Interacciones de Usuarios

Rapor kısmını sadece mesul müdür olarak bir kişi yetkili olarak görebilsin mümkünse, bunun için ne yapmalıyım?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

AYARLAR > Kullanıcı sayfasındaki “Kullanıcı” listesinden ilgili kişi haricindeki kişileri teker teker seçip tüm rapor veya bazı raporlardan yetkilerini kaldırabilirsiniz.

Kişisel bilgiler kısmına anne-baba adı ilave edilebilir mi? Aynı hasta isimlerinde ve veliye hitap edebilmek adına faydalı olur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hasta Kartı'ndaki "Yakınının Adı" ve "Yakınının Telefonu" alanlarından daha fazla iletişim bilgisi kaydetmek için dilerseniz Hasta Kartı'ndaki diğer "Telefon", "Cep Telefonu" ve "Sabit Telefon" alanlarını kullanabilir, dilerseniz de HASTA > Not ve Görüntü'den not olarak girişini yapabilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasını, "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve HASTA > Not ve Görüntü sayfasını inceleyebilirsiniz.

Ertelenen hastaların renginin otomatik değiştirilmesini talep ediyoruz çünkü ertelenen hastanın doktoruna yeni randevu yazılmak istendiğinde ekranda karışıklık oluyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Ertelenen randevu kaydının durumu “Ertelendi”ye çevrildiğinde ilgili kaydın yanında (E) sembolü gözükür. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz.

Günaydın,iyi haftalar. Fatura listesi bölümünde nakit ve kredi kartı ödemelerini ayrı ayrı görmek mümkün mü? Filtreleme veya defter bölümündeki gibi sekmelerin üstünden listeleme yapılabilir mi? Şirketsel hesaplarda ihtiyaç oluyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Faturalar tedavilere göre kesildiğinden şu an için ödeme tipine göre listeleme yapılamaz.

Yurt dışı telefon numarası kaydettiğimde ilk 3 rakamı illa parantez içine alıyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Ülkelerin telefon kodu hane sayısı birbirinden değişik olabildiği için telefon numarası gösteriminde Türkiye formatını standart kabul ediyoruz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi;

SMS Gönder Düğmesi
İstirahat Raporu
Fatura Düğmesi
Referans Oluşturma
Oral Diyagnoz
Oral Planlama Oluşturma
Yuvarla Düğmesi
Sözleşme Planlama

Mesajlar hastalara 10 kez gitmiş. Sistemde sıkıntı var sanırım. Acil düzeltilmesi rica olunur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

05.06.2022 Pazar günü saat 14:00'teki otomatik SMS gönderimi sırasında teknik bir problem yaşanmış ve bazı kullanıcılarımızın SMSleri tekrarlı olarak gönderilmiştir. Problem 14:40 itibariyle çözümlenmiştir.

Yaşanan süreç ve yaşattığımız mağduriyetle ilgili özürlerimizi sunar, etkilenen kullanıcılarımızın 05.06.2022 Pazar günü 14:00 - 14:40 saatleri arasında harcanan tüm SMS kredilerinin en geç Pazartesi akşamına kadar iade edileceğini bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla.

Ertesi gün randevusu olan hastalara 30 kere aynı mesaj gitti. Sistemsel bir problem mi var acaba?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

05.06.2022 Pazar günü saat 14:00'teki otomatik SMS gönderimi sırasında teknik bir problem yaşanmış ve bazı kullanıcılarımızın SMSleri tekrarlı olarak gönderilmiştir. Problem 14:40 itibariyle çözümlenmiştir.

Yaşanan süreç ve yaşattığımız mağduriyetle ilgili özürlerimizi sunar, etkilenen kullanıcılarımızın 05.06.2022 Pazar günü 14:00 - 14:40 saatleri arasında harcanan tüm SMS kredilerinin en geç Pazartesi akşamına kadar iade edileceğini bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla.

Gelen e-faturalarda bazılarında kabul ve red seçeneği çıkarken bazıları sistemimize direkt kesildi-kabul olarak düşüyor ve red seçeneği yok. Bazılarında olup bazılarında olmamasının nedeni nedir?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

"Temel e-Fatura" ve "Ticari e-Fatura" olmak üzere 2 tip e-Fatura vardır. Sadece Ticari e-Faturalar ilk 8 gün içinde onaylanabilir veya reddedilebilir.

Daha fazla bilgiye ulaşmak için muhasebecinize danışabilir, HASTA > Fatura'daki "Kurallar" bölümünü inceleyebilir ve menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Gelen e-Fatura sayfasını inceleyebilirsiniz.

iPad ile programa girdiğimde, işaretlemem gereken bazı kutucukları dokunmama rağmen aktif hale getiremiyorum. Bu sorunu bazen cep telefonumda (iPhone 11 Pro Max) da yaşıyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Bazı Apple cihazlarda çok ender rastlanan onay kutularındaki işaretleme problemiyle ilgili düzeltme çalışması yapıldı. Yeniden denemenizin ardından problem devam ediyorsa detaylı incelemelerin yapılabilmesi için ilgili cihazın Ayarlar > Genel > Hakkında sayfasından ekran görüntüsü alıp e-posta ile iletmenizi rica ederiz.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
Whatsapp