Kullanıcı hatasıyla mükerrer hasta kaydını engellemek adına Dr.DENTES’in kontrol sistemi aynı kimlik numaralı hasta bulunduğunda size bu uyarıda bulunur. Eğer AYARLAR > Klinik’te Hasta Kimliğini Doğrula ayarı açık ise de hasta kartını oluşturmak veya güncellemek için girdiğiniz bilgilerin T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’ndeki kayıtlarla eşleşmesi gerekir, dilerseniz bu ayarı kapatabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Klinik sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Yaşadığınız durumlardan farklı ise AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki WhatsApp iletişim hattımızdan mesai saatlerimiz içerisinde iletişime geçebilirsiniz.



Bir hasta konsültasyon için aynı anda aynı saatte iki ayrı hekime yazılmış ise SMS gönderimi hastaya 2 kere mi gidiyor? Diğer bir deyişle içeriği aynı olan SMSlerde mükerrer olanların gönderimi otomatik engelleniyor mu?
Dr.DENTES örneklediğiniz durumları tespit ederek tek SMS gönderimi sağlıyor.