Gönderim kuyruğunuz temizlendi. Hata mesajı kalmış olmalı. Tekrar yaşamanız halinde WhatsApp numaramızdan iletişime geçebilirsiniz.
Uss gönderilen veride ad soyad uyuşmazlığı var hatası veriyor. Açıklama kısmında yazan işlemleri yaptık ancak düzelmedi. Yardımcı olur musunuz? Teşekkürler.
Gönderim kuyruğunuz temizlendi. Hata mesajı kalmış olmalı. Tekrar yaşamanız halinde WhatsApp numaramızdan iletişime geçebilirsiniz.
Programa bağlantılı anamnez ve hasta bilgilerini tablet bilgisayar hastaya verilip işaretleme yaptırarak alabileceğimiz bir yöntem olabilir mi? Kağıt israfını sonlandırma ve dosyalamayı direk dijital ortama aktarma amaçlı.
Ek bir ücret ödemeden hastanızın kendi telefonundan kişisel bilgilerini kendisinin doldurmasını ve hasta kartı oluşturmasını sağlayabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki SMS kullanıcılarımız.)
Hasta Kartı'nın üst tarafındaki SMS ile Yeni Hasta düğmesi ile hastanın cep telefonuna kişisel bilgilerini doldurabilmesi için link gönderebilirsiniz. Hastanız bu link ile bilgilerini doldurabilir, bilgilerini doldurduğunda Dr.DENTES size bildirimde bulunur.
İyi günler. Google Chrome'dan uygulama olarak indirdim. (Ana ekrana ekle diyerek). Ancak randevu sayfasında masaüstü sitesinde gözüken "Diş Hekimi", "Ünit" gibi ibareler yok. Yalnızca "Gün" ve "Bugün" gözüküyor. Ancak başka hekim arkadaşlarımda yine Samsung telefonda gözüküyor.
Radevu'daki "Hafta", "Diş Hekimi" ve "Ünit" gibi görünüm seçenekleri için cihazınızın ekran çözünürlüğü yetersiz kalmış olabilir. Yeni nesil bir telefon ise cihazınızın/tarayıcınızın yakınlaştırma/büyütme ayarlarından kaynaklanıyor olabilir. Bu ayarları iptal edip deneyebilirsiniz.
TDB 2023 tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2023 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
E-Faturaya geçişimizi başka bir firma üzerinden gerçekleştirdik ve e-belge kredimizi aldık. Kliniğimize kurulan sistem sekreteri zorluyor. Her bölümü tek tek doldurmak zorunda kalıyor. Bu işlemler Dr.DENTES üzerinden daha kolay mı oluyor? Oluyorsa size geçiş yapma şansımız var mı?
Dr.DENTES'te normal süreçte bir e-Faturayı kesmek 2-3 saniye sürüyor. Dolayısıyla Dr.DENTES'ten e-Fatura kullanıldığında zamandan ciddi tasarruf edilir.
AYARLAR > Hakkımızda sayfasının "Dr.DENTES e-Belge" başlığında Dr.DENTES'ten e-Fatura kullanmak için gerekli sürece ulaşabilirsiniz. Geçiş süreciyle ilgili WhatsApp veya Telefon iletişim kanallarımızdan ulaşabilirsiniz.
TDB 2023 tarifesi sisteme ne zaman tanımlanacak acaba?
TDB 2023 tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2023 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
2023 tarifesi ne zaman yüklenecek?
TDB 2023 tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2023 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Merhabalar. 2023 yeni ücret tarifesi ne zaman eklenecek?
TDB 2023 tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2023 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Merhaba, gönderimi engellenen gereksiz SMS'lerimizi rapor halinde görmek istiyorum. Kim için ne zaman gönderilmiş, neden gitmemiş, nerede hata yapılmış görmek istiyorum.
Yardımcı olur musunuz?
Gönderimi engellenen SMS'ler kayıt edilmediği için bir raporu bulunmuyor. Gereksiz SMS göndermenizi engellemek için yeri doldurulamayan özel ifadelerin bulunduğu SMS'ler gönderilmez.
Örneğin mesajınızda "{randevutar}" özel ifadesini kullandıysanız, alıcı olarak seçtiğiniz hastalardan gelecekte herhangi bir randevusu bulunmayan hasta olursa bu özel ifadenin içeriği doldurulamaz. Gereksiz/yanlış SMS gitmesin diye sistem o hastaya sms göndermez. Ve bu şekilde gönderimi engellenen smslerin sayısını size AYARLAR > SMS Gönder sayfasında gösterir.
İyi günler. Fatura için yeni tedavi nasıl girebilirim? Örnek kemik greft uygulaması greft ücreti dahil.
Dr.DENTES'te TDB'nin referans tarifesindeki tedaviler yer alır. Bunun dışındaki tedavileri siz kendiniz AYARLAR > Tarife'den ekleyebilirsiniz. Ayrıca fatura keserken tedavilerin isminde istediğiniz düzenlemeyi yapabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife ve HASTA > Fatura sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da HASTA > Fatura başlığındaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.