Kullanıcı Etkileşimleri

Hastaların eski randevu tarihlerini nasıl görebiliriz? Randevu bul seçeneği var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta Kartında "Gelecek Rand.Tar." kutusunun yanındaki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait tüm randevular görülebilir.

Aynı gün içinde farkı zamanlarda ikinci defa not yazılmıyor. Tekrara izin verilmez diye uyarı çıkıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hastaya ait aynı gün içerisindeki notlar tek kayıt altında tutulmaktadır. Gün içerisinde girdiğiniz notu seçip "Değiştir" düğmesine tıklayarak yeni notları ekleyebilirsiniz.

"Periyodik kontrol SMS'i gönderilemedi" uyarısı alıyorum ama kime sms gidecekti de gönderemedik bilmek istiyorum. Göndermiş olsaydı üzerine tıkladığımızda kime gittiğini görüyorduk.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İlgili SMS'leriniz başarıyla gönderilmiş. Lakin operatör taraflı bir problem nedeniyle bu bilgi Dr.DENTES'e gelmemiş. AYARLAR > SMS Gönder'den "SMS Gönderim Raporu" düğmesine tıkladığınızda açılan listede ilgili gönderim ayrıntılarını görebilirsiniz.

Otomatik Periyodik Kontrol SMS'i RAPOR > Kontrol sayfasında o gün listelenen hastalara gönderiliyor. Böyle bir durumda buradan takip edebilirsiniz.

Hasta tarifesi EURO olmasına karşın Oral'de fiyatlar TL'ye çevriliyor. Nasıl EURO çalışabiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta kartında seçili para birimi kullanılır. Oral'de farklı para birimi seçilerek yapılan işlemler günlük kurdan hasta kartında seçili para birimine çevrilir.

Ayarlar kısmından yeni bir diş hekimi ekleyemiyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Dişhekimi sayfasındaki mavi renkli "Yeni" düğmesiyle tekrar deneyebilir misiniz?

Merhaba.
Yeni diş hekimi olusturup, tüm çalışma saatlerini aktif konuma getirdim. Ancak o diş hekimi için randevu vermek istedigimde randevu oluşturamıyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hekime hangi gün ve saatlarde randevu verilebileceğini AYARLAR > Dişhekimi'ndeki "Çalışma Saatleri" bölümü ve "Çalışma saatleri dışında randevu verilemesin" seçeneği ile belirleyebilirsiniz. Şayet ilgili hekime hiç bir şekilde randevu veremiyorsanız giriş yaptığınız kullanıcının yetkileri kısıtlı olabilir.

Randevu kısmında yine bütün yetkileri olmasına rağmen oluşturulmuş bir randevuyu silemiyorlar.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İlgili kullanıcının "HASTA (Hepsi)" grubundaki silme yetkisi yok ise kendi hekimi dışında başka bir hekime kaydedilmiş randevuyu silemez.

Hastamızın geçmiş randevularını görebilir miyiz? Nasıl?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta Kartında "Gelecek Randevu Tarihi" kutusunun yanındaki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait tüm randevular görülebilir.

Sağlık Net ve e-nabız bilgi sistemine bilgi gönderimi yapıyor mu program. Bunu yapmayan programlar bizim için kullanışsız olacaktır. Cezai işlem oluyor bu yapılmadığında.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Talebiniz doğrultusunda yapılabiliyor.

Merhaba. Hesapta sol kısımda Tedavi üzerinden borçlanmaya ilaveten bir satır olarak Planlama üzerinden de borç ve kalan gösterilebilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'den planlamayı yeşil renkli Sözleşme düğmesi ile sözleşmeye çevirip daha sonda HASTA > Hesap'daki Sözleşme düğmesi ile planlamanın detaylarını ve sözleşmeden kalan bakiyesini görebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp