Bu geliştirme, uzun vadeli iş planımızda yer almaktadır. Aynı konuyla ilgili 10.07.2021 18:05 tarihinde de açık görüşünüz bulunduğundan bugünkü görüşünüzü kapatıyoruz.
Hastanın tedavi ücretini farklı para birimleriyle giremiyoruz. Büyük eksiklik.
Bu geliştirme, uzun vadeli iş planımızda yer almaktadır. Aynı konuyla ilgili 10.07.2021 18:05 tarihinde de açık görüşünüz bulunduğundan bugünkü görüşünüzü kapatıyoruz.
Merhaba, tedavi tutarını Pound veya Euro olarak giriş yapmamıza rağmen Oral dökümde TL'ye çevrilmiş olarak karşımıza çıkıyor. Tedavinin ücreti sağ tarafta tedaviler bölümünde tarifeyi Euro veya Pound seçtiğimizde döviz olarak görünürken, Oral döküme eklediğimizde tekrar TL'ye çevriliyor. Dövizin döviz kalmasını nasıl sağlarız.
HASTA > Hasta Kartı'nda "para birimi"ni tedaviyle aynı döviz birimi olarak seçebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilirsiniz.
Bizde bulunan farklı implant markalarının isimlerine özel fiyat yaptık ama sisteme girdiğim zaman görselde implant simgesi oluşturmadan fiyat yansımış oluyor nasıl düzeltebilirz?
AYARLAR > Tarife sayfasında eklediğiniz tedavilerin oral şemada gösterilmesi için mevcut çizimlerden seçim yapabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.
Merhaba hasta arama butonuna hasta ismini yazdığımızda hastaların son geliş tarihlerine göre sıralanmasını tavsiye ederiz.
Hasta arama penceresinde “son görülme” sütununa tıklayıp hastanın kliniğinize son geliş tarihine göre yeniden-eskiye veya tam tersi sıralanmasını sağlayabilirsiniz.
Randevu takvimindeki renkler kayboldu, yardımcı olabilir misiniz?
Yaşadığınız durumu, anlayabilmemiz için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki firma bilgileri tablosundaki e-posta adresimize ayrıntılarıyla iletmenizi rica ederiz. Sorunuzun cevabı için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Randevu sayfasını inceleyebilirsiniz. Haftaiçi 10.00-18.00 (12.30-13.30 öğle arası) saatlerinde iletişim numaralarımızdan destek talebinde bulunabilirsiniz.
Kullanıcı sekmesinden 'RAPOR' KISMINI KALDIRDIM fakat şu an ekleyemiyorum. Tik olan kısımlarda hiç gözükmüyor şu an.
Yetkileri olan başka bir kullanıcınızdan, sizin kullanıcınızın RAPOR yetkilerini düzeltebilirsiniz. Tüm kullanıcılarınız için RAPOR yetkileri görünmüyorsa AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki firma bilgileri tablosundaki e-posta adresimizle iletişime geçmenizi rica ederiz.
Diyagnoz bölümünde endo bölümün de iki seçenek işaretli onu teke düşürüp seçemiyorum
Yaşadığınız durumu, anlayabilmemiz için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki firma bilgileri tablosundaki e-posta adresimize ayrıntılarıyla iletmenizi rica ederiz. Sorunuzun cevabı için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral ve AYARLAR > Diyagnoz sayfalarını inceleyebilirsiniz.
Hatice Hanımın son yazdığı "Rapor" kısmına şifre olayını ben de istiyorum. Rapora herkes erişememesi lazım bu konuda bir düzenleme yapılmalı. Rapor kısmini kapatmak için yetki sinirlendirmesi yapınca randevular kısmi da kapanıyor o kişinin ekranında. Bir çözümü olmalı.
Yetkilendirmeler arasında bağlantı yoktur, rapor için yaptığınız kısıtlama randevuyu etkilemez. AYARLAR > Kullanıcı’da oluşturduğunuz her kullanıcı için ayrı ayrı yetkilendirme yapabilirsiniz. AYARLAR > Kullanıcı’da sol üstteki kullanıcı listesinden ilgili kullanıcıyı seçip aşağıdaki “Kullanıcı Yetkileri” tablosundan tüm menüler için ayrı ayrı; verileri görme, yeni ekleme, düzenleme, silme yetkilendirmelerini yapabilirsiniz (örneğin raporlarla ilgili satırlardaki tüm tik işaretlerini kaldırmak gibi).
İyi günler daha öncede sormuştum rapor kısmına şifre koyma şansımız var mı diye ayarlar kullanıcıdan yapabileceğimizi söylediniz ama daha detaylı anlatabilir misiniz orada gözüken şifre koyma kişiye göre mi nasıl oluyor bilgi verirseniz
AYARLAR > Kullanıcı’da oluşturduğunuz her kullanıcı için ayrı ayrı yetkilendirme yapabilirsiniz. “Kullanıcı adı” ve “şifre”, kişinin hesabınıza girmek için kullanacağı bilgilerdir. AYARLAR > Kullanıcı’da sol üstteki kullanıcı listesinden ilgili kullanıcıyı seçip aşağıdaki “Kullanıcı Yetkileri” tablosundan tüm menüler için ayrı ayrı; verileri görme, yeni ekleme, düzenleme, silme yetkilendirmelerini yapabilirsiniz (örneğin raporlarla ilgili satırlardaki tüm tik işaretlerini kaldırmak gibi).
Bazı yazdırma işlemleri Firefox tarayıcısında çalışmıyor. Çözme şansımız var mı? Yoksa başka tarayıcıya geçeyim mi? (hasta kartı yazdırma işlemi)
Firefox'un yaptığı yeni güncellemeler sebebiyle yaşanan sorun giderildi.