Dr.DENTES'de Kamu e-Fatura desteği sağlandı. Kamu kurumlarına e-Fatura düzenlemek için Fatura Türü olarak "e-Fatura" seçip, senaryo olarak da "Kamu" seçebilirsiniz.
Dr.DENTES'de Kamu e-Fatura desteği sağlandı. Kamu kurumlarına e-Fatura düzenlemek için Fatura Türü olarak "e-Fatura" seçip, senaryo olarak da "Kamu" seçebilirsiniz.
Sistemde genel bir yavaşlık söz konusu. Zaman zaman sayfalar çok geç cevap veriyor
Genel bir problem görülmemektedir. İnternet hattınız, cihazınız veya internet tarayıcınız ile ilgili bir durum olabilir. Mesai saatlerimiz arasında aramanız halinde uzaktan bağlantı ile ayrıntılı inceleyebiliriz.
Merhaba,
Klinik ve desk için farklı kullanıcılar tanımlı ama deskteki çalışanlarımız kendi kullanıcı hesaplarıyla da girse sağ üst köşede kullanıcı ile eşleştirilmiş diş hekimi ismi gözüküyor. Yanındaki oktan dropdown menu açılınca o zaman kullanıcının ismi gözüküyor. Esas problem desktekiler randevu oluştururken, randevuyu oluşturan olarak kullanıcı ismi değil dişhekimi ismi gözüküyor. Birden fazla desk çalışanı olan yerlerde randevuyu kimin verdiği ya da gerekli notlar alınıp alınmadığı takip edilemiyor. Bunu düzeltilmesini istiyorum. İyi çalışmalar
Dr.DENTES'de sağ üstte, giriş yapan kullanıcın bağlı olduğu diş hekiminin ismi görünür.
RANDEVU sayfasında ise ilgili randevunun üzerine geldiğinizde randevuyu oluşturan kullanıcının adını görebilirsiniz.
hasta kayıt edemiyoruz
Giriş yaptığınız kullanıcının yetkilerinde kısıtlama olabilir. Yöneticinizden HASTA > Hasta Kartı sayfası için yetkilerinizi kontrol etmesini talep ediniz.
HASTA > Fatura'ya yeni eklenen "Red Sebebi" düğmesi ile reddedilen Ticari e-Faturalarınızın -şayet alıcısı tarafından belirtilmiş ise- red sebebinin görülebilmesi sağlandı.
HASTA > Fatura'da e-Fatura ve e-Arşiv Fatura keserken miktar girilebilmesi sağlandı.
EL:
Η υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας προστέθηκε στο Dr.DENTES. Μπορείτε να επιλέξετε "Ελληνικά (Greek)" για τον σχετικό χρήστη από το ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ > Χρήστης για να το χρησιμοποιήσετε.
EN:
Greek language support has been added to Dr.DENTES. You can select "Ελληνικά (Greek)" for the relevant user from OPTIONS > User to use it.
TR:
Dr.DENTES'e Yunanca dil desteği eklendi. AYARLAR > Kullanıcı'dan ilgili kulllanıcının dilini "Ελληνικά (Greek)" seçip kullanabilirsiniz.
Merhaba sağlık bakanlığı son gönderdiği yazıda hastaya yapılan işlemlerin anlık tsim ekranına gönderilmesini ve e-nabızda görünmesini istiyor diş hekimlerinden. Bununla alakalı sisteminizde yardımcı olacak enstrüman var mıdır?
Dr.DENTES Sağlık Bakanlığı ile uyumludur. Yaptığınız tedavileri USS/e-Nabız'a gönderebilirsiniz. USS kullanmaya başlamak için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES USS / e-Nabız başlığını inceleyebilirsiniz. Dr.DENTES'te TSİM raporunu aylık olarak oluşturabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
İLGİLİ TALEBİN BİR KAÇ KLİNİK TARAFINDAN DA ÖNERİLDİĞİNİ GÖZLEMLEYEREK;
Bazı hastaların tedavi tutarının gizli kalması güzel olabilir. Klinik sorumlusu olarak hastayla anlaşılan fiyat çok uygun olduğunda bunun personel tarafından görülmesi hoş değil. Bunun için kullanıcılara ''TEDAVİ TUTARI GİZLEME ve GÖRÜNTÜLEME'' yetkisi oluşturulup, gizlenen tedavi tutarı bu yetkiye sahip olmayan tüm kullanıcılar gizlenmeli, sadece yetkiye sahip kişiler görebilmeli. Yani gizlenen tutar tüm hastalarda geçerli olup belirli kullanıcılara değil de, yetkiye sahip olmayan tüm kullanıcılara kapalı olmalı. Şuanda mevcut erişebilirlik, kullanıcının tüm hastaların tedavi tutarını görmemesini sağlıyor. Buradaki talep, KLİNİK SORUMLUSUNUN GİZLEDİĞİ HASTALARIN FİYATI GÖRÜNMEMESİ. Bu da demek oluyor ki ''TEDAVİ TUTARI GİZLEME ve GÖRÜNTÜLEME'' yetkisi verilen kişi, yani banko veya muhasebe personeli, hastayla anlaştığı fiyatı istenmeyen tüm personellerden gizleyebilir.
İyi çalışmalar dilerim.
AYARLAR > Kullanıcı'dan Oral sayfasındaki fiyatları görmesini istemediğiniz kullanıcının "HASTA > Oral (Fiyat)"da "Göster" yetkisini kaldırabilirsiniz.
merhabalar. hasta örneğin 2023 yılında gelmiş ve birkaç işlem yapılmış, sonrasında 2025 yılında başka işlemler için tekrar kliniğe başvurduğunda hasta için mevcut ücret tarifesi hala 2023 olarak görülmekte ve her defasında bunu düzeltmek gerekiyor. bu duruma bir çare lütfen
AYARLAR > Tarife sayfasındaki yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2025 olarak değiştirebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.