İnternet tarayıcınızın yakınlaştır (zoom in veya +) ve uzaklaştır (zoom out veya -) fonsiyonlarını kullanarak çözünürlüğü düşük ekranlarda dilediğiniz gibi görüntüleme yapabilirsiniz.
Merhaba,önceki kullandığım programda o hafta olan bütün randevuları aynı anda görebilmek için yakınlaştır seçeneği vardı ve hepsini aynı anda görebiliyordum. Maalesef şu anda ekranı aşağı yukarı kaydırmadan bütün hafta randevularını aynı anda göremiyorum.Yakınlaştır diye bir buton eklenip tüm haftayı aynı anda görecek şekilde düzenleme yapılabilir mi acaba? Teşekkürler.
İnternet tarayıcınızın yakınlaştır (zoom in veya +) ve uzaklaştır (zoom out veya -) fonsiyonlarını kullanarak çözünürlüğü düşük ekranlarda dilediğiniz gibi görüntüleme yapabilirsiniz.
Fatura modülüne stopaj özelliği eklendi.
Hasta kaydında hastanın adı soyadı, doğum tarihi ve TC kimlik numarası doğru olmasına rağmen kayıt yapamıyoruz.
Uzaktan bağlantıyla yapılan incelemede, kayıt yapılamama sebebinin doğum tarihi bilgisinin yanlış girilmesi olduğu gözlenmiştir.
Merhabalar. Tedavi bölümüne S404410 İmplant üstü tam protez ve S404420 implant üstü bölümlü protez ekler misiniz lütfen?
Protez bölümüne İmplant Üstü Tam Protez ve İmplant Üstü Bölümlü Protez tedavileri çizimleriyle eklendi.
e-Nabız'a kaydetmek istediğimde sürekli TC no diye hata veriyor
USS modunuz aktif olmadığı için uyarı ile karşılaşıyorsunuz.
Hasta yakını ve referansdan hasta arama özelliği ekleyebilir miyiz?
RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin Liste kıstasları penceresinde "Referans Adı" satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna referans adı yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Hastalara yazdığımız notları göremiyoruz?
AYARLAR > Klinik'ten "Notları Gizle" ayarının durumunu kontrol edip "Açık" ise "Kapalı" hale getirerek deneyebilir misiniz? "Notları Gizle" ayarı "Açık" durumdayken hastaya ait notlar gösterilmez. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
TC kimlik numarası eksik veya hatalı girildiğinde uyarı verilebilir mi?
AYARLAR > Klinik'te "hasta kimliğini doğrula" ayarını "Açık" durumuna getirerek kimlik bilgilerinin kontrol edilmesini sağlayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Sözleşmenin çıktısını nasıl alabiliriz?
HASTA > Oral'de mor renkli üzerinde yazdırma simgesi olan Proforma/Yazdır düğmesi ile tedavilerin ve oral şemanın yer aldığı ve ödeme planının da bulunduğu Sözleşmeyi yazıcıdan çıkartıp hastaya verebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Toplantı veya bir seyahat durumunda randevu verilmesini engellemek için bir İPTAL veya benzeri kutu veya bir uyarı oluşturmak mümkün mü?
İlgili tarihlerde "Toplantıda" veya "Seyahatte" başlıklı randevu kaydı oluşturabilirsiniz.