Interactions Utilisateur

Merhabalar, Randevu verme ekranında açıklama kısmındaki dropdown menüye arama motoru eklentisi istiyorum. Kişiselleştirdiğimiz yani önceden hazırladığımız açıklama sayısı arttıkça, randevu verme esnasında doğru açıklamayı bulmak vakit alıyor. Böylelikle çok daha hızlı çalışabiliriz. Teşekkürler Dr.DENTES.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

RANDEVU'da randevu penceresindeki Açıklama listesi alfabetik olarak sıralı gösterilir, Açıklama listesi seçiliyken herhangi bir harfe basarak listeyi o harfin bölümüne kaydırabilirsiniz. İlginiz, bekleyişiniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

Augmentin 600 ml suspansiyon, Rovagyl tableti sisteme ekleyebilir misiniz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletmeniz halinde ekleyebiliriz.

İlaç listesindeki bazı ilaçlarda açıklama var, bazılarında yok. Olanların açıklamasını değiştirebilir, olmayanlara açıklama ekleyebilir miyiz? Reçeteye eklendikten sonra düzeltme yapılabiliyor. Ben listeye açıklaması olan ilaçlar gibi listeye ekleme yapılma imkanı var mı? Onu merak ediyorum.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Açıklamalarının eksik olduğunu tespit ettiğiniz ilaçların adını; İlaç Listesi'nde bulunmayan ilaçlarınsa bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletmeniz halinde ekleyebiliriz.

Selamlar, hastalara SMS hatırlatmasının aynı gün 3-4 saat önce gitmesini de sağlayacak bir değişiklik yapmanız (opsiyon olabilir aynı gün ya da bir gün önce şeklinde) mümkün mü? Hastalar bir gün önce gönderilen hatırlatma mesajını gün içerisindeki koşuşturmacadan unutabiliyorlar. Daha önce kullandığım ama memnun olmadığım hasta takip programının bu özelliğinden çok memnundum ve bu seçeneği arıyorum. İyi çalışmalar...

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Bu önerinizi şu şekilde iş planımıza ekleyebiliriz; otomatik randevu hatırlatma SMS’inin randevuyla aynı gün 08:00 saatinde veya 12:30’da gönderimini geliştirebiliriz. E-posta ile dönüşünüzü bekliyoruz.

Kapatmak istediğimiz günleri veya açmak istediğimiz resmi tatilleri randevu defterine nasıl işleyebiliriz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

AYARLAR > Randevu'da "İptal" veya "Meşgul" anlamı içeren bir açıklama oluşturup, müsait olmayan saatler için bu açıklamayla randevu kaydı oluşturabilirsiniz. Randevu verilmesini istemediğiniz saatler sabit ise; AYARLAR > Dişhekimi'nden çalışma saatlerini belirleyip "Çalışma saatleri dışında randevu verilemesin"i işaretleyerek bu saatler dışına randevu verilmesini engelleyebilirsiniz.

Çalıştığım sayfada işim bitince bir önceki sayfaya geçemiyorum, tekrar menüden işlemleri tekrarlamam gerekiyor. "GERİ" tuşu olmalı bence.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

İnternet tarayıcılarının "Geri (önceki sayfaya dön)" tuşunu kullanabilirsiniz. Kullanıcıyı hataya sevk edebileceği için bu özelliğin kullanılmasını önermiyoruz.

Bir hastayı sadece tek bir para birimiyle borçalandırmak zorunda olmamayı talep ediyorum. Yani hasta hem dolguları için TL cinsinden, hem de örneğin Ortodontik tedavisi için dolar cinsinden borçlandırılabilmeli. Birini seçmek zorunda kurun değişmesine bağlı olarak sıkıntı yaşıyoruz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Bu geliştirme, uzun vadeli iş planımızda yer almaktadır. Aynı konuyla ilgili 30.09.2020 23:40 tarihinde de görüşünüz bulunmaktadır. Şimdilik; HASTA > Hasta Kartı'ndan "para birimi"ni döviz olarak seçebilirsiniz.

Aldığımız hizmetin ücretini ve ödenen parayı ayrı ayrı girmek yerine istediğimiz zaman kopyalayarak girmek daha rahat olur.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Gider'de alınan mal/hizmet kayıt ederken "Ödendi" işaretlenirse; Ödediğimiz bölümüne aynı "Tutar" ve "Açıklama"da, "Nakit" ödeme tipinde kayıt eklenir. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Oluşturduğumuz Gider Kartı, Gider kısmında "diğer" olarak görülüyor. Gider kartındaki "gider türü", gider kısmında görülebiliyor mu?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Gider Kartı oluştururken "Hesap Tipi"nden seçim yapabilirsiniz. Gider Kartı'nın tipi Gider sayfasında gösterilmez. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Anamnezde “diğer” kutuları üstteki şıklardan bağımsız olarak kullanılabilir mi? Örneğin bifosfanatlar hanesini seçmeden altındaki "diğer" kutucuğu aktif hale gelmiyor.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

"Diğer" kutusu "Bifosfonat"tan bağımsız çalışmaktadır. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Nous utilisons des cookies pour améliorer l`expérience utilisateur, analyser l`utilisation du site et aider dans nos efforts de marketing. En continuant à naviguer sur notre site ou en fermant cette bannière, vous reconnaissez avoir lu et accepté notre Politique de Cookies.
Whatsapp