Kullanıcı Etkileşimleri

Merhabalar. Planlamada seçtiğimiz işlemleri diğer planlamalara kopyalamayı sağlama şansımız var mıdır acaba? Farklı planlara ortak tedaviler girildiğinde kopyalama işlemi işimizi pratikleştirecektir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Planlamalar arası kopyalama özelliği kullanımınıza sunuldu. HASTA > Oral'de ekranda Planlama açıkken "Kopyala" düğmesi ile istediğiniz kayıtları başka bir Planlamaya veya Tedaviye kopyalayabilirsiniz.

Planlamadan diğer planlamaya kopyalama olsun. Örneğin hastanın dolgu kanal gibi tedavileri sabit protez için farklı plan girilecek. Tüm sabit tedavileri tekrar girmek gereksiz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Planlamalar arası kopyalama özelliği kullanımınıza sunuldu. HASTA > Oral'de ekranda Planlama açıkken "Kopyala" düğmesi ile istediğiniz kayıtları başka bir Planlamaya veya Tedaviye kopyalayabilirsiniz.

Merhabalar. Kolay gelsin. Uyarı geliyor sağlık bakanlığı uygunsuzluk listesine girmemek için hatalı uss verilerini düzeltiniz diye. Hata da hekim kimlik numarası diyor. Fakat tiki kaldırdım ama düzelmedi. Bakabilir misiniz rica etsem.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gönderim kuyruğunuz temizlendi. Hata mesajı kalkmış olmalı. Tekrar yaşamanız halinde WhatsApp numaramızdan iletişime geçebilirsiniz.

Örneğin Planlama 0 da anlaşma oldu sözleşmesi çıktı. Fakat bir zaman sonra Planlama 0'daki tedavilerin yanına bir de başka tedavi eklenmesine karar verildi.
Sonuç: Sözleşmenin revize olması gerekiyor. Nasıl ileryeleceğiz? 2 Planlama yapılabilir fakat henüz tedavilere başlanmadığından tek planlamada yeni bir sözleşme oluşturulmak istendiğinde;
Soru: Planlama 0 Planlama 1'e kopyalanabilir mi? Yeni bir sözleşme hazırlanabilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Planlamalar arası kopyalama özelliği kullanımınıza sunuldu. HASTA > Oral'de ekranda Planlama açıkken "Kopyala" düğmesi ile istediğiniz kayıtları başka bir Planlamaya veya Tedaviye kopyalayabilirsiniz.

Soru 1 : Planlamanın fiyatı hasta ile görüşülürken hastaya uygulanacak indirim, tüm tedaviler için ctrl tuşuna basılıp yuvarla yapınca bir indirim uygulanıyor. Yapılan indirim veya fiyat düzenlemesinden sonra hastanın fiyatı kabul etmemesi durumunda ilk planlamadaki indirim yapılmamış haline nasıl dönülür? Sistem bunu bir yerde hafıza ediyor mu?
Soru 2 : Planlama 0 dan planlama 1 e girilmiş olan bilgiler kopyalanabiliyor mu?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de değiştirilen fiyatları geri almak için Proforma çıktısından eski fiyata bakıp sonrasında o eski fiyata yeniden yuvarlama yapabilirsiniz.

Planlamalar arası kopyalama özelliği kullanımınıza sunuldu. HASTA > Oral'de ekranda Planlama açıkken "Kopyala" düğmesi ile istediğiniz kayıtları başka bir Planlamaya veya Tedaviye kopyalayabilirsiniz.

Merhaba, hastalara yapmış olduğumuz indirimi iptal edip eski fiyatına getiremiyoruz. Tüm işlemleri tek tek silip baştan girmek zorunda kalıyoruz. Yuvarla kısmına tüm indirimleri iptal et şeklinde seçenek eklenmesini istiyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de değiştirilen fiyatları geri almak için "Proforma/Yazdır" çıktısından eski fiyata bakıp sonrasında o eski fiyata yeniden yuvarlama yapabilirsiniz.

Haftalık randevu listesinde isimler çok küçük okunması ve takibi zor oluyor. Yazı alanı bir miktar büyütülebilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İnternet tarayıcınızın yakınlaştır (zoom in veya +) ve uzaklaştır (zoom out veya -) fonksiyonlarını kullanarak farklı çözünürlükteki ekranlarda dilediğiniz gibi görüntüleme yapabilirsiniz. Windows için "Ctrl", MacOS için "Command (⌘)" tuşu basılı iken "+" veya "-" tuşuna basarak yakınlaştırma ayarınızı değiştirebilirsiniz.

Randevu sayfasında hastaya 1-2 cümlelik not yazıp isminin altında görünmesi sağlanmalı. Örneğin : Hasta gelince ağız içi fotoğrafları çekilecek diye not alınıp. Randevu ekranında da hastanın kartına girmeden direk isminin altında görebilmeliyiz. Bu önemli bir konu ve inanın diğer klinikler de bana katılacaklardır bu konuda...

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Not girilmiş ise randevu kutusunun sağ altında 3 tane yan yana nokta "•••" görünür. Bir randevunun notunu fareyi ilgili randevu kutusunun üzerine getirerek veya tıklayarak görebilirsiniz. Notun doğrudan randevu kutusunda gösterilmesi görsel sorunlara sebep olacağından kısa vadeli iş planlarımız arasında bulunmamaktadır.

Hastalarımızın randevu geçmişini ve gelecek randevularını görebileceğimiz bi düzenleme getirilebilir. Hastanın geçmiş veya gelecekte randevusu var mı yok mu tek tek aratmak zor oluyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Randevu Tarihi" kutusunun yanındaki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait tüm randevuları görebilirsiniz. Ek olarak RANDEVU takviminde ilgili hastanın herhangi bir randevusuna bilgisayarda sağ tıklayarak veya randevuya tıkladıktan sonra açılan pencerede hasta adının yanındaki simgeye basarak hastanın kartına hızlıca ulaşabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RANDEVU sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

GİDER > Gider > İş Türü kısmına ekstra kalemlerin eklenmesi daha iyi olurdu.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Ekibimizin değerlendirebilmesi için eklenmesini istediğiniz iş türlerini ve ayrıntılarını bize e-posta olarak iletmenizi rica ederiz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp