Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi için teklif oluşturabiliriz.
Hastamıza girilen işlemlerin yapılan düzenlemelerin ne zaman yapıldığını kimin yaptığını görebiliyor muyuz?
Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi için teklif oluşturabiliriz.
Ek bir ücret ödemeden hastanızdan SMS ile KVKK onayı alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki kullanıcılarımız.)
Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki KVKK onayı bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.
RAPOR > Liste'den KVKK onay durumuna göre hasta listesi alabilirsiniz.
Hastalardan onam formunu online ortamda imzatmamız için güncelleme yapbilir misiniz İlerde kvkk için de lazım olacak.
Ek bir ücret ödemeden hastanızdan SMS ile KVKK onayı alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki kullanıcılarımız.)
Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki KVKK onayı bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.
Hasta kartında KVKK alınıp alınmadığına dair bir kutucuk açılabilir mi? Hastalardan tüm kliniklerin Kişisel Veri işleme için onay alması gerekiyor. Zorunlu bir durum olması nedeniyle böyle bir kutucuğun olması yararlı olacaktır.
Ek bir ücret ödemeden hastanızdan SMS ile KVKK onayı alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki kullanıcılarımız.)
Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki KVKK onayı bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.
Hastalardan KVKK izni alacağız. Hasta kartında KVKK kutucuğu olsun ve bu kutuya tıkladığımızda KVKK alındığını ve bir daha alınmaması gerektiğini bilmek istiyoruz.
Ek bir ücret ödemeden hastanızdan SMS ile KVKK onayı alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki kullanıcılarımız.)
Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki KVKK onayı bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.
Merhaba; hastaların randevu geçmişlerini göremiyoruz kayıt bulunamadı uyarısı veriyor.
Giriş yaptığınız kullanıcının yetkileri kısıtlı olabilir veya randevu eklerken hasta kartını seçmemiş olabilirsiniz.
Planlama sayfasında ücret tarifesini euro seçtiğimizde hasta planlamasında tl ye çevrilmektedir. Bunu nasıl düzeltebiliriz?
HASTA > Hasta Kartı > Diğer Bilgiler > Para Birimi alanından hastayla çalışılacak para birimini seçebilirsiniz.
Merhaba. Bizim programımız ve uss programımızın başlangıç ve bitiş tarihlerini söyleyebilir misiniz?
Hizmet yenileme tarihlerinizi siz kendiniz AYARLAR > Klinik’ten görebiliyorsunuz.
Daha önce telefondan (apple) uygulamaya girdiğimizde randevu sutununda hangi gün olduğu da yazıyordu. Şu an gün ismi yazmaksızın sadece yukarıda nümerik olarak tarih yazıyor. Bir kaç gün ileri yada geri gittiğimiz zaman hangi gün oluğunu tespit için tarih sekmesine tıklamak gerekiyor. Eski hali daha iyiydi. Sutunun üstünde gün ibaresinin bulunmasını rica ediyorum.
Randevu sayfasında yakın zamanda bir değişiklik yapılmadı. "Gün" ve "Hafta" görünümlerinde randevu sütununun başlığında hem tarih hem de gün adı yazıyor. Sizde farklı bir durum söz konusu ise ekran görüntüsünü WhatsApp numaramıza iletmenizi rica ederiz.

Dr.DENTES Reçete modülü ilaç listesi güncellendi.