Hızlı hasta arama ekranına Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği eklendi.
Hızlı hasta arama ekranına Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği eklendi.
Merhaba. Bazen hasta isimleri ve kayıtları karışabiliyor. Bunun önlenebilmesi adına hasta arama butonunun yanına tc kimlik no ve telefon numarası ile sorgulamayı ekleyebilir miyiz? Ayrıca sistemde kimlik numarası bir kere kullanıldığında tekrar kayıt açılmasını önleyecek bir uyarı çıkabilir mi?
Hızlı hasta arama ekranına Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği eklendi.
AYARLAR > Klinik'te "Hasta kimliğini doğrula" ayarını "Açık" durumuna getirerek kimlik bilgilerinin kontrol edilmesini sağlayabilir ve aynı TC Kimlik numarasıyla yeni hasta kartı oluşturulabilmesini engelleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Doktorlarımızın birinde erişim engeli görülüyor. Telefondan acil dönüş sağlarsanız sevinirim.
Hesabınıza ait en yetkili kullanıcıyla giriş yapıp, AYARLAR > Kullanıcı'dan ilgili hekimin kullanıcısının yetkilerini kontrol edebilir ve düzenleyebilirsiniz.
Hasta aramalarında aynı isim ve soyisim olan birkaç hastanın öneri ekranında hastanın kayıt tarihi, doğum tarihi ve telefon numarası çıkmaktadır. Fakat biz hastanın tc'sinin de çıkmasını talep ediyoruz.
Hasta adı yazıldığı sırada gösterilen öneri ekranında daha fazla bilgi gösterimi yakın zamanda mümkün olmayacaktır. Ancak hızlı hasta arama ekranına yeni eklediğimiz Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği sayesinde bu bilgilere göre arama gerçekleştirebilirsiniz.
Kişisel verilerin korunması kanunu nedeniyle hastalardan aldığımız telefon, tc kimlik no ve e-posta gibi kişisel bilgilerin kullanımı için onam formu eklenebilir mi? Teşekkürler.
Hasta kişisel verilerinin işlenmesi ve hastadan açık rıza alınması konularındaki onam formları bir süre önce BELGELER > Onam Formları'na eklendi.
Ayrıca yakın zamanda aşağıdaki özelliği de yayına aldık.
Ek bir ücret ödemeden hastanızdan SMS ile KVKK onayı alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki kullanıcılarımız.)
Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki KVKK onayı bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.
RAPOR > Liste'den KVKK onay durumuna göre hasta listesi alabilirsiniz.
Merhaba bende dahil bir kaç arkadaş hastayı pratik bulmak için telefonla arama mümkün müdür ilk ekran da diye ricada bulunuyor. Sizde RAPOR > Liste'den arayabileceğimizi söylüyorsunuz. Haklısınız, buradan bulunur. Ama doktor arkadaşlar pratik olarak aramaya dahil etmenin mümkünatını soruyor. Kolay iş değildir. Herşey için ayrı yazılım. Ama bugun olmaz bir ay sonra olur. Güncellemeler yenilikler bunun için değil mi? Ayrıca hasta kayıtta lütfen telefon için de tekrar kayıt uyarısı versin. Teşekkürler.
Hızlı hasta arama ekranına Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği eklendi.
Uzunca bir süredir Dr.DENTES'te yeni hasta eklerken telefon bilgisi girdikten sonra o telefon başka bir hastada kayıtlı ise uyarı gösteriliyor.
Hastanıza İstirahat Raporu oluşturabilirsiniz. Bunun için Hasta Kartı'nda sağ taraftaki "İstirahat Raporu" düğmesine basmanız yeterli.
Diş hekimi eklemesi nasıl yapılıyor
AYARLAR > Dişhekimi sayfasından yeni hekim ekleyebilir, RANDEVU sayfasındaki sol üstten randevularını görmek istediğiniz hekimleri seçebilirsiniz.
Dr.DENTES Reçete modülü ilaç listesi güncellendi.

Merhaba yapılan güncellemeden sonra bazı yabancı hastaların kimlik numarasını sistem kabul etmiyor. Sadece pasaport numarası ile işlem yapılabiliyor. Bu durumun çözülebilmesi için desteğinizi rica ediyoruz.
Bahsettiğiniz konunun güncellemelerle alakası bulunmamaktadır. Yetkiliniz AYARLAR > Klinik'ten "Hasta kimliğini doğrula" ayarını açmış olabilir. Bu ayar açıldığında hastanın ad, soyad, doğum tarihi ve TC/Yabancı Kimlik No bilgileri kimliğindeki bilgilerle birebir aynı olmalıdır. Lütfen yetkiliniz ile iletişime geçiniz.