RAPOR > Kısmi Bakiye sayfasında belirlenen tarih aralığındaki yapılan tedavileri, alınan paraları ve kalan bakiyeyi görebilirsiniz.
Merhaba iyi çalışmalar bakiye kısmına tarih eklenebilir mi?
RAPOR > Kısmi Bakiye sayfasında belirlenen tarih aralığındaki yapılan tedavileri, alınan paraları ve kalan bakiyeyi görebilirsiniz.
Hastalara dosya numarası verebiliyor muyuz?
Dr.DENTES her hastaya özel kod veriyor. Bu kodu, hastayı kayıt ettikten sonra "Özel Kod" ifadesinin yanındaki parantez içinde görebilirsiniz. Her yeni hasta eklediğinizde bu kod ardışık olarak artar. Dr.DENTES'in hasta numarasını kullanmak istemeyen kullanıcılarımız Özel Kod kutusuna kendi numarasını girebilir. Hasta arama penceresindeki "Hasta #" alanından veya RAPOR > Liste sayfasında "Hasta #" alanından Dr.DENTES'in verdiği numara ile, "Özel Kod" alanından ise kendi girdiğiniz kod ile hasta listesi alabilirsiniz.
Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdan ulaşabilirsiniz.
Hekim bölümlerini renklendirmek istiyorum.
AYARLAR > Randevu'dan Renk ayarını "Hekime göre" seçip, hekimlere renk tanımladıktan sonra randevu defterinde her hekimi farklı renkte görebilirsiniz. Ancak bu ayar Dr.DENTES hesabı temelli bir ayardır. Burada yapılacak bir değişiklik diğer şubelerinizin kullanımını da etkileyecektir.
Hekime açılan kullanıcıda defterde sadece kendi gelirini görmesini nasıl sağlıyoruz? Giderleri ve diğer hekim tahsilatlarını görmesin istiyoruz.
Her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi ?)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı (hekim) sadece kendi ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır.
Dr. A. için hasta kaydı için hsys giriş sık sık açılmamaya başladı. Şifre hatalı gösteriyor. 20 dakika bloke oluyor. 20 dakika sonrasında ise giriş yapılabiliyor.
Dr.DENTES dışındaki sistemlerle ilgili bilgimiz veya desteğimiz bulunmamaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Merhaba. Rapor > defter kayıtlarını her kullanıcı göremesin diye yeni kullanıcıya bu izni verip diğerlerinden kapattım. Bir kaç gün sadece izin verdiğimden görebilirken 2 gündür hiçbir kullanıcı da defter kısmı gözükmüyor.
Kısıtlı yetkide yaratılan kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisi verilirse ve sonrasında da bu kullanıcı "AYARLAR > Kullanıcı" sayfasından yöneticinin kullanıcısında herhangi bir değişiklik yaparsa yöneticinin de yetkileri kısıtlanır.
"AYARLAR > Kullanıcı" sayfasında değiştirme yetkisinin sadece yöneticide bulunmasını öneririz. Herhangi bir yetkisi kısıtlı kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisinin verilmesini önermiyoruz.
Böyle bir durumla karşılaştığınızda Dr.DENTES'te kayıtlı resmi yazışma adresinizden e-posta veya WhatsApp ile firma kodu ve yönetici kullanıcı adı iletip yetki sıfırlaması talep etmeniz halinde ekibimiz gerekli düzeltmeleri yapacaktır.
BELGELER > Onam Formları sayfasına örnek "Hasta Açık Rıza Beyan Formu" ve "Hasta Kişisel Verilerinin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma" eklendi.
Hekimlerin randevu defterinde sıralaması alfabetik olarak yapılmış onu nasıl değiştirebilirim?
Şu an için sıralamayı değiştirme imkanı bulunmamaktadır.
Merhaba. Bu aralar SMS gönderimi ile alakalı sıkıntılar sık olmaya başladı. Sizinle konuşunca operatör yoğunluğu diyorsunuz ama bunun bir çözümü olmalı. Her gün kontrol etmek mümkün olamayabiliyor. SMS gitmediği zaman ciddi randevu kaybı yaşıyoruz. İlginiz için teşekkürler.
Dr.DENTES kaynaklı anlık özel bir aksaklık tespit edilmiş olup detaylı inceleme ve takibimiz sürmektedir. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz. Hizmet kalitelimizi artırmak için çalışıyoruz.
Detaylı diş hekimi günlük raporu alırken kemalpaşa/bozyaka/bostanlı şubelerinin raporlarını göremiyorum.
Konu telefon görüşmesiyle çözümlendi.