Interactions Utilisateur

USS ile ilgili sorumuza "Hasta kartına iade girebilirsiniz" diye bir cevapla çözüm bulmuşsunuz. Ben de tüm kullanıcılar bilgilensin diye bir kaç alternatif yazayım.
- Sonraki tedavi fiyatını fark kadar düşük yazabilirsiniz. Aynı hastanın bir dolgusunu 180 TL'ye, bir dolgusunu 160'a, bir dolgusunu 140 TL'ye yapılmış gibi.
- Ya da bir not düşebiliriz. "Bu hastanın bakiyesi çıkarsa hemen atlama USS'den değişmeyen şu kadar indirimi var"

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Telefon ile bilgilendirme yapıldı.

Selamlar. Şöyle bir sorunumuz var. Tüm bilgilerini kaydettiğim hastamı, ihtiyaç duyduğum an bilgilerine ulaşamıyorum. Şöyle ki, dün bilgilerini gördüğüm hastamın bugün baktığımda kaydına rastlamıyorum. İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Telefon görüşmesinde olası kullanıcı hatalarından bahsedildi. Hasta kaydedilmemiş, yeni hasta eklemek yerine var olan hasta üzerinde değişiklik yapılmış olabilir. Dilerseniz hastaların ne zaman eklendiğini ve ne zaman bilgilerine ulaşamadığınızı iletirseniz, ücreti mukabil ne zaman, hangi işlemin, hangi kullanıcı tarafından yapıldığı bilgilerini log kayıtlarından inceleyip bildirebiliriz.

Hekimlerimizin izinli olduğu ve klinikte olmadığı günlerde o doktorun randevularını kapatmak istiyoruz nasıl yapabiliriz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

İZİNLİ başlıklı randevu kaydı oluşturabilirsiniz.

İsteyen hekimler için hekim başvurdukça güncelleme yaptığınız kapalı sistem hasta takip programı çalışmanız var mı?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Zaten "görüşler" siz hekimlerimize ait. Yasal zorunluluk (e-fatura, e-smm gibi), aciliyet, öncelik, vb. bir çok ölçüte göre değerlendirme yapılarak güncellemeler programlanmaktadır. Kapalı sistemden kastınız veri güvenliği ise; zaten tüm verileriniz şifrelenmiş ve bir kaç seviye güvenlik sistemleri ile korunarak saklanmaktadır. Size verilen firma kodu, kullanıcı adı ve şifresinin üçüncü şahısların eline geçmediği sürece güvenliğiniz hakkında endişe edecek bir güvenlik sorunu bulunmamaktadır. Yakın zamanda da KVKK güncellemesi ile uyulması gereken konular da paylaşılacaktır.

Geçmiş günlerde USS'ye giden işlemlerde fiyatın kilitlenmemesini teklif etmiştim. Siz yuvarlama yapılabiliyor diye dönüş yapmıştınız. Bir yanlış anlama mevcut. Hasta, işlemler sonucu plan değişimi veya indirim istemesi gibi durumda toplu fiyat değişimi gerekiyor. USS'ye gönderdiğimiz işlemleri seçemediğimiz için fiyatı da değişmiyor. Hesapta uyumsuzluk oluyor. Misal "A" işlemi 200 lira 3 adet yapılmış USS'ye gönderilmiş. Hasta indirim istemiş 150 liradan ödeme almışız, toplam 450 TL. Sonra bu işlemleri değiştiremediğimiz için hastanın 600-450=150 lira borcu gözüküyor ama hasta ile de anlaşmışız. Ne yapmalıyız bu durumda? Teşekkürler

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Hasta hesap kartına "İade" kaydı girebilirsiniz.

Anamnez bilgisi girilen hastaların kartı açıldığında sadece Anamnez yazısının yanıp sönmesi yeterli ilgiyi çekmiyor. Önemli hastalıkların gözden kaçırılmaması için sayfayı kaplayan bir uyarı daha iyi olacaktır.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Konu gündeme alınmıştır.

Randevu bölümünde, mouse ile hasta üzerine tıklama yapılıp hasta ismini sürükleme özelliğini iptal edebilir miyiz? Bazen asistan yanlışlıkla hasta ismini touchpad de kaydırıyor.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Şimdilik mümkün gözükmüyor.

Önce ki talep ile ilgili olarak, Randevunu sürükle bırak özelliğini çok kullanışlı bulduğumdan bütün kullanıcılarda iptal edilmemesini rica ederim.

Birden fazla doktor çalışanımız için herkesin yalnızca kendi aldığı ödemelerini görebilmesini istiyoruz. Bunun için Kullanıcı izinlerinden hasta kısmında "yalnızca kendi hastası" şeklinde değiştirilmesi söylendi. Fakat hastalarımız birden fazla hekimimizle aynı anda farklı tedaviler gördükleri halde hasta kartına tek bir hekim adı seçildiği, önerilen uygulama bizim problemimizi çözmüyor. Her kullanıcının yalnızca kendi adına alınan ödemeleri görebilmesi için desteğinizi rica ediyoruz. Teşekkürler

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Bir hastaya birden fazla bölümde çalışan hekimin tedavi uygulaması sebebi ile; her hastaya birden fazla hekim atanması anlamlı olmaz. Hastaya hangi hekim ne tedavi yaptı ise o tedaviler işlenir. Hastanın ödemeleri üzerinden hekimlere ve polikliniğe bir hak ediş çıkar. Çıkan hak ediş ödemeleri Gider kalemlerinde hekimlere açacağınız hesaplara ödenir. Her hekime kendi ödeme (gider) sayfasını verebilirsiniz.

Merhaba,
Yazdırma ayarları değişmiş olabilir mi? Çünkü, planı yazdır dediğimde artık iki sayfa varsa ikinci sayfayı göremiyorum ve yazıcıda da çıkmayabiliyor.
İyi çalışmalar dilerim.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Yaptığımız testlerde kırk (40) değişik tedavi planlaması öngörülmüştür. Planın ön izlemesi yapıldığında iki sayfa görüntülenmiştir. Şayet sorununuz devam ediyor ise; "Uzak bağlantı yazılımı"nı çalıştırıp destek ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Nous utilisons des cookies pour améliorer l`expérience utilisateur, analyser l`utilisation du site et aider dans nos efforts de marketing. En continuant à naviguer sur notre site ou en fermant cette bannière, vous reconnaissez avoir lu et accepté notre Politique de Cookies.
Whatsapp