Şu an bunun için ek ayar bulunmamaktadır. Dilerseniz isteğinizi e-posta adresimize iletirseniz iş yazılım ekibimiz tarafından tekliflendirilir.
Merhaba, tarifedeki tedavilerin fiyatlarını ve aktif/pasif durumlarını toplu bir şekilde ayarlayıp tekrar yükleyebilir miyiz? Mesela durum sütununda aktif yazan yerde bir işaret kutusu olsa ve işaretlesek..
Şu an bunun için ek ayar bulunmamaktadır. Dilerseniz isteğinizi e-posta adresimize iletirseniz iş yazılım ekibimiz tarafından tekliflendirilir.
Hasta kartı bölümünde hesap kısmında hastanın ödediği paraları çıkartma kısmında Dr.DENTES Alınan Paralar başlığı var ben bunu kendi firmamızın isminin olduğu başlığı eklemek istiyorum bunun için nasıl yapabiliriz?
Hastadan alınan para kayıtları listesinin başlığını değiştirmek için şu an ek ayar bulunmamaktadır.
Selamlar. Örneğin kredi kartıyla yaptığım ödemeleri gider sekmesinde "kredi kartı" kelimesini aratarak bulabilir miyim? 3 taksit yaptıysam örneğin bu şekilde otomatik girebilir miyim önümüzdeki 3 ay için?
RAPOR > Defter’de “Ödeme Tipi”ni seçerek giderlerinizi listeleyebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Defter sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Şu an için tekrarlı ödeme oluşturamazsınız.
Fatura modülüne iskonto özelliği eklendi.
"Link ile randevu talebi" özelliği yayınlandı!
AYARLAR > dishek.org sayfasının en altındaki "Link ile randevu talebi" bölümünden ilgili bağlantıyı kopyalayıp sosyal medya hesaplarınızda, internet sitenizde veya dilediğiniz başka bir yerde kullanabilirsiniz. Hastalarınız veya aday hastalar tek tık ile size randevu isteklerini iletebilirler. Randevu isteklerine Dr.DENTES uyarılarından erişebilirsiniz.
Bazı ilaçlar eksik. Aftojel, rennie vs. daha rahat ilave etmeliyiz?
İletilen ilaçlar belirli dönemlerde sisteme yüklenmektedir. İlaç bilgisinin sağlıklı girilebilmesi için bir form oluşturulmuştur, HASTA > Reçete'den forma ulaşabilirsiniz. Reçete üzerine yazılacak bilginin eksiksiz olması için belirttiğimiz formun eksiksiz doldurulması zorunludur. Şayet ilaç https://www.titck.gov.tr kayıtlarında mevcut değilse ilaç listesine eklenmez.
PC saatimiz normal olmasına rağmen program üzerinde randevu sekmesinde saatimiz 1 saat ileri gibi görünüyor sebebini bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.
Cihazınızın tarih ve saati doğru ise zaman dilimi hatalı olabilir. Türkiye 2016 yılında GMT+2 zaman diliminden GMT+3 zaman dilimine geçti. Bazı güncellenmeyen eski işletim sistemlerinde bu bilgi olmadığı için problem yaşıyor olabilirsiniz. Cihazınızın zaman dilimini düzenlemenizi veya işletim sisteminizi güncellemenizi öneririz.
Yapılan ödemelerin dekontlarını istiyoruz sistemde bulamıyoruz.
Eğer hastaların yaptığı ödemelerden bahsediyorsanız HASTA > Hesap'ta alınan para kayıtlarının sonundaki yazıcı simgesi ile hastalarınıza para alındı belgesi verebilirsiniz. Eğer Dr.DENTES'e yaptığınız ödemelerden bahsediyorsanız ödemelerle ilgili tüm bildirimler hesabınızın sorumlusunun iletişim bilgilerine gün sonunda otomatik olarak yapılır.
SMS ayarlarına bakiye ile ilgili ilave SMS girişi yapılabiliyor mu? Teşekkürler
RAPOR > Liste, RAPOR > Bakiye veya RAPOR > Kısmi Bakiye sayfasından rapor oluşturarak bakiyesi olan hastalarınızı listeleyebilirsiniz, listedeki hastalarınıza mavi renkli SMS Gönder düğmesi ile topluca hatırlatma yapabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste, RAPOR > Bakiye, RAPOR > Kısmi Bakiye sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Şu an bakiye için ek ayar bulunmamaktadır.
Her hastanın tek tek hesap kapatılması için sorun yok. 2012'den önce kalan tüm hesapları kapat gibi bir menü var mı? Toplu olarak.
Şu an bunun için ek ayar bulunmamaktadır. Dilerseniz isteğinizi e-posta adresimize iletirseniz iş yazılım ekibimiz tarafından tekliflendirilir.