Kullanıcı Etkileşimleri

Ayrılan hekimi nasıl sileceğiz sistemden

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Herhangi bir hastaya bağlı ya da işlem yapmış hekim silinemez. Hekimi pasif duruma alabilirsiniz. Pasif durumda olan hekimler, HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve HASTA > Reçete sayfalarında görünmez. RANDEVU sayfasında görünür ama randevu verilemez.

Herhangi bir telefon numarasının kime ait olduğunu öğrenmek için numara üzerinden kimlik taraması yapabiliyor muyuz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste'den hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin telefon satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna telefon numarasını yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir.

Randevuları Apple Takvim ile senkronize edebiliyorum fakat senkronizasyon sonrası yazılanları güncelleyemiyorum. Manuel olarak mı güncellemeliyim? Ya da ayarlardan farklı bir seçenek mi seçmeliyim?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Cihazınızın ayarlarından "Parolalar ve Hesaplar" bölümünden "Yeni Verileri Al" menüsünü açıp aşağıdaki ayarlardan "Otomatik Olarak"ıseçip "Dr.DENTES Randevular"ı Al ayarına getirdiğinizde en fazla 5-10 dakikada bir Dr.DENTES'deki randevu defterinizi cihazınızdaki takvime senkronize eder.

Merhabalar. Bu programı kullanmak istiyorum ama randevu sisteminizin Google takvim ile senkronize olabilme ihtimali var mıdır ?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Randevu'daki eflatun renkli "Randevu Takvimini Paylaş" düğmesiyle randevularınızı Apple Takvim'iniz veya Google Takvim'iniz ile paylaşabilirsiniz.

Merhaba, tarife değişikliği yaptım, hastaları da 2019'a aktardım. Ancak hala 2018 tarifesi aktif durumda.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Tarife'den 2019 tarifesini seçip mor renkli "Varsayılan tarife" düğmesiyle yeni hastalarda kullanılmak üzere tarifeyi varsayılan tarife yapabilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

TDB 2019 Yılı Ücret Tarifesi kullanımınıza sunuldu!

Uzun süredir dental hasta takip programları üzerinden araştırma yapıyorum. Sisteminizi çok başarılı buldum fakat kendi görüşümce 2 ana değişikliğin sistemin kalitesi açısından daha olumlu sonuç vereceğine inanıyorum;
1.) randevu (takvim) görsel kalite iyileştirmesi
2.) aylık veya yıllık ücret tarifesi uygulanması
bu 2 durum iyileştirilirse bence yazılımınız daha iyi sonuç verecektir. İyi çalışmalar dilerim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu görselinin iyileştirilmesine örnek verebilir misiniz?
Program ücretlerini kast ediyorsanız; ücretlerimiz yıllıktır. Dr.DENTES'in AYARLAR > Hakkımızda sayfasında mevcuttur.

Nisan ayında *** kullanıcısıyken işlediğimiz gömülü 20 yaş çekimi yapmıştık. Dr.DENTES'e aktarım sırasında diş çekimi tarih ile alt kısımda yazmasına rağmen hasta diş tablosunda çekilen diş hala tabloda görünüyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Eski program verilerizden kaynaklanan uyuşmazlık giderildi.

Merhaba. Hastaları adres bilgilerinden aratabiliyor muyuz acaba yardımcı olabilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin "Liste kıstasları" penceresinde adres satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna adresi yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir.

iyi günler. Hasta kartında gelir ve gider hesaplarına şifre koyabiliyor muyuz? Yani ayrı bir şifreleme sistemi var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Kullanıcıdan gelir ve gideri görmesini istemediğiniz kullanıcının yetkilerini kaldırabilir ya da yeni kullanıcı oluşturup yetkilendirme yapabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp