Interactions Utilisateur

Bir kaç doktorun hastasını aynı anda görmek istediğimizde görüntü inanılmaz karışık hale geliyor. Genel olarak yazı karakteri çok küçük. Doktorlar arası renk farklılığı olabilir veya yazı karakteri daha büyük olabilir.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevu defterinizi hekimlere göre renklendirmek için; AYARLAR > Randevu'da sağ üstteki Renk ayarından "Hekime göre"yi seçip aşağıdaki listeden her hekime farklı renk belirleyebilirsiniz.

Tüm doktorların aynı anda ekranda randevularını görmek istiyorum. Ancak çok karışık bir hal almakta. En azından her doktorun bir rengi olsa veya her doktorun ayrı sütunlarda randevularını görmek daha kullanışlı olacak görüşündeyim.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevu defterinizi hekimlere göre renklendirmek için; AYARLAR > Randevu'da sağ üstteki Renk ayarından "Hekime göre"yi seçip aşağıdaki listeden her hekime farklı renk belirleyebilirsiniz.

3 ünitli bir klinikte 2 hekim çalışıyoruz. Randevu sayfasını açtığımızda 2 hekiminde aynı anda randevularını görmek çok güzel fakat hangi hasta hangi hekimin olduğunu öğrenmek için her hastanın üzerine gelip bu hangi hekimin bu hangi hekimin diye gezmemiz gerekiyor. Sizden ricam tedavileri renklendirmek haricinde hekimleri istediğimiz renk yapabilirsek aynı hafta içerisinde kimin hangi saatte boşluğu var bunu bir bakışta görülebiliriz. Teşekkürler.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Randevu defterinizi hekimlere göre renklendirmek için; AYARLAR > Randevu'da sağ üstteki Renk ayarından "Hekime göre"yi seçip aşağıdaki listeden her hekime farklı renk belirleyebilirsiniz.

Sözleşmemizin 1 mayıs itibarı ile bittiğine dair mesaj geldi ama üyelik başlangıç tarihimiz 24 mayıs.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Sistem ay başında bildirimde bulunuyor. Ödemenizi belirttiğiniz tarihe kadar yapabilirsiniz.

Merhabalar. Sadece bir doktorun hastalarına yönelik bir bilgilendirme (ör.ortodonti hastaları) yapmak istiyoruz. Ancak binlerce hastanın içinden tek tek seçemiyoruz. İstediğimiz hekime kayıtlı hastalara SMS gönderme olanağımız var mı? Böyle bir düzenleme yapılabilir mi?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

RAPOR > Liste'den Liste kıstasları penceresinde Dişhekimi satırını "Göster" kolonundan işaretleyip diş hekimi seçtikten sonra Listele düğmesine bastığınızda seçtiğiniz hekime kayıtlı hastalar listelenir. Listenin üzerindeki mavi renkli SMS Gönder düğmesi ile listedeki hastalara SMS gönderebilirsiniz.

Hepinize selamlar.
Mobil cihazdan çıkış yapılamıyor. Ya çıkış çok uzun sürüyor ya da çıkmıyor. Bilginize.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Telefonun tarayıcı ayarlarından tarama verilerinin temizlenmesi ve tarayıcının kapatılıp yeniden açılması önerildi. Problemin çözüldüğü bilgisi alındı.

Merhabalar. Hasta kartında para birimini euro yapıyorum. Hala Oral'de Türk Lirası çıkıyor.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Euro para birimini seçtikten sonra yapacağınız tedaviler Euro olarak işlenir. Para birimini değiştirmek eski tedavileri etkilemez. Hasta tarifesi Türk Lirası ise tedaviyi işlerken kullandığınız para birimine çevrilir. Ya da Euro tarifesi oluşturup kullanabilirsiniz.

Merhaba. Kullandığım veri boyutu, aylık trafik vs. bu bilgileri nasıl öğrenebilirim ve takip edebilirim bilgi verebilir misiniz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Sağ üstte hekim adı yazan yere tıkladığınızda veri boyutu ve aylık trafiğinizi günlük olarak takip edebilirsiniz. Ayrıca RAPOR > Durum'dan son 1 yıla ait veri boyutu ve aylık trafik raporuna ulaşabilirsiniz.

Problem çözmede hızlı ve takipçi olduğunuz için teşekkür ederiz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Biz de teşekkür ederiz.

Sisteminizi her yerden ve her şekilde hızlıca erişimi sebebiyle tercih eden bir kliniğiz. Ancak geçen haftadan beri telefondan olduğu kadar bilgisayar ortamında da rahatça işlem yapamıyoruz. Süre uzadığı için destek isteme yoluna gittim. Bize lütfen yardımcı olunuz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Uzaktan bağlantı kurularak bilgisayar için aşağıdaki aşamalar yapıldı. Telefondan da tarayıcı geçmişinin silinmesi önerildi. Problem çözüldü.
- Masaüstünde bulunan Dr.DENTES simgesi silindi.
- Tarayıcı ayarlarından ön bellek (cache) temizlendi ve tarayıcı kapatıldı.
- Ardından tarayıcı açılıp Dr.DENTES tekrar masaüstüne eklendi.

Nous utilisons des cookies pour améliorer l`expérience utilisateur, analyser l`utilisation du site et aider dans nos efforts de marketing. En continuant à naviguer sur notre site ou en fermant cette bannière, vous reconnaissez avoir lu et accepté notre Politique de Cookies.
Whatsapp