Eğitim ve Destek Uzmanlarımız tarafından destek sağlanmıştır.
Fatura keserken problem yasıyorum stopajlı ve tevkifatlı faturada yardımcı olabilir mısınız? Acil.
Eğitim ve Destek Uzmanlarımız tarafından destek sağlanmıştır.
Hastaya döviz bozduğumuzda bunu nasıl kayıtlaştırabiliriz?
Dr.DENTES yapısı gereği oral tedavi ve dental sağlıkla ilgili konularda hastaların kayıtlarını ve tahsilatlarını işlemeye uygundur. HASTA > Oral’de hastadan alınan dövizi tedavi olarak girip, HASTA > Hesap’ta da bozduğunuz karşılığı ekleyebilirsiniz. Ancak bu kesinlikle önerdiğimiz bir kullanım değildir.
Kesilen faturaları çıktılarını PDF olarak tek tek almaktayım. Tek PDF olarak faturaları çıktı alınması için gereğini rica ediyorum. Listenin yanına kutucuk olur tıklarsın hepsini tek PDF olarak çıktısını alayım.
Aynı konuda 16.07.2021 tarihinde de görüşünüz bulunduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır.
Faturaların çıktılarını tek tek almaktayım. Mevcut listenin sol yanına kutucuk olsa, işaretlediklerim PDF olarak çıktılarını alsam veya kayıt etsem çok güzel olur. Bu şekilde yapılmasını rica ediyorum.
Aynı konuda 16.07.2021 tarihinde de görüşünüz bulunduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır.
17/11-22/11 yanlış kesildiği belirtilen faturalarla ilgili iptal işlemini biz mi siz mi yapacaksınız? Yeniden faturalandırmayı biz mi yoksa siz mi yapacaksınız?
Sistem tarafından otomatik yapılacaktır.
Ben SMS aldım ama hala krediniz yok diyor?
Dr.DENTES’te SMS kullanabilmek için hem kredi hem de SMS başlığınız bulunmalıdır. Hesabınıza tanımlı SMS başlığınız bulunmuyor. Başlık oluşturmak için; Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
Herhangi bir maliyet paketi seçeneği yok. Satın alamıyor veya kiralayamıyorum.
Maliyet paketi kullanıma açıldığında sizlere duyurulacaktır.
Yani böyle bir saçmalık görmedim ben fiyat listesi çıkarıcağım pasif durumdakilerin çıkmasını istemiyorum. Teknik ekibi arıyorum maalesef bu imkansız diyor böyle bir şey olabilir mi bu kadar mı kalitesiz bir uygulama bu.
Dr.DENTES'e bildirilen tüm görüşleri ayrım gözetmeksizin inceliyoruz. Teknik değerlendirmeler sonucunda geliştirme takvimimize görüşü dahil edebiliyoruz. Dr.DENTES'e eklenecek yeni özelliklerin dişhekimlerimizle ortak fikirler ile sağlanabileceğini düşündüğümüz için görüş sistemini Türkiyede kullanıma sokan ilk yazılım şirketi olduk. Görüşünüzün, beraber ilerleme kaydetmek yönünde olması yerine ürünümüzü kötülemek üzerine olmasına üzüldük. AYARLAR > Tarife sayfasında seçili tarifedeki tedaviler şimdilik aktif/pasif durumu fark etmeksizin excel (.xls) formatında indirilebiliyor, Dr.DENTES'in sunduğu excel sıralamaya uygun olduğu için indirdiğiniz excelde verileri "durum" sütununa göre sıralayıp "pasif" olanları silebilirsiniz. Destekleyici yaklaşımınız ve işbirliğiniz için teşekkür eder, başarılı çalışmalar dileriz.
Merhaba maliyet hesabını ayarlar maliyetten nasıl sipariş ediyoruz?
Maliyet paketi kullanıma açıldığında sizlere duyurulacaktır.
Kullanıcı için sadece günlük defteri görme aylık ve yıllık defterleri gizleme sekmesi olsa, bununla beraber bazı gider kartlarını ve içeriklerini gizleyebilsek çok güzel olur. (implant firmasına yapılan ödemeler vs.)
AYARLAR > Kullanıcı’da “HASTA >> Hesap (Tüm zamanlar)” yetkisi vermediğiniz kullanıcılar RAPOR > Defter’de sadece bugünün raporunu alabilir. Şu an için sadece GİDER (Personel Gideri) yetkisini kapatarak da bu gider tipi için girdiğiniz giderleri gizleyebilirsiniz.