Dr.DENTES kaynaklı anlık özel bir aksaklık tespit edilmiş olup detaylı inceleme ve takibimiz sürmektedir. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz. Hizmet kalitelimizi artırmak için çalışıyoruz.
Merhaba. Bu aralar SMS gönderimi ile alakalı sıkıntılar sık olmaya başladı. Sizinle konuşunca operatör yoğunluğu diyorsunuz ama bunun bir çözümü olmalı. Her gün kontrol etmek mümkün olamayabiliyor. SMS gitmediği zaman ciddi randevu kaybı yaşıyoruz. İlginiz için teşekkürler.
Dr.DENTES kaynaklı anlık özel bir aksaklık tespit edilmiş olup detaylı inceleme ve takibimiz sürmektedir. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz. Hizmet kalitelimizi artırmak için çalışıyoruz.
Asistan ya da resepsiyon görevlisine oturum açabilmesi için nasıl hesap oluşturabiliriz?
AYARLAR > Kullanıcı’dan hesabınızda işlem yapacak ilgili kişiler için kullanıcı oluşturabilir ve her kısım için yetkilerini belirleyebilirsiniz.
Hastamıza yapılan işlemleri İngilizce olarak çıktısını nasıl alabiliyoruz yardımcı olabilir misiniz? Teşekkür ediyorum.
AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "+" simgeli "Yeni" düğmesi ile Tarife grubu "English" seçili olacak şekilde İngilizce tedavilerin yer aldığı tarife oluşturup, AYARLAR > Kullanıcı'dan da kullanıcınızın dilini İngilizce'ye çevirerek ya da dili İngilizce olan yeni bir kullanıcı oluşturup bu kullanıcıyla giriş yaparak hastaya çıktı verebilirsiniz.
BELGELER > Onam Formları sayfasına "Botulinum Toksin (Tip A) Tedavisi Onam Formu" ve "Ortodontik Tedavi Bitimi Onam Formu" eklendi. "Genel Bilgilendirme ve Genel Onam Formu", "COVID-19 Yönünden Anamnez Formu" ve "Ortodontik Tedaviler İçin Hasta Bilgilendirme ve Onam Formu" onam formlarının içeriği güncellendi.
RAPOR > Tedavi'ye Diyagnoz ve Planlama filtreleri ilave edildi.
e-smm'yi programınız vasıtasıyla kesiyorum. Buradan kestiğimiz faturaları toplu olarak görebiliyoruz ancak bize kesilen faturaları toplu olarak göremiyoruz. Muhasebecim e-fatura hizmeti veren programların böyle bir özelliği de olduğunu, program geliştiricilere iletmem gerektiğini belirtti. Bu konuda bir çalışma yapılabilir mi acaba. TC'mize kesilen e-faturaları toplu olarak görüp muhasebecimize biz de iletebilmeliyiz.
Tarafınıza gelen e-Arşiv Faturaları Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) ait İnteraktif Vergi Dairesi'nin (İVD) internet sitesinden giriş yaparak listeleyebilirsiniz. GİB veya İVD bu veriyi entegrasyon ile sunmadığından ve biz de bu veriyi almak için resmi olmayan herhangi bir yola girmeyeceğimizden şu an Dr.DENTES'te gösterilmesi mümkün değildir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
İnteraktif Vergi Dairesi internet sitesi: https://ivd.gib.gov.tr
Orale girilen tedavi planlaması uss ye gönderildikten sonra hast tedaviden vazgeçtiğinde silinemiyor ve hastanın borcu görünüyor. En azından uss ye giden verilerde fiyat değişikliği yapılabilirse çok iyi olur. İyi çalışmalar.
HASTA > Oral'de 29.04.2021 itibariyle fatura kesildiği veya USS'ye gönderildiği için kilitlenen tedavinin tutarının değiştirilebilmesi sağlanmıştı. Tutarın yanındaki "Değiştir" simgesiyle yapabilirsiniz.
Hasta arama bölümüne TC kimlik numarasıyla hastaya erişim eklenebilir mi?
RAPOR > Liste'de "TC Kimlik No" filtresiyle TC Kimlik Numarası yazarak arama yapabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz.
TSİM raporu istedim hala gelmedi onay vermedi sayfa sürekli sorun bildirdi, eylül ayı tsim raporunu gönderir misiniz acil, rica etsem.
- 13.10.2021 18:22:41 tarihinde Dr.DENTES'ten TSİM raporu talep etmişsiniz.
- 13.10.2021 18:24:05 tarihinde bu görüşü yazmışsınız.
- 13.10.2021 20:32:18 tarihinde Dr.DENTES TSİM raporunuzu hazırlamış.
RAPOR > TSİM sayfasında da belirtildiği üzere Dr.DENTES, müsait olduğu en kısa zamanda raporu hazırlar. TSİM raporu, her ayın ilk 10 günü bakanlığın ilgili paneline girilir. TSİM raporunu her ayın 1 ile 9'u arasındaki günlerde almalısınız.
Hekimlerin randevu defterinde sıralaması alfabetik olarak yapılmış onu nasıl değiştirebilirim?
Şu an için sıralamayı değiştirme imkanı bulunmamaktadır.