Kullanıcı Etkileşimleri

Merhaba. Gün sonunda hastalardan kalan bakiye var mı diye "Kısmi Bakiye"den sadece bu günü işaretleyip, parası yanlış girilen veya unutulan bir kişi varsa düzeltme yapıyorum. Ama örneğin: 7000 liraya anlaşılan bir hasta 2 gün önce 3000 lira vermiş olsun. Bu gün 1000 lira vermiş olsun. Kısmi Bakiyede sadece bu günü seçersem hastada fark sadece bu gün üzerinden hesaplanıp 6000 lira gözüküyor. Aslında hasta 3 gün öncede 3000 lira ödeme yapmıştı. Farkın 3000 lira gözükmesi gerekiyor. İstediğim şey; bu bölümde tarih aralıklı ödemeler, sadece seçtiğimiz tarihler arasındaki ödemeleri göstersin. Ödemeler toplamı sekmesinde tüm yapılan ödemeleri göstersin. Fark da tüm yapılan ödemelerden oluşturulsun. Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Bakiye'den bu şekilde rapor alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

"ÖZEL GÜNLER" sayfasını 2018 ve 2019 gibi geçişli 2 sayfa yapsak. Yıl sonunda sonraki yılın özel günleri lazım olunca baksak.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Özel günlerin senelik güncellemesi, resmi kurumların açıklamaları üzerine kısa sürede gerçekleştiriliyor. Sayfalı görünümle özel günlerin gösterilmesi şu an planımız içerisinde yer almıyor.

Hastalarla ilgili randevu sayfasına, hatırlatma için not düşmek istiyoruz ve bunun için sabah saatlerine sisteme göre "ufak randevular" oluşturuyoruz ama mesaj sistemi bu randevuları algılayıp hastalara mesaj atıyor (normalde bir gün önceden kontrol edip, bu hatırlatmalara ayar çekiyoruz mesaj gitmesin diye ama yoğunken unutuluyor). Bizim de sabahın köründe telefonumuz çalıyor ve hasta kapıda olduğunu söylüyor :)

Randevu oluştururken "Açıklama" kısmında "Hatırlatma" olursa ve bu seçeneğin de SMS özelliği aktif olmazsa seviniriz. Sabah huzurla uyumak ve bir önceki gün bu ufak hatırlatmaları silmeyi hatırlamak için hatırlamalarımızın sayısını azaltıp sabah sabah hastalar tarafından hatırlanmamayı diliyoruz. Sevgiler :)

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hatırlatma amacıyla oluşturacağınız randevular için hasta ismi olarak "hatırlatma" veya "etkinlik" gibi bir hasta adı yazıp randevu kaydı oluşturabilirsiniz.

Hastalarımıza doğru diş temizliğini gösterebilmek için belgelerdeki videoyu yetersiz buldum. Video; sesli, Türkçe, basit, kolay anlaşılır olmalı ve herkesin ulaşabileceği bir adreste bulunmalı.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Telif hakları nedeniyle bize ait olmayan bir videonun doğrudan eklenebilmesi mümkün değildir. Lisansı kamuya açık bilgilendirici video iletirseniz veya lisansı size ait bir video iletirseniz (indirim de kazanırsınız) Dr.DENTES'e eklenebilir.

Tedavisi biten ve fatura kesilen hasta, ödemeyi sonra yaptığında daha önceden fatura kesildiğini gösteren bir işareti programa nasıl entegre edebiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de ve Hesap'ta faturalandırılmış tedavilerin satırları kırmızı renk ile belirtilir.

Dr.DENTES ekibi, e-SMM'yi sisteminize ekleyerek bize o kadar kolaylık sağladınız ki her faturayı keserken sizi anıyorum, çok teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Canla başla çaba gösterdiğiniz bu zor günlerde, hayatınızı kolaylaştırmak için bizler de yoğun çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Çok naziksiniz teşekkür ederiz, sizlerden gelen bu güzel düşünceler çalışma azmimizi arttırmakta.

Reçete kısmına kenacord orbase pomadı ekleyebilir misiniz? Saygılar.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletmeniz halinde ekleyebiliriz.

İlaç listesine prednol 40 mg. flakon ilacını ekleyebilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletmeniz halinde ekleyebiliriz.

Merhabalar, hasta kartına HES kodu bölümü ekleyebilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Not ve Görüntü sayfasındaki "Notlar" bölümüne hastanın HES kodunu not edebilirsiniz.

İyi çalışmalar. Gider kartına girdiğimiz hekimi yanlış yaptıysak onu nerden düzeltebiliriz acaba? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gider'de ilgili kaydın satırına tıklayıp, turkuaz renkli kalem simgeli "Değiştir" düğmesiyle düzeltme yapabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp