Kullanıcı Etkileşimleri

İyi çalışmalar. Gider kartına girdiğimiz hekimi yanlış yaptıysak onu nerden düzeltebiliriz acaba? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gider'de ilgili kaydın satırına tıklayıp, turkuaz renkli kalem simgeli "Değiştir" düğmesiyle düzeltme yapabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Sistem üzerinden toplam kaç hastamız olduğunu nasıl görebiliriz? Yardımcı olabilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde kıstas girmeden "Listele" düğmesine basarak kayıtlı tüm hastalarınızın listesini alabilirsiniz, listenin alt kısmında toplam hasta sayısı gösterilir ya da RAPOR > Durum'da tarihi "tüm zamanlar" olarak seçerek toplam sayıyı görebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhaba kolay gelsin. Hesap bölümünde nakit ücret bölümüne para yazıldığı zaman kredi kartı butonuna basıldığında otomatik olarak kredi kartlı fiyatını sistem kendi dönüştürüyordu, bunun ayarını nasıl yapabiliriz? Bunun ile ilgili bilgi almak istiyordum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYALAR > Klinik'ten "Banka Masrafı Yüzdesi" alanına banka komisyon oranı kaydedilir. Bu oran ile; HASTA > Hesap'ta "kredi kartı" ödemesi kaydedilirken tutar üzerinden otomatik olarak banka masrafı hesaplanır. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Bazı günler belirli saatleri hasta randevusu yazılmaması için randevu saatini kapalı olarak gösterebilmek istiyorum. Böyle bir şey mümkün müdür? Nasıl yapabilirim? Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Randevu'da "İptal" veya "Meşgul" anlamı içeren bir açıklama oluşturup, müsait olmayan saatler için bu açıklamayla randevu kaydı oluşturabilirsiniz. Randevu verilmesini istemediğiniz saatler sabit ise; AYARLAR > Dişhekimi'nden çalışma saatlerini belirleyip "Çalışma saatleri dışında randevu verilemesin"i işaretleyerek bu saatler dışına randevu verilmesini engelleyebilirsiniz.

Merhaba. Programın ya da bilgisayarın çökmesi durumunda yedek alma imkanı var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES kullanımınız; bilgisayarınızın çökmesi, arızalanması vb. durumlardan etkilenmez, başka bir cihazdan kullanmaya devam edebilirsiniz. Dr.DENTES otomatik olarak günlük yedeklerinizi alır. Kendiniz de AYARLAR > Klinik sayfasının en altında yer alan "Yedekle" bölümünden Dr.DENTES yedeğinizi alabilirsiniz. Ayrıca tüm raporlarınızı PDF ve Excel formatında cihazınıza indirebilirsiniz.

Merhaba iyi çalışmalar. Bu gider kartı için yazmıştım dönüşünüz oldu ama ben tam olarak istediğim cevabı alamadım, imkan varsa telefonla görüşebilme şansımız var mı acaba rica etsem, iyi çalışmalar.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Çalışma saatlerimiz hafta içi 10:00 - 18:00, Cumartesi 10:00 - 16:00 ve öğle tatili 12:30 - 13:30'dur. Öğle tatili hariç bu saatler arasında 0506 188 2019 numaralı telefonumuzla iletişime geçebilirsiniz.

Gider kartında çok fazla detay var hesap ve vergi dairesi diye. Bunu düzenleme şansımız var mı acaba? Mesela market giderini giremiyorum ben. Dönüş yaparsanız sevinirim, iyi çalışmalar.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gider Kartı'nda kart oluşturabilmek için; kırmızı ile belirtilen girilmesi zorunlu alanları doldurmanız yeterlidir. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızdan faydalanabilirsiniz.

Bir hastayı aday hasta konumuna nasıl getirebiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevusunu oluşturduğunuz hastaları, randevu penceresindeki yeşil renkli, göz simgeli düğme ile "Aday Hasta Listesi"ne ekleyebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Ekran yazıları küçüldü nasıl büyütebiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Windows için "Ctrl", Mac için "Command (⌘)" tuşu basılı iken "+" veya "-" tuşuna basarak yakınlaştırma ayarınızı değiştirebilirsiniz.

Sistem otomatik HES kodu sorgulasa ne güzel olur. Yapılabilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta Kartı'na yeni eklediğimiz "Covid19 Temas" düğmesi ile kişinin risk durumunu HES koduna gerek kalmadan sorgulayabilirsiniz. Bu işlem Sağlık Bakanlığı'ndan alınmış size ait kurum kodu ve şifreyle yapıldığından sadece USS/E-Nabız kullananlarda mümkündür. Diğer kurumların HES koduyla sorgulama yapabilmesi için "500 ve üzeri" çalışanı olması gereklidir.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp