Interacciones de Usuarios

Merhaba. Alınan para kısmında alınan ödeme yanlış hekim üzerine atılmış. Düzeltme yapılamıyor. Nasıl düzeltilecek.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

HASTA > Hesap'tan düzenleme yapmak istediğiniz ödemeyi seçtikten sonra turkuaz renkli "Değiştir" düğmesi ile düzenleme yapabilirsiniz. Değiştir düğmesi görünmüyorsa giriş yaptığınız kullanıcının yetkileri kısıtlı olabilir.

Geçmişe yönelik panoramik film görüntüsünü yüklerken röntgenin alındığı tarihe göre kaydetme seçeneği olsa iyi olur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Görüntüler yüklendiği zamanın tarihini alır. Geçmiş tarihli görüntülerinizi yükledikten sonra HASTA > Not ve Görüntü'deki Notlar bölümünden yeni not girişi sırasında "Açık görüntü ile eşleştir" kutusunu işaretleyip görüntü tarihlerini not olarak kayıt edebilirisiniz. Görüntü açıkken eşleştirilmiş not varsa ilgili notun arkaplanı sarı renkli olur. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (Yardım) ulaşabilirsiniz.

Merhaba, hastaya yazdığımız notların çıktısını almak istiyorum nasıl yapabilirim? 2. sorum bir hastaya ait şimdiye kadar alınmış tüm randevuları sıralayabileceğim bir ekran var mı?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

HASTA > Hasta Kartı'ndaki "Yazdır" düğmesinde bulunan Hepsi seçeneği ile notlar dahil hastaya ait tüm bilgileri yazdırabilirsiniz.
HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Rand. Tar." kutusunun bitişiğindeki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait geçmiş gelecek tüm randevuları görebilirsiniz. Ya da RAPOR > Randevu'dan Ad Soyad yazarak istediğiniz tarih aralığındaki randevuların listesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Randevu durumu varsayılan +geldi olsa ve personel o gün geriye dönüp sadece gelmeyenleri işaretlese daha kolay olacak. Durumu otomatik olarak +geldi şeklinde ayarlamak mümkün mü?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevu, durumu "- Gelmedi" olarak seçildiyse ve randevu günü hastaya diyagnoz, planlama veya tedavi işlendiğinde Dr.DENTES randevu durumunu otomatik "+ Geldi" olarak değiştirir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba, örnek vererek maruzatımı daha rahat anlatabileceğim. Kanal tedavisi başladım ilk seans sonunda hastadan ücretin yarısını aldım. Faturayı o gün kesmem gerekiyor çünkü kredi kartı ile ödeme yaptı. Tedavinin yarısını nasıl faturalandıracağım bilemiyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Dr.DENTES'te parçalı farura kesilebiliyor. Tedaviyi HASTA > Oral'dan işlediyseniz HASTA > Fatura'dan tedavinin sadece ücretini aldığınız kısmına fatura kesebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Fatura sayfasındaki ipuçlarını inceleyebilirsiniz.

Hastadan SMS ile KVKK onayı alamıyor personelim. "Erişim engellendi. (Hasta uygun değil)" mesajı alıyor. Aynı hastadan ben SMS ile KVKK onayı alabiliyorum. Hangi izinler gerekiyor personelim için?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hastadan SMS ile KVKK onayı alınabilmesi için kullanıcının Hasta Kartı'nda "Göster" ve "Yeni" yetkilerinin olması, "Hasta (Hepsi)" yetki grubunda ise "Göster" ve "Değiştir" yetkilerinin olması gerekir.

Uyarıların tamamını nasıl görebiliriz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Sadece okunmamış (işaretlenmemiş) son 100 uyarıyı görebilirsiniz. Okunmamış daha eski uyarıları görebilmek için görünen uyarıları okundu olarak işaretleyebilirsiniz.

Okunmamış uyarı sayısı 100 ve üzeri olduğunda "Uyarı sistemi" otomatik kapanır. AYARLAR > Klinik'ten uyarı sistemini tekrar açtığınızda okunmamış uyarı sayısı 100'ün altına indirilmezse uyarı sistemi otomatik olarak tekrar kapanır.

E-arşiv fatura 2 gündür açılmıyor. İptal etmeye çalıştığımda taslak notu düşüyor. Faturaya erişim sağlayamıyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Faturanın numarasını e-posta veya WhatsApp üzerinden iletmeniz halinde gerekli kontroller yapılacaktır.

Hastaların 6 aylık kontrol SMS'i kurduğumuzda kliniği son ziyaretlerinden itibaren istenen kontrol periodunda ay hesaplayarak hatırlatma yapma şansımız olsa süper olur. Yazılım ekibine güveniyoruz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

AYARLAR > SMS Gönder'den "Periyodik kontrol tarihi gelen hastalara otomatik SMS gönder" ayarını açtığınızda HASTA Kartı'ndan "Kontrol Periyodu" seçilen hastalara zaten bu şekilde hesaplama yapılıp otomatik olarak sms gönderiliyor. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, RAPOR > Kontrol ve AYARLAR > SMS Gönder sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Merhaba dishek.org kullanımı yalnızca programın ana kullanıcısı için olan bir özellik mi? Başka bir hekimi daha ekledim ancak sitede arattığımda o hekim için bir kayıt bulunamıyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hesabınıza eklediğiniz ve yayına izin verdiğiniz tüm hekimler dishek.org ve smileparadise.org sitelerinde yönetici onayından sonra yayınlanır.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp