DrDENTES içerisinde, KVKK hakkında açıklama yayınlanmıştır.
KVKK konusunda bir çalışmanız var mı?
DrDENTES içerisinde, KVKK hakkında açıklama yayınlanmıştır.
Dr. Dentes programından bana bir mesaj geldi KVKK ile ilgiliydi sanırım, onu bana tekrar atar mısınız acaba?
DrDENTES mesajı size tekrar gösterecektir, meraklanmayın!
Kurumumuzun istatistikleri açısında önem arz eden, hasta kayıt sayfasında bulunan diğer bilgiler altında bulunan "grup" segmentinin zorunlu alan olarak güncellenmesi hususunun gereğini rica ederiz. Grup segmentinde seçim yapılmadıgı sürece sayfa sistemsel olarak kayıt onayı vermemesini talep ediyoruz lütfen yardımcı olursanız seviniriz.
Konu kapsamlı seçimlik programlamayı gerektirmektedir. Bir sonraki nesil yapay zeka programlamada sürümünde konuyu ele almayı umuyoruz.
Tdb 2022 listesi otomatik olarak sisteme yüklenecek mi?
Evet
Hasta kartlarına kendi belirlediğimiz numaraları atamaya çalışıyoruz ama başarılı olamadık. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
HASTA > Hasta Kartı'ndaki "Özel Kod" alanı karşısındaki kutuya hastaya ait kendi oluşturduğunuz kodu yazabilirsiniz.
Randevu sayfasına tıkladığımda siyah bir ekran çıkıyor randevu yazma konusunda sıkıntı yaşıyoruz, yardımcı olabilirseniz seviniriz.
Bilgisayarınıza yüklediğiniz yeni bir virüs koruma yazılımı veya başka bir pencere engelleme yazılımı izin vermiyor olabilir. Kullanıcı yetkileriniz kısıtlı olabilir. Bunları kontrol ettikten sonra hala sorununuz çözülmedi ise; uzak bağlantı yazılımımızı çalıştırıp destek hattımızdan bize ulaşınız.
impianto dentaire lasak diye bir tedavi oluşturduk fakat buna şemayı bulamıyoruz. Buna şema ekler misiniz?
"OPTIONS > Tariff" sayfasından yeni tedavi tanımlarken veya tanımladığınız tedaviyi değiştirirken "Şema" bölümünden seçim yapabilirsiniz. Burada Oral'de çizimi olanlar mavi renklidir. Bahsettiğiniz tedavinin "implant" tedavisi olduğunu düşünerek şema olarak Türkçe kulanırken "Kemik İçi İmplant (Tek Silindirik İmplant Ücreti Hariç)" tedavisini, İngilizce kullanırken "Endosteal Implant (Single Cylindrical Implant Fee Excluded)" tedavisini seçebilirsiniz.
Hasta bilgileri dahil hiç bir bilgiye ulaşamıyoruz. Tüm randevular silinmiş durumda acil geri dönüş yapabilir misiniz?
- RANDEVU'da sol üstte randevusu gösterilecek hekimlerin seçili olduğuna emin olunuz.
- Giriş yaptığınız kullanıcının yetkilerinde "hesabınızdaki bir başka kullanıcı" değişiklik yapmış olabilir.
- Değilse mesai saatlerimiz içerisinde iletişim numaramızdan ulaşınız.
Merhaba benim ekranımda rapor kısmı erişimi engellendi yazıyor. Fakat engelli değil çünkü telefonumla girdiğim zaman görebilirken bilgisayardan oturum açtığımda göremiyorum.
Dr.DENTES'te telefonda ayrı bilgisayarda ayrı yetkilendirme söz konusu değil. Muhtemelen her iki cihazda da 2 farklı kullanıcıyla giriş yapıyorsunuz ve kullanıcılardan birinin yetkileri kısıtlı. Böyle olmadığına eminseniz ekran görüntüleriyle ve detaylandırarak WhatsApp iletişim numaramızdan bildirmenizi rica ederiz.
Merhabalar.
Çıktı alırken klinik fiatlarımızın veya tdb fiatlarının görünmesini istemesek. Sadece hastaya uyguladığımız indirimli rakamı görmek istesek ( mesela 600 TL den 500 TLye indiysek sadece 500 TL olan indirimli rakam), mümkünatı olur mu acaba?
Bir de toplamda yine sadece indirimli rakamların toplamını görmek mümkün müdür?
Şimdiden teşekkürler.
Ayarlar > Klinik sayfasında belirttiğiniz seçenekler mevcuttur.