Kullanıcı Etkileşimleri

26.05 2016 tarihli görüşümle ilgili bir düzenleme yapıldı mı yapılıyor mu ve yapılıyorsa ne aşamada?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

SMS paketi kullanımınıza sunuldu.

Bu program üzerinden hastalara bilgilendirme mesajı atabilir miyim? Örneğin randevu saati ve günü örneğin borç bildirim mesajı.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

SMS paketi kullanımınıza sunuldu.

Kök ucunda lezyon (kist) tanısı yaptığımız apikal lezyonlu dişte kanal tedavisi yaptığımız zaman lezyonun kaybolması sağlanabilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kök ucu rezeksiyonu veya kanal tedavisi uygulandığında dişteki apikal kist ve apikal rezeksiyonların kaybolması sağlandı.

Program ilk açıldığında direkt randevu sayfasının açılması çok daha kullanışlı olur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR » Klinik sayfasındaki "Açılış Sayfası" alanından dilediğiniz sayfayı seçebilirsiniz.

Bir dişe işlem yaparken giriş gelişme sonuç şeklinde aşama aşama görüntü alıp en son hepsini tek ekranda açıp göstermek istiyorum. Bu konuda bir düzenleme talep ediyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Not ve Görüntü sayfasında görüntünün sol üstündeki iğne simgeli düğme ile görüntüyü karşılaştırma listesine ekleyebilir ve en az 2 görüntüyü tek ekranda karşılaştırabilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Not ve Görüntü sayfasında görüntünün sol üstündeki iğne simgeli düğme ile görüntüyü karşılaştırma listesine ekleyebilir ve en az 2 görüntüyü tek ekranda karşılaştırabilirsiniz.

Siz bu bakımı yaparken biz bakkal defterine geri mi döneceğiz ne yapmayı öneriyorsunuz ?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Merhabalar,
Dr.DENTES'in bu derece işinizde önemli olması ne güzel.
Mevcut sunucularımızdan daha yüksek kapasiteli, güvenlik seviyesi bir üst değerde ve erişim hızı iyi olan sunucu serisine taşınmak niyetindeyiz. Ancak bu taşınma sizlerin işlerini aksatmamalı. Aslında 26 saat bizim için yeterli. Sizlere mahcup olmamak için 48 saat talep ediyoruz. Eğer sizler daha uygun bir tarih önerirseniz ona da uymaya gayret ederiz.
Sevgiler.

Hasta kartı yada Oral'den kestirme randevu ver butonu var mı? Yoksa randevu defterine klavyeden hasta adını yazacak mıyız? Hasta kartında ad soyad ayrı kutularda olduğundan kopyala yapıştır da yapamıyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu sayfasını hasta kartının sağ tarafındaki "Randevu" düğmesiyle açtığınızda hasta ismini girmenize gerek kalmadan randevu verebilirsiniz.

Peş peşe görüntü alamıyoruz. 1 dk bekletiyor sistem her görüntü arasında. Düzeltme şansınız var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Ne yazık ki veri kaybı yaşanmaması için bu süre en düşük iletişim, fotoğraf düzenleme, saklama ve onay süresidir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Labratuar giderleri yazarken tarih, açıklama, para birimi gibi sutunlara hasta ismi eklenirse sevinirim. Satıra tıklayınca hasta ismi çıkıyor ama bu kontrol işlemini zorlaştırıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gider sayfasında hasta isminin de gösterilmesini sağladık.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp