Anamnez girişi yapıldığında Hasta kartında ve Oral bölümde pembe renkli Anamnez düğmesi yanıp sönerek sizi uyarır. Düğmeye tıkladığınızda seçilen anamnezleri görebilirsiniz.
Anamneze yazdığımız uyarılar hasta kartında kırmızı olarak gözüksün.
Anamnez girişi yapıldığında Hasta kartında ve Oral bölümde pembe renkli Anamnez düğmesi yanıp sönerek sizi uyarır. Düğmeye tıkladığınızda seçilen anamnezleri görebilirsiniz.
Hasta adı girilerek hangi tarihlerde geldiği görülebilir mi?
Hasta kartında bulunan "Gelecek Rand.Tar." alanının yanında bulunan takvime tıklarsanız; günümüzden geçmişe doğru randevu listesine ulaşabilirsiniz. Randevularına gelip gelmediğini de bu listeden görebilirsiniz.
Hasta kartı açıldığında kayıtlı hastaların listesi son kayıttan başa doğru hasta arama butonuna basıldığında karşımıza gelmeli.
Rapor Liste'de Kayıt Tarihine göre sıralı liste alabilirsiniz. Arama ekranında "Bugün Gelecekler" tıklanarak randevu saatine göre sıralı hasta listesi alabilirsiniz.
Fatura listesinden fatura dökümlerini pdf olarak toplu bir şekilde almak istiyorum. Şuanda tek tek almak zorundayım. Toplu pdf olarak çıktı almak için gerekli çalışmanın yapılmasını rica ederim
Uzun vadeli iş planlarına alınmıştır.
Hasta notları sayfası içinde o gün gelecek sonraki hastalara sırasıyla geçecek şekilde, "Sonraki hasta" olabilir, oklar eklenebilir mi?
Böylece tekrardan bugün gelecek hastalar içinde arama yapmak zorunda kalınmayabilir.
Hasta arama ekranında "Bugün Gelecekler" işaretlenip "Ara" düğmesi tıklandığında randevu saatlerine göre sıralı listeye ulaşırsınız.
Merhaba, 2022 yılı TDB tarifesine geçiş yapamıyorum. Yeni tarifeyi güncellediğim halde tekrar 2021 tarifesi geçerli oluyor. Desteğinizi bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim.
Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2022'ye aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.
Klinikten ayrılan doktorları randevu ekranından kaldırabilsek keşke. Diğer şekilde liste sürekli uzar gider her doktor ayrıldığında.
AYARLAR > Dişhekimi'nden çalışmayan hekimlerin durumunu pasif yapabilirsiniz. Pasif durumda olan hekimler HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral, HASTA > Reçete ve RANDEVU sayfalarında görünmez ve yeni kayıt eklenmez.
Diş hekiminin sadece kendi hastasının bilgilerine ulaşmasını nasıl yapıyoruz.
AYARLAR > Kullanıcı sayfasından o kullanıcıya ait yetkilerde "HASTA (Hepsi)" yetkisini kaldırarak kullanıcının sadece kendi hekimine ait kayıtları görmesini sağlayabilirsiniz.
Merhaba. Alınan para kısmında alınan ödeme yanlış hekim üzerine atılmış. Düzeltme yapılamıyor. Nasıl düzeltilecek.
HASTA > Hesap'tan düzenleme yapmak istediğiniz ödemeyi seçtikten sonra turkuaz renkli "Değiştir" düğmesi ile düzenleme yapabilirsiniz. Değiştir düğmesi görünmüyorsa giriş yaptığınız kullanıcının yetkileri kısıtlı olabilir.
Merhaba,
Hasta planlamasında yapılan fiyat değişikliklerini üzerine geldiğim zaman görebiliyorum. Ancak değişiklik yapan kullanıcıyı da görmek istiyorum. Mümkün müdür?
Uzun vadeli iş planımızda LOG kayıtlarını yönetici yetkisine sahip kullanıcının görmesini sağlamayı planlıyoruz.