AYARLAR » Tarife sayfasından kullanmadığınız tedaviyi seçip sağ üstteki turkuaz renkli "Değiştir" düğmesine tıklayın. Açılan pencereden "Durum" bilgisini "Pasif" yapıp kaydettiğinizde ilgili tedavi "Oral" sayfanızda görünmez.
Tarife de pasife almaya çalıştığımda kaydet butonu çalışmadı? Pasife aldığım satır sayısı, doyduğu için mi yoksa ortodontilere mahsus mu bilemedim?.
AYARLAR » Tarife sayfasından kullanmadığınız tedaviyi seçip sağ üstteki turkuaz renkli "Değiştir" düğmesine tıklayın. Açılan pencereden "Durum" bilgisini "Pasif" yapıp kaydettiğinizde ilgili tedavi "Oral" sayfanızda görünmez.
Randevularda undefined yazıyor?
Randevu sayfasını yeniden açtığınızda düzelecektir.
Hasta kaydı yaparken isim soyisim benzerliğinde program bize uyarı verse çok iyi olur.
Yeni bir hasta eklerken ad ve soyad alanlarını doldurduktan sonra sayfanın boş bir yerine tıklanınca aynı ad ve soyadda hasta var ise uyarı çıkıyor.
Sisteme kayıt yapılan bütün bilgilerde değişiklik yapmak için parola istesin. Girilen hiç bir bilgi parolasız silinemesin, degiştirilemesin.
Sisteme ilk girişte firma kodu, kullanıcı adı ve parola istenir. Bu giriş 10 saat süre ile açık tutulur. Ertesi gün yeniden giriş gerekir. Eğer tarayıcınızda şifreleri saklama özelliği açık ise lütfen kaldırınız. Her sabah firma kodu, kullanıcı adı ve şifre girmek zor gelebilir ancak; her sabah evden çıkarken evinizin kapsını kilitlemiyor musunuz? Her akşam eve gelince aynı kapıyı anahtar ile açmıyor musunuz?
Her kullanıcıya yetki ve erişim seviyesi ayarlanabilir.
Bir hasta kartı silinmek istendiğinde yeniden şifre sorulmaktadır.
Mobilden Oral'i görmek mümkün mü?
Mobilde ekranın sol üstündeki mavi renkli düğme ile menüye ulaşıp buradan HASTA > Oral yolunu izleyerek Oral sayfasını açabilirsiniz.
Bakım sonrası bütün eski ve pazartesi randevuları 1 saat ileriye kaymış.
Problem giderildi. Uyarınız için teşekkür ederiz.
Programı çoklu sekmelerde açmanın bir sakıncası var mı? Yani eş zamanlı olarak 2 ayrı hastanın sayfaları açık olup kayıt yapılabilir mi?
Bu tarz kullanımdan memnuniyet duyarız.
Proteze diş ilavesi yerine yapmadığım halde 2 adet lamine akrilik gösteriyor. Ama tedavi listesinde doğru gösterdi.
RAPOR » Tedavi Sayacı sayfasındaki problem giderildi. Uyarınız için teşekkür ederiz.
Hasta bilgilendirme videoları sessiz mi? Yoksa ben sesi açamadım mı?
Videolar sessiz. Yeni hasta eğitim videoları yüklemeyi düşünüyoruz. Bunun için Diş Hekimliği Fakültesi öğrencilerine yönelik bir yarışma projemiz var. Yarışma sonunda birincilik, ikincilik ve üçüncülük ödüllerimiz olacak. Amacımız hem hekimlerimizin hastalarına gerçek bir eğitim izletmesi hem de öğrencilerimizin öğrenimine katkı sağlayacak video çekmesi ve sonunda bir ödüle kavuşmasıdır. Sizlerden öğretim üyesi arkadaşlarınıza ulaşmak konusunda destek talep ediyoruz.

Hala bizim alabileceğimiz yedekleme oluşturulmadı. Bu büyük eksiklik acilen giderilmeli.
Ayarlar > Klinik sayfasının en altında yer alan "Yedekle" bölümünden Dr.DENTES yedeğinizi alabilirsiniz.