Telefon görüşmesinde olası kullanıcı hatalarından bahsedildi. Hasta kaydedilmemiş, yeni hasta eklemek yerine var olan hasta üzerinde değişiklik yapılmış olabilir. Dilerseniz hastaların ne zaman eklendiğini ve ne zaman bilgilerine ulaşamadığınızı iletirseniz, ücreti mukabil ne zaman, hangi işlemin, hangi kullanıcı tarafından yapıldığı bilgilerini log kayıtlarından inceleyip bildirebiliriz.
USS ile ilgili sorumuza "Hasta kartına iade girebilirsiniz" diye bir cevapla çözüm bulmuşsunuz. Ben de tüm kullanıcılar bilgilensin diye bir kaç alternatif yazayım.
- Sonraki tedavi fiyatını fark kadar düşük yazabilirsiniz. Aynı hastanın bir dolgusunu 180 TL'ye, bir dolgusunu 160'a, bir dolgusunu 140 TL'ye yapılmış gibi.
- Ya da bir not düşebiliriz. "Bu hastanın bakiyesi çıkarsa hemen atlama USS'den değişmeyen şu kadar indirimi var"
Telefon ile bilgilendirme yapıldı.