Interactions Utilisateur

Not ve Görüntü kısmına daha önce yazmış olduğumuz notları neden silemiyoruz? Ya da değişiklik yapamıyoruz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Notları silme veya değiştirme özelliği var. Giriş yaptığınız kullanıcı yetkileri sınırlı olabilir. Yöneticinizle görüşün.

Merhaba. Hastaya yapılan iadeyi hastanın kartına nasıl işleyeceğiz. Misal A doktoru 4 ay önce toplu ödeme almış. Plan değişti. Bu ay bi miktar iade yapıldı. Doktora o ay hak ediş ödendi. Bu ay iade düşülecek ama hastanın eski ödemesini silip kalanı yazamayız. Hastanın hesap bölümünde eksi olarak iade de ciro da da eksi olarak iade mevcut olmalı. İade yazılacak yeri biz bulamadık mevcut ise bilgilendirir misiniz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

İade geliştirmesi tamamlandı. HASTA > Hesap'ta geri ödeme, "Ödeme Tipi"nden "İade" seçimiyle yapılır.

Daha önce de talep etmiştik. Hastalara ücret iadesi veya işleme başka doktor devam edecekse iade işlemi yapmamız gerekiyor. Hesap bölümünde öyle bir imkan yok. İşlem başka ay, ödeme başka ay birde iade girince toparlamakta zorlanıyoruz. Lütfen ilgilenir misiniz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

İade geliştirmesi tamamlandı. HASTA > Hesap'ta geri ödeme, "Ödeme Tipi"nden "İade" seçimiyle yapılır.

Hasta kartındaki notlar kısmına daha önce yazmış olduğumuz notları neden silemiyoruz? Ya da değişiklik yapamıyoruz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Hasta kartında hangi alana not yazdığınızı iletebilir misiniz?

Son 1 haftadır hasta kartı menüsünden hastaların geçmiş randevularını göremiyorum.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Problem giderildi. Uyarınız için teşekkür ederiz.

Artık kliniğimizde çalışmayan doktorları silemiyoruz. Silme işlemi başarısız diyor. Nasıl yapabiliriz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Herhangi bir hastaya bağlı ya da işlem yapmış hekim silinemez. Hekimi pasif duruma alabilirsiniz. Pasif durumda olan hekimler, HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve HASTA > Reçete sayfalarında görünmez. RANDEVU sayfasında görünür ama randevu verilemez.

Merhaba. Veri boyutum 100 MB. Aylık trafik hakkım 500MB.
Bugün ayın 6'sı ve benim trafiğim 146 MB oldu bile.
Aylık trafiğin, kanımca biraz daha yüksek olması gerekiyor gibi.
Rütin yaptığımız; hasta kartında iletişim ve kimlik bilgilerini girmek, diyagnozu ve yapılan işlemleri işlemek, ödemeleri kaydetmek, fatura kesmek, giderleri işlemek.
Randevu kaydına henüz geçmedik bile. İki hekim çalışıyoruz.Trafik sıkışacak gibi.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Kullanım raporlarınızı incelediğimizde Mart ayına kadar olan kullanımlarınızın Bireysel paket sınırları içinde olduğunu görüyoruz. Aşağıdaki örnekten de anlaşılacağı üzere Nisan ayında kullanım yoğunluğunuz 3-4 katına çıkmış. Bireysel paketin yetersiz kaldığı durumda hiçbir kesinti yaşamadan sadece fark bedeli ödeyerek bir üst pakete geçebilirsiniz. Başarılı çalışmalarınızın devamını dileriz.

24 Şubat - 31 Mart tarihleri arasında;
Oral'de 2.790,
Hasta Kartı'nda 667,
Hesap'ta 2.159,
Gider'de 0,
Defter'de 99 sayfa görüntülemesi yapılıyorken,
1 Nisan - 6 Mayıs tarihleri arasında;
Oral'de 24.461,
Hasta Kartı'nda 7.432,
Hesap'ta 4.731,
Gider'de 603,
Defter'de 521 sayfa görüntülemesi yapılmış.

Hastalara ait teknisyen giderlerini nereden girebiliriz? Bu ücretin, alınan total paradan düşülüp net halini görmemiz mümkün müdür?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Teknisyen masrafını GİDER > Gider'den girebilirsiniz. Bu bölümde teknisyen masrafını "Aldığımız Mal/Hizmet" kısmına hasta ve dişhekimini seçerek kaydediniz. RAPOR > Hakediş'te "Hekime kayıtlı tahsilata göre" de net halini görebilirsiniz.

Merhaba iki hekimimiz var. İkisi için randevu oluştururken farklı renk kodları verme şansımız var mı?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevu defterinizi hekimlere göre renklendirmek için; AYARLAR > Randevu'da sağ üstteki Renk ayarından "Hekime göre"yi seçip aşağıdaki listeden her hekime farklı renk belirleyebilirsiniz.

Randevu sayfasındaki doktor randevularının daha anlaşılır ve görülür olabilmesi için her doktor için farklı renk kullanılabilir. Örnek: 17.00'da randevusu olan iki hastanın iki ayrı doktora randevusu oluşturulduğunda aynı renkte görülmesi gözden kaçırmaya sebep olabiliyor.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevu defterinizi hekimlere göre renklendirmek için; AYARLAR > Randevu'da sağ üstteki Renk ayarından "Hekime göre"yi seçip aşağıdaki listeden her hekime farklı renk belirleyebilirsiniz.

Nous utilisons des cookies pour améliorer l`expérience utilisateur, analyser l`utilisation du site et aider dans nos efforts de marketing. En continuant à naviguer sur notre site ou en fermant cette bannière, vous reconnaissez avoir lu et accepté notre Politique de Cookies.
Whatsapp