Kullanıcı Etkileşimleri

Hasta hesaplarında fiyat ayarlaması yapıyoruz. Çıktı alırken fiyat atılan işlem fiyatındaki çıkıyor. Bunu istemiyorum. Ayarlanan fiyatlarla çıktı almam lazım. Ne yapmamız gerekiyor? Kolay gelsin. İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneğiyle Oral'de Planlama ve Tedavi çıktılarında indirimlerin gösterilmesini kapatabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Hekimlerin ayrı ayrı, o ay içerisinde kaç hastaya bakmış, kaç hasta tedaviyi kabul etmiş, kaç hasta kabul etmemiş bunu göreceğim bir yer var mıdır?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Hekim Performans'tan görebilirsiniz. Bu raporun sağlıklı çalışması için sayfadaki notu inceleyiniz. Bunun dışında RAPOR > Tedavi Sayacı ve RAPOR > Tedavi'den de faydalanabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Tedavi Sayacı ve RAPOR > Tedavi sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Estetik dolgu seçeneği eklenmesini istiyoruz oral kısmına. Ücreti de 1500 tl olacak şekilde.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te Türk Dişhekimleri Birliği'nin referans tarifesindeki tedaviler yer alır. Bunun dışındaki tedavileri siz kendiniz AYARLAR > Tarife'den ekleyebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. İlaçlar kısmına klomaks 1000mg ekler misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İletilen ilaçlar belirli dönemlerde sisteme yüklenmektedir. İlaç bilgisinin sağlıklı girilebilmesi için bir form oluşturulmuştur, HASTA > Reçete'den forma ulaşabilirsiniz. Reçete üzerine yazılacak bilginin eksiksiz olması için belirttiğimiz formun eksiksiz doldurulması zorunludur. Şayet ilaç https://www.titck.gov.tr kayıtlarında mevcut değilse ilaç listesine eklenmez.

Oral bölümünde dişler üzerine sağ klik yapılıp o dişe ait notlar eklenebilmesi çok kullanışlı olurdu. Bazen dişlerin üzerine tedavi veya durumlarla ilgili o dişe özel not almak gerekiyor, takip, ilerideki prognoz açısından vs. Notlar kısmında bir çok not olduğu için liste uzuyor ve o dişe ait not olup olmadığının takibi zor uzun vadede. Oral bölümünde o diş üzerinde not simgesi yanıp sönse ve üzerine gelindiğinde görülebilse çok pratik olur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de diş numaralarına tıklayıp ilgili dişe not yazabilirsiniz. Notu olan diş numarası kırmızı renkte görülür. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

1 hekimin çalıştığı dönemde performans detayları nasıl görünür? Mesela çekim kaç protez kaç.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Tedavi veya RAPOR > Tedavi Sayacı sayfasından ilgili hekimi ve incelemek istediğiniz tarih aralığını seçerek hangi tedaviden kaç adet uyguladığını görebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Tedavi ve RAPOR > Tedavi Sayacı sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Önceki sonraki hasta tuşu nasıl çalışıyor ben yapamadım.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'ndaki sağ ve sol ok simgeli Önceki/Sonraki düğmeleri ile hasta kartları arasında geçiş yapabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili HASTA > Hasta Kartı eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

22.09.2023 tarihinde Saat 17:00'da randevusu olan O*** **** adlı hastamıza 17:30 diye SMS gitmiş. Sebebini öğrenebilir miyim?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevunun "otomatik sms gönderim anındaki" saati neyse SMS'de o saat gönderilir. Otamatik SMS gönderiminden sonra randevunun saati değiştirilmiş olabilir. "Randevu Geçmişi" düğmesi ile ilgili randevunun değişiklik geçmişini inceleyebilirsiniz.

Soyadı ÇİÇEK olan hastamızın hasta kartı kısmında düzgün kaydedilmiş olmasına rağmen, randevu listesinde ÇİCEK olarak görünmekte, kaydı baştan düzenlememe ve hatta silip kaydetmeme rağmen herhangi bir düzelme olmadı, bu konuda ne yapabilirim?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gerekli inceleme yapılarak yaşadığınız geçici sorun giderilmiştir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de kayıtların tek tuşla topluca seçilebilmesi sağlandı. Oral kayıt listesinin sol altındaki "Tümünü Seç" kutusunu işaretleyerek tüm kayıtlarınızı seçebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp