.
- Alış Faturası, içeriğindeki seri nolu bir malzemenin tedavide kullanılmış olmasından dolayı silinemediğinde/güncellenemediğinde bu bilginin gösterilen hata mesajında yer alması sağlandı.
- "Giriş" tipindeki Stok Hareketi silinirken (STOK > Stok Kartı'ndaki "Stok Hareketleri" penceresinden veya Alış Faturası silme işlemi ile) ilgili stok kartının kalan diğer "Giriş" kayıtlarından en yeni olanın maliyet bilgilerinin stok kartına otomatik işlenmesi sağlandı.
- Alış Faturası girişi sırasında "Normal" takip tipli bazı stok kartlarında seri no girilmemesine rağmen seri nosu "null" olarak stok hareketine işleniyordu. Düzeltildi.

Yeni yönetmelik geregi bakanligin tescil sisteminde
https://kayittescil.saglik.gov.tr/TR-54934/aktif-dhbs-listesi.html#
Kayıtlı bir bilgi sağlık yönetim sistemi olabilmemiz mümkün mü?

Bu yönetim saglayicisi ile sözleşme dilekçe ile il saglik müdürlüğüne sunulacak.
Bu tüm üyeleriniz icin gecerlidir. Bugun yazi geldi

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Sağlık Bakanlığı'nın KTS sisteminde DHBS (Diş Hekimliği Bilgi Sistemi) firmaları listesinde firmamız Veta Yazılım olarak kayıtlıyız. Ayrıntılı bilgi için mesai saatlerimiz içerisinde iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

Yabancı hasta onam formları sisteminizde yüklü değil. Lütfen İngilizce olarak sisteme yükleyin.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Onam formları kliniğe özel olup, içeriği klinik tarafından hazırlanmalıdır. İlgili onam formlarını AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki e-posta adresimize iletmeniz halinde değerlendirip ekleyebiliriz.

e-Reçete protokollerini takip edip e-devlet üzerinden e-imza ile giriş yapıp medula şifresi oluştururken doktor bilgisi bulunamadı diyor izlemem gereken protokol nedir?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Konu hakkında bağlı bulunduğunuz il sağlık müdürlüğü ile iletişime geçebilirsiniz.

Merhabalar, yeni kayıt açmak istediğimizde hastanı bilgilerini girdiğimiz zaman kayıt et tuşuna basınca ad soyad kimlik no ve doğum tarihi bilgileri uyuşmuyor. Neden kaynaklanıyordur acaba?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Eğer AYARLAR > Klinik’te Hasta Kimliğini Doğrula ayarı açık ise de hasta kartını oluşturmak veya güncellemek için girdiğiniz bilgilerin T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’ndeki kayıtlarla eşleşmesi gerekir, USS kullanan klinikler hariç bu ayarı kapatabilirsiniz. T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri'nin kendi sitesinden kimlik kontrolünü el ile kendiniz de yapabilirsiniz. Eğer hastanızın çifte vatandaşlığı var ise doğrulama yapılamaz, uyruğunu Türkiye dışında seçebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Klinik sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Sağlık Bakanlığını yeni uyguladığı mevzuatta yer alan firmalar içinde yer almadığını görüyorum. Bu konuda herhangi bir çalışmanız var mı? Varsa ne zaman bu liste içinde yer alacaksınız?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Sağlık Bakanlığı'nın KTS sisteminde DHBS (Diş Hekimliği Bilgi Sistemi) firmaları listesinde firmamız Veta Yazılım olarak kayıtlıyız. Ayrıntılı bilgi için mesai saatlelerimiz içerisinde iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

Merhaba. Düzenleme yaparken TDB 2023 tarifesi silindi. Tarifeyi tekrar nasıl yükleyebilirim?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

TDB 2023 tarifesi 04.01.2023'de Dr.DENTES'te yayınlandı. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2023" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2023'e aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Tedavilerin USS'ye gönderilme saatini değiştirebiliyor muyuz? Gece 12'ye kadar açık bir kliniğiz ve gün sonunda kontrollerimizi yapıp toplu bir şekilde göndermek istiyoruz. Şu an saat 22:00 civarında otomatik olarak gönderiliyor, personelimiz bazen tam o an sisteme girerken USS ye gittiğini bildirdi. Hata oluyor ve düzeltmekle uğraşıyoruz. Şimdiden teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Her kliniğin verilerini istediği saatte göndermesi önünde şuan bazı teknik kısıtlardan dolayı mümkün değil. Uzun vadeli iş planımıza dahil ettik.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp