Kullanıcı Etkileşimleri

Merhabalar. Randevu defterinde randevu oluşturduğum zaman otomatik mesaj gitmiyor. Nedeni nedir?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

SMS gönderiminde bugün operatör firmada teknik bir problem yaşanmış ve SMS'ler bir süre gönderilememiştir. Operatör firma problemi 17:40 itibariyle çözümlemiştir. Yaşanan kesinti için özürlerimizi sunarız.

Merhaba, hastaların bilgilerini tablet üzerinden kendilerinin doldurmasını sağlamak için bir yöntem var mı? Ayrıca hastalarımıza anket göndermek ve bunu sistemde bir şekilde saklamak istiyoruz. Yardımcı olur musunuz.. Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'nın üst tarafındaki SMS ile Yeni Hasta düğmesi ile hastanın cep telefonuna kişisel bilgilerini doldurabilmesi için link gönderebilirsiniz. Hastanız bu link ile bilgilerini doldurabilir, bilgilerini doldurduğunda Dr.DENTES size bildirimde bulunur. Şu an için Dr.DENTES içerisinde anket sistemi bulunmamaktadır, anket sistemlerinden oluşturacağınız anket linkini Dr.DENTES SMS ile hastaya gönderebilirsiniz.

Merhaba. İyi günler. Telefonlara dönüş yapmıyorsunuz. Mail yoluyla ya da telefon ile bizimle iletişime geçebilirseniz çok sevirim. Bir konu hakkında bilgi almak istiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Merhaba.
Bize mesai saatlerimiz içerisinde aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.
(506) 188 20 19
(506) 190 50 75

Çalışma Saatleri:
Pazartesi - Cuma (10:00 - 18:00 GMT+3)
Öğle Tatili (12:30 - 13:30 GMT+3)

Merhaba, hasta iptal edilme durumunda renk olarak kırmızı olabiliyor mu? Bir de hasta gelip gittiğinde farklı bir renk mümkün mü? Teşekkür ederim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kayıtlı randevunun durumu "İptal" olarak değiştirildiğinde Randevu defterinde görünmez, iptal edilen randevular RAPOR > Randevu'dan görünür. "Geldi" durumdaki randevuların yanında (+) sembolü gözükür. Dr.DENTES'teki tüm randevu durumları sembollerle gösterilir. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Randevu renkleri şimdilik randevunun geçmesi, açıklaması veya hekimini belirtmek için kullanılıyor.

Uyarı sistemini açıyorum ama ertesi gün kendi kendine kapanıyor. Bir çok defa ayrı zamanlarda denedim ama bir süre sonra otomatik kapanıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Okunmamış uyarı sayısı 100 ve üzeri olduğunda "Uyarı sistemi" otomatik kapanır. AYARLAR > Klinik'ten uyarı sistemini tekrar açtığınızda okunmamış uyarı sayısı 100'ün altına indirilmezse uyarı sistemi otomatik olarak tekrar kapanır. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Yıllık ödememizi nereden yapıyoruz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yıllık paket ödemelerine ilişkin borç kaydınız paket bitiş tarihinizden 15 gün önce otomatik oluşur ve Dr.DENTES sizi e-posta ve SMS ile bilgilendirir. Ardından Dr.DENTES içerisindeki AYARLAR > Sipariş sayfasından ödemenizi yapabilirsiniz. Güncel paket bitiş tarihinizi AYARLAR > Klinik sayfasından görebilirsiniz.

Oluşturduğumuz depoya ait stok hareketleri olduğu için depoyu silemiyoruz. "İlişkili stok hareketleri olduğu için silinemez" uyarısı alıyoruz. Bu depoya ait stok hareketlerini silmemize rağmen hala aynı uyarıyı veriyor. Bu konuyu düzeltebilirseniz seviniriz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İlgili depoyla bağlantılı kayıtlar (tarafınızdan silinse bile teknik zorunluluk gereği tutulan log kayıtları bulunur) olduğu için şimdilik silinemez.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

GİDER > Alış Faturası'ndan alış faturası eklendiğinde Aldığımız Mal/Hizmet kaydı da otomatik olarak oluşuyordu. Şimdi ise Alış Faturası oluştururken yeni eklediğimiz "Ödendi" onay kutusu işaretlenirse ek olarak "Ödediğimiz" kaydının da otomatik olarak oluşması sağlandı. Alış Faturası silindiğinde ise ilgili "Aldığımız Mal/Hizmet" ve "Ödediğimiz" kayıtlarının da otomatik olarak silinmesi sağlandı.

Stok sekmesi sadece bir bilgisayarda görünüyor. Diğer bilgisayarlarda görünmüyor. Aynı kullanıcı mobil uygulamada da göremiyor. Böyle mi olması gerekiyor acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

STOK menüsünün görünmemesinin kullanılan bilgisayar veya telefonla bağlantısı bulunmuyor. İlgili kullanıcın AYARLAR > Kullanıcı'daki yetkileri kısıtlıdır. En yetkili yönetici kullanıcısı ile giriş yapılıp AYARLAR > Kullanıcı'dan ilgili kullanıcıya yetki verilmelidir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

STOK > Stok Kartı'ndaki "Stok Hareketleri" penceresinde ve RAPOR > Stok Hareketleri sayfasında "Tedavi" ile birlikte "Diş No" bilgisinin de gösterilmesi sağlandı.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp