Kullanıcı Etkileşimleri

SMS satın aldık hala krediniz yok yazıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES’te SMS kullanabilmek için hem kredi hem de SMS başlığınız bulunmalıdır. Hesabınıza tanımlı SMS başlığınız bulunmuyor. Başlık oluşturmak için; Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Ödeme yaptım sistem dolayısıyla iki kere işlem oldu onu silebilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

22.12.2022 12:10 tarihindeki görüşünüze cevaben belirtildiği şekilde kredi kartınızın ayarı nedeniyle önceki işleminiz tamamlanmamış. Bankanız, kartınızdan başarıyla tek ödeme iletmiştir. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

2 Ocak'a kadar ödememiz gereken bir bakiye var ancak sisteminizdeki sıkıntı nedeniyle kaç kere denememe rağmen ödeme yapamıyorum. Sıkıntı düzelince haber verirseniz kart ile ödeme yapacağım.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Ödeme sisteminin de size bildirimde bulunduğu şekilde ödemeniz, kredi kartınız internet alışverişlerine kapalı olduğu için tamamlanamamış. Bu konuda bankanızın destek kanalları ile iletişime geçebilirsiniz.

Kestiğimiz faturaların dökümü anında görüntülenemiyor. Zamanla yarışıyoruz başka bir sisteme yükleme yapıp onay almamız gerekirken Dr.DENTES'in fatura yansıtma aksaklığı nedeniyle mağduriyet yaşıyoruz. Provizyon onayı almak için faturaya ihtiyacımız var ve bu aksaklık yüzünden hasta kaybı yaşıyoruz. İletişime geçmemize rağmen çözüm odaklı cevaplar alamıyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) servislerinin yoğunluk durumuna göre fatura imzalama sürecinin süresi farklılık gösterebilmektedir. Yasal nedenlerle fatura, GİB imza sürecini tamamlamadan görüntülenemez.

e-Belge aktivasyonu için ne gerekli?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki "Dr.DENTES e-Belge (e-Fatura / e-Arşiv Fatura / e-Serbest Meslek Makbuzu)" başlığı altından e-SMM/e-Fatura Başvuru Adımlarına tıkladığınızda açılan sayfadan e-Fatura/e-Arşiv ve e-SMM sürecine ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Stok kartında malzeme miktarını nasıl gireceğiz. Stok kaydı oluşturamıyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İlgili STOK > Stok Kartı sayfasındaki mor renkli “Stok Hareketi Ekle” düğmesi ile veya GİDER > Alış Faturası sayfasından malzeme girişi için alış faturası oluşturabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki STOK > Stok Kartı ve GİDER > Alış Faturası sayfalarını inceleyebilirsiniz. Stok modülünün eğitim videoları da çok yakında sizlerle olacak :)

Daha önceden başka dişlerine işlem yapılmış hastanın tedavi bölümündeki kaydının, yeni yapılacak işlemlerle karışmaması için ne yapılabilir?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral’de bu tedaviler için hastaya diyagnoz ekleyebilir, Oral şemanın üstündeki "Diyagnozu farklı göster" ile diyagnoz kayıtlarını gri renkte gösterebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba özel olarak anlaşmalı kurumlar için indirim oranı girmemiz için hasta kartında işlem tiki ya da uyarı nasıl yapabilir (mesela Özel Esnaf ind. gibi)?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Tarife sayfasında farklı fiyatlarda tarife oluşturup, ilgili hastaların kartında “tarife” alanından uygun tarifeyi seçebilirsiniz. Ayrıca bu hastalar için HASTA > Hasta Kartı'nda "Grup" alanının yanındaki mavi renkli, "+" simgeli "Yeni" düğmesiyle grup oluşturabilir, raporlarınızı hasta grubuna göre alabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Tarife sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Fikirlerinizi Dr.DENTES'e eklenecek yeni özelliklerin kaynağı olarak görüyoruz. "Görüş Yayınını" geliştiren tek yazılım şirketiyiz. Bize bu cesareti verdiğiniz için minnettarız. Çoğunluğu "birlikte daha iyiye" amaçlı görüşleriniz bizi hep ileri taşıyor. Bizi takip edenlerin de yararlandığı, her yıl gelen yüzlerce görüş için müteşekkiriz. Görüşlerinizi kuyumcu titizliğinde cevaplamaya ve mümkün olanlarını programlamaya çalışıyoruz. Bu sene çalışma karnemizi görüşünüze sunuyoruz. Değerli hekim ve dental asistanları, birlikte nice harikulade senelere :)

Ortalama görüş çözüm süresi: 16.78 gün (sadece çözülmüşler).
Ortalama görüş çözüm süresi: 49.93 gün (çözülmemişler de dahil, 13.12.2022 itibariyle).

Not: Görüş bildirimden çözümün yayınlandığı tarihe kadar geçen süre üzerinden hesaplanmıştır.

Hekim olarak e nabız izni isteyemiyorum. Hangi erişimin kısıtlı olmasından kaynaklıdır?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hastanın e-Nabız sağlık geçmişini görüntülemek için Hasta Kartı'ndaki e-Nabız düğmesine bastığınızda karşınıza gelen hata metnine göre farklı sebepleri olabilir. Bu hata metninin fotoğrafını WhatsApp iletişim numaramıza iletmeniz halinde sağlıklı bilgi verebiliriz. Olası sebepler ise;
- Kurumunuz poliklinik ise Sağlık Bakanlığı nezdinde resmi olarak o kurumda çalışıyor olarak görünmelisiniz.
- Bazı hastalar kendi e-Nabız hesaplarında "sadece muayene olduğum doktor" veya "sadece muayene olduğum kurumdaki doktorlar" gibi ayarları seçiyor veya varsayılan olarak artık bunlar seçili olabilir. Bu durumda bu hasta için daha önceden e-Nabıza bir muayene verisi göndermiş olmanız gerekmektedir.
- Bazı hastalar kendi e-Nabız hesaplarında "SMS ile doğrulama" ayarını zorunlu yapabiliyor. Bu durumda siz e-Nabız izni gönderdiğinizde hastanın e-Nabız sistemindeki onaylı cep telefonuna sms ile onay kodu gidiyor. Bu kodu ancak doğru girdiğinizde hastanın sağlık geçmişini görebiliyorsunuz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp