Interacciones de Usuarios

Merhabalar. Sürekli şekilde randevu alıp 10 randevunun 2 sine gelen hastam hakkında bildirim gelecek şekilde kara listeye ekleme gibi bir seçeneğiniz varmı? Mesela hastaya randevu verirken ve verildiğinde ekranda bu hasta kara listede gibi bir cümle oluşturmasından bahsediyorum. Veya ödeme yapmayan hastada da. Hasta kartında Kara listeye aldık grupta ama gene de dediğim gibi bir bildirim söz konusu değil o yüzden yazıyorum size.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Nisan 2022'de duyurduğumuz aşağıdaki özellik isteğinizi tam olarak karşılıyor.

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;
- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RANDEVU sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Hesapta ödeme alındıktan sonra oral bölümünde toplam bölümünden ve yapılan işlemden de düşmesini ya da sıfırlanmasını sağlayabilir miyiz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

HASTA > Oral'de hastaya diyagnoz, planlama veya tedavi kaydı işlenir ve bunlar listelenir. Burada sonradan da tedavi ismi veya ücretinde değişiklik yapılabilir. Dolayısıyla HASTA > Oral sayfası bakiye takibi yapılan bir sayfa değildir. Hasta bakiyesini ve ödemelerini HASTA > Hesap sayfasından yapabilir/inceleyebilirsiniz.

Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral, HASTA > Hesap ve RAPOR > Bakiye sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Merhaba evraklar tarafınıza gönderildi fakat hala başlık tanımlaması yapılmadı 10 iş günüde oldu bilgi alabilirmiyim?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

SMS başlığınızın durumu ile ilgili hesabınız içerisinden duyuru çıkarılmıştır. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Merhaba. Her hekimin sadece kendi "Rapor > Defter" sayfasını açabilmesini istiyorum. Yolu var mıdır? Yani hiçbir hekim, diğer hekimlerin para giriş çıkışlarını görmesin. Sadece kendi hastalarının para giriş çıkışlarına bakabilsin.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Evet, her hekim için ayrı kullanıcı oluşturmalı ve bu kullanıcıları oluştururken Dişhekimi bölümünden ilgili hekimi seçmelisiniz.

Her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı sadece kendine bağlı hekimin ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır.

Merhabalar. Tedavi planlaması yapılan hastaları listelemek istiyorum. Fakat nereden yapılacağını bulamadım.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

RAPOR > Tedavi'den oluşturduğunuz planların listelemesini yapabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Tedavi sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhabalar ekranı nasıl büyütüyoruz? Ve randevu bölümünde isim soyisim kısmında direkt açıklamaları görebiliyormuyuz? Fareyi üzerine tıklamadan.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

İnternet tarayıcınızın yakınlaştır (zoom in veya +) ve uzaklaştır (zoom out veya -) fonksiyonlarını kullanarak farklı çözünürlükteki ekranlarda dilediğiniz gibi görüntüleme yapabilirsiniz. Windows için "Ctrl", MacOS için "Command (⌘)" tuşu basılı iken "+" veya "-" tuşuna basarak yakınlaştırma ayarınızı değiştirebilirsiniz.

Not girilmiş ise randevu kutusunun sağ altında 3 tane yan yana nokta "•••" görünür. Bir randevunun notunu fareyi ilgili randevu kutusunun üzerine getirerek veya tıklayarak görebilirsiniz. Notun doğrudan randevu kutusunda gösterilmesi görsel sorunlara sebep olacağından kısa vadeli iş planlarımız arasında bulunmamaktadır.

merhaba sms için başlık tanımlama ne zaman ve nasıl olacak?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

SMS başlığı onay süreci, belgeleriniz elimize ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde tamamlanır. Başlık onay süreciniz tamamlandıktan sonra tarafınıza bilgi verilmektedir. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

merhaba, 27 mayısta aldığım sms kredisi hala yüklenmedi

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Kalan SMS kredinizi sağ üstte hekim adı yazan yere tıklayarak görebilirsiniz. Krediniz ödeme yaptığınızda hesabınıza yüklenmiş lakin henüz başlığınız onaylanmamıştır. Başlık onay süreciniz tamamlandıktan sonra SMS kullanımına başlayabilirsiniz.

Merhaba, hastalar havale ile ödeme yaptığında otomatik giden mesaj şablonu oluşturabilir misiniz? Aynı doğum günü ayarlaması gibi SMS ayarlarında görünse çok iyi olur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

AYARLAR > SMS Gönder sayfasındaki “SMS Ayarları”ndan “Alınan para işlenince hastaya otomatik SMS gönder” ayarını açık hale getirdiğinizde HASTA > Hesap'ta alınan para kaydı girildiği an hastaya SMS gönderilir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > SMS Gönder sayfasını inceleyebilirsiniz.

Sistemin kendi belirlediği tarihler (1 hafta) haricinde bizim istediğimiz tarihleri (örneğin 1 aylık) ayarlayarak kontrol listesi çıkartabilme imkanımız var mı?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Şu an için bulunmamaktadır.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
Whatsapp