Interactions Utilisateur

Majezik 100mg ekler misiniz lütfen?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletebilir misiniz?

Merhabalar kolay gelsin. Randevu kısmında ödemesi gelen hastaya bir işaret yanıp sönme durumu gibi bir kolaylık olabiliyor mu?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

HASTA > Hesap'tan ödeme alarmı kurulduğunda veya HASTA > Oral'deki sözleşmeden doğan taksit ödeme tarihi geldiğinde ekranın sağ üst tarafındaki "Uyarılar" bölümünden bilgilendirilirsiniz.

-"İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.- düzenlemesi faydalı oldu.
Fakat "Değiştirildi" durumunda da değişen eksi randevu için sms hatırlatmaları gitmemeli. Çünkü değiştiren hasta farklı bir tarihe randevu alan hastadır. Bu durumda hem yeni randevusu için hemde "değiştirilen" randevusu için sms gitmeye devam ediyor. Bu istenmeyen bir durum. Düzenlenmesini rica ediyorum. Teşekkürler.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Bahsettiğiniz konu için "Ertelendi" durumunu kullanmınızı öneririz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Önceki iki güncelleme için teşekkür ederiz.
Randevuları hangi klinik yardımcının verdiğini öğrenmek adına;
Kullanıcı oluştururken klinik yardımcılarımız adına kullanıcı oluşturmak eklenebilir mi? İlla hekim atamadan yani.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Kullanıcı oluştururken hekim atanması o kullanıcının hekim olduğu anlamına gelmiyor. Yardımcı personeliniz için kullanıcı oluştururken herhangi bir hekimi seçebilirsiniz. Hekim seçimi teknik bir zorunluluktur.

Bir klinikte hekimler, yardımcı personel (asistan), satın alma uzmanı, muhasebeci gibi çalışanlar olabilir. Kullanıcı tanımı yapılırken bunların tamamının bir hekimle eşleştirilmesi doğru değildir. Mesela muhasebecinin veya sekreterin (hiç hasta asiste etmeyen) bir hekimle eşleştirilmesi anlamsızdır. Yeni kullanıcı tanımları (veya uygun olan baska bir duzenleme) gerekiyor.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Kullanıcı oluştururken hekim atanması o kullanıcının hekim olduğu anlamına gelmiyor. Yardımcı personeliniz için kullanıcı oluştururken herhangi bir hekimi seçebilirsiniz. Hekim seçimi teknik bir zorunluluktur.

Merhaba,
Muhasebecimize RAPOR > Gelen e-Fatura kısmı için görüntüleme yetkisi verdik. Fakat verilen yetkiler ile muhasebeci karşısına açılan pencerede "uyarılar" bölümü de geliyor. Hangi hastanın prova randesu var bu bilgiler geldiğinden "Hasta veri gizliliği ve güvenliği" açısından bu konu hassasiyet oluşturabilir. Sizden ricamız, bu bölümde bu "uyarı" alanının da gizlenmesi, muhasebeciye görünmemesi.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

"Uyarılar" bölümünde yetki iyileştirmeleri yapıldı.

Randevu hatırlatma mesajı belirlediğim gönderi saatinden önce hasta randevu durumunu ertelendi olarak değiştirdiğim halde gönderiliyor. Sms gönderimini bu gibi durumlarda hatırlatma Sms'i gönderimini iptal etmek için bir ayar sekmesi var mıdır veya ilave edilebilir mi?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Merhabalar, güzel programı severek kullanıyoruz. Sizlere bir sistem karmaşasından bahsetmek istiyorum. Hasta randevusunu randevu gününden önce değiştirdiğinde veya ertelediğinde de sanki randevusu değişmemiş gibi değiştirmeden önceki eski tarih için hatırlatma smsleri gitmeye devam ediyor. Henüz gelmeyen hastaya "- gelmedi" diye hatırlatma sms gitmesi güzel ama değiştirilen veya ertelenen bu tarz hastalarda "değiştirildi, ertelendi" işaretlenince de sistem sms gönderiyor. Bu sefer de hasta bizleri arayıp, randevumu değiştirmediniz mi? Hala randevum varmış gibi mesaj alıyorum diye tepki gösteriyor. Her seferinde aynı durumdaki farklı hastalara tek tek açıklama yapmak zorunda kalıyoruz. Dolayısıyla güvensizlik ortamı oluşuyor. Ayrıca boşuna sms kredisi gidiyor. Düzenlenmesini rica ediyorum. İlginiz için teşekkürler.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Kolay gelsin. Hastaya tıkladığınızda çıkan menüde hastanın durumu kısmına iptal etti veya kendi isteğiyle iptal etti gibi bir seçenek daha ekleyebilir misniz? Ertelendi yapınca karışıyor. Hastanın geçmişi için güzel olur. Teşekkürler.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Nous utilisons des cookies pour améliorer l`expérience utilisateur, analyser l`utilisation du site et aider dans nos efforts de marketing. En continuant à naviguer sur notre site ou en fermant cette bannière, vous reconnaissez avoir lu et accepté notre Politique de Cookies.
Whatsapp