Kullanıcı Etkileşimleri

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

TDB 2023 - 2 (01.07.2023-10.07.2023 tarihleri arası) tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.

AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2023 - 2 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

TDB 2023-2 tarifesi sisteme ne zaman tanımlanacak acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

TDB 2023 - 2 (01.07.2023-31.12.2023 tarihleri arası) tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.

AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2023 - 2 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

2023 temmuz ayı itibari ile tarife yenilendi. Eklenmesini rica ederim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

TDB 2023 - 2 (01.07.2023-31.12.2023 tarihleri arası) tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.

AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2023 - 2 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhaba. Yapılan işlemi tedavi ekranına aktardığımızda bazı verilerin USS'de karşılığı olmadığına dair uyarı mesajı alıyoruz. Tedavinin faturası kesildiği için uss verilerini düzeltemiyoruz. Bununla ilgili olarak ne yapmamız gerekiyor?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gönderim kuyruğunuz temizlendi. Hata mesajı kalkmış olmalı. Tekrar yaşamanız halinde WhatsApp numaramızdan iletişime geçebilirsiniz.

Kayıt bölümünde telefon numarası girilmeyen hastaların listesini nasıl alabiliriz?Raporlardan listeye girdim ama böyle bir arama tuşu bulunmuyor. Yardımcı olabilir misiniz? İyi günler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste'de liste kıstaslarını belirledikten sonra oluşturduğunuz raporunuzda "Cep Telefonu" sütununa basarak numarası kayıtlı olmayan hastaları öncelikli olarak görebilirsiniz, şu an için sadece numarası olmayanları raporlayamazsınız. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Gelen e-faturalarla ilgili sisteminizi kullanmak çok faydalı ve kolay gerçekten. Fakat bazen firmalar bize e-arşiv fatura veya e-smm kestiğinde bu bizim sistemimize düşmüyor. Nedeni nedir? Bunları da sisteminizden takip etmek isteriz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Tarafınıza gelen e-Arşiv Faturaları Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) ait İnteraktif Vergi Dairesi'nin (İVD) internet sitesinden giriş yaparak listeleyebilirsiniz. GİB veya İVD bu veriyi entegrasyon ile sunmadığından ve biz de bu veriyi almak için resmi olmayan herhangi bir yola girmeyeceğimizden şu an Dr.DENTES'te gösterilmesi mümkün değildir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

İnteraktif Vergi Dairesi internet sitesi: https://ivd.gib.gov.tr

Merhaba. Fatura kestikten sonra imzalanması çok uzun sürüyor ve geçmiş tarihli fatura kesemiyoruz (7 gün öncesine kadar kesilebiliyor diye biliyorum.)

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) servislerinin yoğunluk durumuna göre fatura imzalama sürecinin süresi farklılık gösterebilmektedir. Yasal nedenlerle fatura, GİB imza sürecini tamamlamadan görüntülenemez. Evet, GİB kuralları gereği 7 gün öncesine kadar fatura kesebiliyorsunuz ancak yine kurallar gereği en son kestiğiniz fatura tarihinin öncesine fatura kesemiyorsunuz. Örneğin en son kestiğiniz faturanın tarihi 9 Haziran ise 8 Haziran'a fatura kesemezsiniz.

Gider bölümü açılırken program sürekli donuyor. Açılması çok zaman alıyor. Giderde aldığımız mal/hizmet girerken alttaki ödendi bölümünde nakit kk olarak belirtilirse ödediğimiz bölümünden tekrar düzeltmemize tekrar gerek kalmaz. Çünkü oranında açılmasını bekliyoruz, ya da donuyor ne yazık ki.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Genel bir problem görülmemektedir. Gider sayfasının daha hızlı kullanımı için alışveriş yaptığınız her kuruma ayrı gider kartı açabilirsiniz (market, elektrik, abc diş deposu vb.), bunu tercih etmiyorsanız her yıla ayrı gider kartı da açabilirsiniz. Gider kartına göre giderlerinizin raporunu alabilirsiniz. Kolay takip için bu kullanım şeklini öneriyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kliniklerimizin, Sağlıkta Kalite Standartlarına uyumuna destek olmak amacıyla randevu kayıtlarında kullanıcıların yaptığı tüm değişiklikleri görebilmeniz sağlandı. Randevu penceresine yeni eklenen "Randevu Geçmişi" düğmesi ile ilgili randevunun değişiklik geçmişini görebilirsiniz.

Hastaya euro cinsiden ödeme belirlediğimde, tarifem TL olduğundan euro girişi yapabilme şansım var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'nda "Para Birimi"ni Euro seçtiğinizde, hastaya TL tarifesi üzerinden tedavi yaptığınızda borç kaydı, tedavinin Euro karşılığından oluşur. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve HASTA > Hesap sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp