Dr.DENTES ile e-Reçete oluşturabilirsiniz.
HASTA > Hasta Kartı sayfasında sağ taraftaki "Reçetem" düğmesi ile hastanıza e-Reçete oluşturabilirsiniz.
Merhaba. Programınızı yıllardır severek kullanıyoruz. Sistem üzerinden E-reçete yazma ile ilgili bir entegrasyon yapmayı planlıyor musunuz? E-fatura gibi onu da satın alıp kullanmak isteriz.
Dr.DENTES ile e-Reçete oluşturabilirsiniz.
HASTA > Hasta Kartı sayfasında sağ taraftaki "Reçetem" düğmesi ile hastanıza e-Reçete oluşturabilirsiniz.
Hastaya işlenen giderleri nasıl görebilirim?
RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfasındaki "Hasta" filtresini kullanarak görebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
TDB 2023 yılı tarife listesini nasıl ekleyebilirim?
TDB 2023 tarifesi 04.01.2023'de Dr.DENTES'te yayınlandı, tarifenin Dr.DENTES'te yayınlandığı; program içinden duyuru, sosyal medya hesaplarımız ve güncelleme görüşü ile de duyuruldu. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2023" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2023'e aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.
USS'ye gönderilen hasta ve tedavileri aylık olarak nereden listeleyebiliyoruz?
RAPOR > USS'den sadece günlük olarak listeleyebilirsiniz.
Merhaba. Ekranda sağlık bakanlığına uygunsuzluk listesine girmemek için hatalı uss verilerini düzeltin diye bir uyarı çıkıyor ancak uyarıda belirtilen hekimin verileri doğru olmasına rağmen ekrandan uyarı kalkmıyor. Kontrol edebilirseniz sevinirim.
Sağlık Bakanlığı sunucularındaki çalışma/düzenleme nedeniyle veri gönderiminiz tamamlanamamıştır. Yazılım ekibimiz durumu takip ediyor, Bakanlık taraflı çalışmalar tamamlanınca veri gönderiminiz kaldığı yerden devam edecektir. Bu süre zarfında kullanımınıza aynı şekilde devam edebilirsiniz.
Merhabalar sayın yetkili “RAPOR” kısmının olduğu sekme bir anda uygulamamızdan silindi. Ne ben ne de ana kullanıcı RAPORLARIN YER ALDIĞI (Hakediş, Borçlu Listesi, Bakiye vb) sekmeye telefondan ya da bilgisayardan giriş yapamıyoruz. Acaba sistemsel bir hata mı var yoksa bir ayarı mı kapattık yanlışlıkla?
Kullanıcı ayarları kısmında yer alan bir ayar değişikliğinden ötürü olmadığını düşünüyorum, bütünüyle kapandı o sekme.
Kullanıcı erişim ayarları kısmından açamıyoruz yani RAPOR sekmesini.
Kısıtlı yetkide yaratılan kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisi verilirse ve sonrasında da bu kullanıcı "AYARLAR > Kullanıcı" sayfasından yöneticinin kullanıcısında herhangi bir değişiklik yaparsa yöneticinin de yetkileri kısıtlanır.
"AYARLAR > Kullanıcı" sayfasında değiştirme yetkisinin sadece yöneticide bulunmasını öneririz. Herhangi bir yetkisi kısıtlı kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisinin verilmesini önermiyoruz.
Böyle bir durumla karşılaştığınızda Dr.DENTES'te kayıtlı resmi yazışma adresinizden e-posta veya WhatsApp ile firma kodu ve yönetici kullanıcı adı iletip yetki sıfırlaması talep etmeniz halinde ekibimiz gerekli düzeltmeleri yapacaktır.
Merhaba 27/01/2023 tarihi ile 30/01/2023 tarihi arasındaki USS veri gönderimi gerçekleşti. Fakat başvurular gönderilmedi diye mesaj hanesinde görünüyor, bu durumda ne yapabiliriz?
Sağlık Bakanlığı sunucularındaki çalışma/düzenleme nedeniyle veri gönderiminiz tamamlanamamıştır. Yazılım ekibimiz durumu takip ediyor, Bakanlık taraflı çalışmalar tamamlanınca veri gönderiminiz kaldığı yerden devam edecektir. Bu süre zarfında kullanımınıza aynı şekilde devam edebilirsiniz.
Her işlem için ayrı tedavi maliyet yüzdesi oluşturabiliyor muyuz?
Hayır. Tedavilerin gerçek maliyet hesabını yapmanızı sağlayacak olan STOK modülüne entegre Maliyet Paketi geliştirmelerimiz sürmektedir.
Tarifedeki ürünlerin yanına bir sütun ekleyerek tedavi maliyetini bu sayfada yazarak, hekim hakediş hesaplamasında maliyeti tedavi bazında değiştirmek mümkün mü?
Hayır. Tedavilerin gerçek maliyet hesabını yapmanızı sağlayacak olan STOK modülüne entegre Maliyet Paketi geliştirmelerimiz sürmektedir.

Hesap sayfasına yapılacak tedavilerin girişi yapıldı. Taksit girişleri oraldan yapıldı. Hastaya taksitleri gösteren bir çıktı vermek isteyince nasıl çıktı alıyoruz.
HASTA > Oral'de planlamayı sözleşmeye çevirdikten sonra yazdır düğmesi ile ödeme tarihi ve taksit tutarlarını içeren sözleşme çıktısı alabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Hesap sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.