Merhabalar. Bunu siz AYARLAR > Kullanıcı sayfasından kendiniz yapabiliyorsunuz.
Personelimiz değiştiğinden dolayı şifremizi değiştirip yeni şifremizi mail adresimize atar mısınız? ***@gmail.com
Merhabalar. Bunu siz AYARLAR > Kullanıcı sayfasından kendiniz yapabiliyorsunuz.
Tarife 2022 kompozit fiyatlarındaki yanlışlık düzeltildi olarak mesaj geldi ama tdb2022 fiyat listesini yüklemiştim. Nasıl yenisi ile değitrebilirim?
AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2022" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Veya "TDB 2022" tarifesi ekranda seçili iken aşağıda listelenen tedavilerden istediğiniz bir tedaviyi seçip, turkuaz renkli Değiştir düğmesine basıp, fiyatını değiştirebilirsiniz.
İyi günler. TDB fiyat listesi 2022 de komposit dolgu 1 yüzlü 875 olarak sistemde gözüküyor. Sanırım bir karışıklık oldu. TDB listesinde kompozit inley fiyatı o şekilde. O kısmı düzeltir misiniz?
Uyarınız için teşekkür ederiz. "Komposit Dolgu (Bir Yüzlü)" fiyatları "500 TL" olarak düzeltildi. TDB 2022 tarifesini yeniden eklerseniz güncel fiyatlar gelecektir. Ya da varolan tarife listenizde elle düzeltebilirsiniz.
TDB 2022 tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle 2022 tarifesini ekleyebilirsiniz.
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2022 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
HASTA > Not ve Görüntü sayfasında Panoramik, Bitewing ve Periapikal filmleri "Yapay Zeka Film Analizi"ne ücretsiz gönderebilirsiniz.
Merhabalar, efaturayı elektronik posta ile yolladığım hastam mail olarak gelmediğini iddia ediyor. Belki baş harfi küçük olacaktı mail adresinin ama tekrar aynı faturayı mail adresini düzeltip atmamız mümkün mü?
Dr.DENTES e-Fatura e-postasını 1 kez gönderir. Bunun dışında HASTA > Fatura'dan ilgili faturaya gelip turuncu renkli "Müşteri Link" düğmesine tıkladığınızda açılan sayfanın linkini müşteriniz ile paylaşabilirsiniz.
Hastanın Hesap sayfasına da not almamız sağlanabilirse çok faydalı olur. Bazen ödeme ile ilgili hastanın görmesini istemediğimiz Notlar almamız gerekebiliyor. Notlar ve Görüntüler sayfasına hasta ekranı açık olduğunda göründüğü için buraya özel not alamıyoruz.
Öneri: Ayarlar > Klinik bölümünde "Notları Gizle" ayarı mevcuttur. Bu sizin için kullanışlı olabilir.
Keşke son ekrana geri dönüş olsaydı, randevu ayarlarken geriye dönük bakarken kolay olurdu.
Birden fazla tab açarak programı kullanmanız mümkündür. Tarayıcıdaki geri (back) düğmesi teknik nedenlerden dolayı kullanım dışı bırakılmıştır.
Ailenin tedavisinin bitiminde diyelim ki annenin hesabında görülen fazla ödeme çocuğun hesabındaki eksi bakiyeye aile hesabında nasıl aktarılır?
Anne hesabında açıklamaya "VİRMAN : Çocuk ismi (Özel kodda yer alan "Hasta no")" ve eksi (-) rakam ile ödeme girişi yapılır.
Çocuk hesabında açıklamaya "VİRMAN : Anne ismi (Özel kodda yer alan "Hasta no")" ve artı (+) rakam ile ödeme girişi yapılır.
dolayısıyla aile hesapları arasında aktarım yapılır.

Selamlar. Ücret tarifesini sisteme belirli bir formatta tek seferde nasıl upload edebiliriz? iyi çalışmalar.
Dr.DENTES'te AYARLAR > Tarife'den ücret tarifesi oluşturabilirsiniz. Dışarıdan bir dosya yüklenmesine tedavi standardizasyonu (Tedavi SUT kodları ilişkileri ve Oral şema çizimleri) gereği şu an imkan verilmiyor.