Interactions Utilisateur

Hasta randevusunu değiştirdiğinde veya ertelediğinde de sanki randevusu varmış gibi sms gitmeye devam ediyor. "- gelmedi" olanda sms gitmesi güzel ama "değiştirildi, ertelendi"de sistem sms gönderince kafa karışıklığı oluşuyor. Düzenlenmesini rica ediyorum.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Randevu alan bir hasta daha sonra randevusunu iptal ettiği taktirde hastayla ilgili tüm randevu bilgileri silinmiş oluyor. Randevu içerisinde (geldi - gelmedi - bekliyor - tedavide) şeklinde bölümler mevcut. Bu bölüme İptal etti seçeneği koysak ve bu bölümden hasta randevusunu iptal etmek istediğinde (iptal etti) seçeneğini seçsek ve randevuyu bu şekilde silsek. RAPOR > Randevu bölümünden daha sonra iptal etti seçeneğini seçerek kimlerin iptal ettiğini görebilsek. Mümkün müdür?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür.

Randevu sayfasına bir hasta için randevu yazıldıktan sonra hasta arayıp randevusunu iptal edince, hasta ismine tıklayıp sil butonuna basıyoruz ve hasta randevusu siliniyor. Bu hastayla ilgili elimizde veri kalmıyor. Eğer (İPTAL EDİLDİ) butonu yapılıp, randevusunu iptal eden hastaları listeleyebileceğimiz bir bölüm oluşursa hastaları geri arayıp kazanma şansımız olacaktır. Değerlendirmeniz ricasyla.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür.

Merhabalar, Hasta kayıtlarımın tamamına liste halinde ulaşıp listeyi sistemin verdiği numara dışında numaralandırabilir miyim?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde kıstas girmeden "Listele" düğmesine basarak kayıtlı tüm hastalarınızın listesini alabilirsiniz. Dr.DENTES'in hasta numarasını kullanmak istemeyen kullanıcılarımız Hasta Kartında yer alan Özel Kod'un içine kendi numarasını girebilir. Hasta Kartındaki hasta arama penceresindeki "Hasta #" alanından veya RAPOR > Liste sayfasında "Hasta #" alanında Dr.DENTES'in verdiği numara ile, "Özel Kod" alanında ise kendi girdiğiniz kod ile hasta listesi alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Merhabalar fatura düzenlerken eski işlemleri çıkartmak bazı hastalarda çok uzun zaman alıyor. Özellikle eski hastalarımızda fatura edilmemiş ve edilmeyecek 30-40 satır işlem olabiliyor. Çıkartma işlemi yerine hangi satıra makbuz düzenlenecek ise o satır işaretlenip, işaretlenen satır/satırlara makbuz kesilse daha pratik ve hızlı olmaz mı? İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Fatura sayfasında Windows için "Ctrl", Mac için "Command (⌘)" tuşu basılı iken, farenin sol tuşu ile tedaviler (fatura kalemleri) seçildikten sonra kırmızı renkli Çıkar düğmesine tıklanarak birden fazla tedaviyi aynı anda faturadan çıkarabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhaba, eski randevuları arayabilmek için randevu ekranına bir arama tuşu konulabilir mi? Hastaların eski randevularına bakmak için rapor/randevu kısmına gitmek gerekiyor ya da daha kolay bir yolu var mı? Teşekkürler.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Randevu Tarihi" kutusunun yanındaki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait tüm randevuları görebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Merhaba. e-SMM makbuzu keserken hastanın planlamasında olan yapmadığımız bütün işlemleri tedaviye atmak zorunda kalıyoruz hasta ödemesini toplu olarak yaptığında yapmadığımız işlemleri de atıyoruz e-SMM kesmek için daha sonra tarihlerde değişiklik yapamadığımız için işlem tarihleri yanlış oluyor. Buna bir çözüm üretir misiniz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Oral'de 0 TL'lik tedavi ekleyip, Fatura sayfasında fiyatını değiştirebilirsiniz. Bu durumda hastanın gerçek hesabı karışmaz. Bunun için AYARLAR > Tarife'den kullandığınız tarife içine 0 TL'lik "fatura" ya da "peşinat" isimli tedavi ekleyip bu tedaviyi kullanmalısınız. (Bu işlemin hali hazırdaki tedaviler ile yapılmaması gerekir.)

Oluşturulmuş randevuların hangi kullanıcı tarafından, hangi tarih ve saatte oluşturulmuş olduğu bilgisi eklenirse çok memnun olurum.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Fare ile randevunun üzerine gelince oluşturan kullanıcı ve oluşturulma zamanı bilgilerinin de gösterilmesi sağlandı.

Rendevu sayfasında randevu verildiğinde hangi kullanıcının hangi gün ve hangi saatte bu randevuyu oluşturduğunu görmek istiyoruz. Randevunun üzerinde durduğumuz zaman açılan siyah pencerede bu bilgilerin olmasını talep ediyoruz. Teşekkürler.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Fare ile randevunun üzerine gelince oluşturan kullanıcı ve oluşturulma zamanı bilgilerinin de gösterilmesi sağlandı.

Randevuyu hangi kullanıcının verdiğinin görüntülenmesi mümkün olabilir mi?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Fare ile randevunun üzerine gelince oluşturan kullanıcı ve oluşturulma zamanı bilgilerinin de gösterilmesi sağlandı.

Nous utilisons des cookies pour améliorer l`expérience utilisateur, analyser l`utilisation du site et aider dans nos efforts de marketing. En continuant à naviguer sur notre site ou en fermant cette bannière, vous reconnaissez avoir lu et accepté notre Politique de Cookies.
Whatsapp