Interactions Utilisateur

Augmentin es 600 mg 100 ml susp. reçeteye ekler misiniz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletebilir misiniz?

Merhabalar SMS satın almak istiyoruz. Konu ile ilgili dönüş yapar mısınız?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

AYARLAR > Hakkımızda sayfasında "Dr.DENTES SMS" başlığı altında yer alan açıklamalar ile SMS gönderimi hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Merhaba, sistemden silinen randevuyu hangi kullanıcının sildiğini, oluşturduğunu nereden görebiliriz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

RANDEVU'da ilgili randevu kaydının üstüne imleç ile gelerek randevuyu oluşturan kullanıcının adını görebilirsiniz. Silinen randevulara ait bilgilere Dr.DENTES içinden erişim imkanı yoktur. Dilerseniz, silinen randevuların tarihini iletmeniz halinde, log kayıtlarının incelenerek silen kullanıcının bulunması için teklif oluşturabiliriz.

Merhaba, daha önce hastaların eski randevularını bulmakla alakalı sorduğum soruya hasta kartındaki yeşil renkli simgeden eski randevuları görebilirsiniz diye cevap vermiştiniz. Ancak eğer hastaya hasta kartından değil de direkt isim soyisim ile randevu yazıldığında ya da 2 isimli hastanın tek ismi ile randevu yazıldığında o kısımdan eski randevular çıkmıyor.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

RAPOR > Randevu sayfasında randevu verilen tüm hastaları (hasta kartı olan ve olmayan) listeleyebilirsiniz. "Ad Soyad" alanına hastanın ismini yazıp mavi renkli "raporla" düğmesine basarak yazdığınız ad soyadı içeren hasta randevularını da listeleyebilirsiniz.

Hastaları nasıl listeleyebiliyoruz? Mesela kanal dolgu ortodonti hastası aylık kaç tane yaptığımızı nereden görüyoruz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde kıstas girmeden "Listele" düğmesine basarak kayıtlı tüm hastalarınızın listesini alabilirsiniz. RAPOR > Tedavi'de istediğiniz tedavinin raporunu alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhaba, hastaya oral bölümünden planlama çıkarıp otomatik çıkan fiyatları elle düzeltiyorum. Ancak çıktı aldığımda bazı kalemleri düzeltmeden önceki fiyattan hesaplamış oluyor ve sonra belli bir oranda indirim yapıyor kendiliğinden. Sorun nerede acaba?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneğiyle Oral'de Planlama ve Tedavi çıktılarında indirimlerin gösterilmesini kapatabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhaba,
Hastalara indirim yapıyoruz ancak planlamanın çıktısını aldığımızda indirimler görünmüyor. Bir sütun daha açılsa indirimli fiyat yazsa ve indirim yaptığımız hastalarda o sütun aktif olarak görünse çok iyi olur. Aynı zamanda banka ya da başka indirimli kurum hastalarında provizyon gerekiyor ancak planlamanın çıktısını aldığımızda bizim tarifemizde yazan fiyat çıkıyor. Bu fiyat kalsın ama yana bir sütun daha eklenerek ne kadar bir indirim yapıldığı da görünürse sorun yaşamayız, hastalara tekrar tekrar anlatmak zorunda kalmayız.
İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Hastaya indirim yaptıktan sonra proforma çıktısı aldığınızda eğer AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneği açık ise "genel toplam"ın üstünde toplam indirim miktarı gösterilir.

Muhasebecimiz için kullanıcı oluşturdum. PAPOR > Gelen e-Fatura ve RAPOR > Fatura Listesi için yetki verdim. Fatura listesinde hastalara kesilen faturayı görüntüleyebilmesi için HASTA > Fatura için de yetki verdim. (Yoksa faturayı görüntüleyemiyor. Sadece liste olarak görebiliyor.) Kullanıcı Hasta > Fatura kısmına geldiği zaman hasta arama butonu yarım gözüküyor, fakat tıklanabilliyor. Aramaya bastığı zaman bütün hasta ve numaralarını görebilmektedir. Bu hatanın düzeltilmesini talep ediyorum.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

HASTA > Fatura'da hasta arama bölümü olmalıdır. RAPOR > Fatura Listesi'ne faturanın doğrudan görülebilmesi için "Yazdır" simgesi yerleştirildi. Böylece HASTA > Fatura yetkisinin verilmesine gerek kalmadı.

PAPOR > Gelen e-Fatura, e-SMM mükellefleriyle ilgili bir sayfa değil. Onun da yetkisini kaldırabilirsiniz.

NOT: Sadece RAPOR > Fatura Listesi'ni görme yetkisi verip, "Hasta (Hepsi)"ni görme yetkisi vermezseniz kullanıcı sadece kendi hekiminin hastalarına kesilmiş faturaları görebilir.

Randevu süreleri için 5 dakika ve 10 dakika şeklinde alternatif ayarlanabilirse çok mutlu olurum. Kolay gelsin.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

AYARLAR > Randevu'dan randevu periyodunu ayarlayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Günlük randevuların çıktısını almak istiyoruz. Bununla ilgili çalışma yapabilir misiniz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

RAPOR > Randevu'dan çıktı alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Nous utilisons des cookies pour améliorer l`expérience utilisateur, analyser l`utilisation du site et aider dans nos efforts de marketing. En continuant à naviguer sur notre site ou en fermant cette bannière, vous reconnaissez avoir lu et accepté notre Politique de Cookies.
Whatsapp