Dr.DENTES'te telefonda ayrı bilgisayarda ayrı yetkilendirme söz konusu değil. Muhtemelen her iki cihazda da 2 farklı kullanıcıyla giriş yapıyorsunuz ve kullanıcılardan birinin yetkileri kısıtlı. Böyle olmadığına eminseniz ekran görüntüleriyle ve detaylandırarak WhatsApp iletişim numaramızdan bildirmenizi rica ederiz.
Hasta bilgileri dahil hiç bir bilgiye ulaşamıyoruz. Tüm randevular silinmiş durumda acil geri dönüş yapabilir misiniz?
- RANDEVU'da sol üstte randevusu gösterilecek hekimlerin seçili olduğuna emin olunuz.
- Giriş yaptığınız kullanıcının yetkilerinde "hesabınızdaki bir başka kullanıcı" değişiklik yapmış olabilir.
- Değilse mesai saatlerimiz içerisinde iletişim numaramızdan ulaşınız.