Kullanıcı Etkileşimleri

Her hekim randevu kısmında sadece kendi hastalarının görülmesi sağlanabiliyor mu? Bizdedir hekim diğer tüm hekimlerin randevularını görüyor. Bunu nasıl değiştirebiliyoruz? Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Kullanıcı’dan ilgili hekimin kullanıcısının “Hasta (Hepsi)” yetkisini kaldırarak randevularda dahil sadece kendi hastalarıyla ilgili verileri görmesini sağlayabilirsiniz. Eğer kısıtlamak istemezseniz RANDEVU’da sol üstteki dişhekimi listesinden randevusunu görmek istediğiniz hekimleri seçebilirsiniz, listedeki seçimler istendiğinde değiştirilebilir. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU ve AYARLAR > Kullanıcı sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba, yeni hekim girişi yaptık ancak hekimin tanımlanan sayfasında sadece E***D*** randevularını görebiliyor. Yeni girilen hekimin randevuları görülmüyor. Yardımcı olur musunuz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Eğer AYARLAR > Dişhekimi’nden hekimini ekledikten sonra AYARLAR > Kullanıcı’dan ilgili hekimin kullanıcısının “Hasta (Hepsi)” yetkisini kaldırdıysanız randevularda dahil sadece kendi hastalarıyla ilgili verileri görebilir. Eğer bu işlemi yapmadıysanız RANDEVU’da sol üstteki dişhekimi listesinden randevusunu görmek istediğiniz hekimleri seçebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU ve AYARLAR > Kullanıcı sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba uygulamanın hasta kartı bölümünde hasta aratırken tarih aralığı seçilerek hasta arama opsiyonu olursa faydalı olabilir, tüm hastaların adını hatırlamak mümkün olmuyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste’den hasta kartındaki tüm verilere göre arama yapabilirsiniz. HASTA > Hasta Kart’ındaki arama penceresinden de hasta TC Kimlik No, telefon ve özel koda göre arama yapabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RAPOR > Liste sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

İyi günler. Stok kartı oluştururken implantlar için tek kart altında farklı boy ve çapları girebileceğimiz bir düzenleme yapılabilir mi? Toplu implant girişlerinde markayı seçtikten sonra her boy ve çaptan kaç tane giriş yapılacağı seçilerek tek seferde aynı marka model implantların hepsinin girişi yapılabilir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

STOK > Stok Kartı’ında malzeme özellikleri kısmından stok kartı için “özellik grubu” ve “özellik”leri tanımlayabilirsiniz. Boy ve çap gibi özellik grupları oluşturabilir, bu grupların altına ilgili özelliklerini tanımlayabilirsiniz. Stok Kartı’nda ve GİDER > Alış Faturası’nda tanımladığınız özelliklere göre stoğa malzeme girişi yapabilirsiniz. İmplant, seri numaralı bir malzeme olduğu için her bir implantın stoğa girişini seri numarasıyla ayrı ayrı yapmanız gereklidir. Böylelikle hangi seri numaralı implantı hangi hastada kullandığınızı görebilirsiniz. Farklı implantların girişinde aynı zamanda tanımladığınız özellikleri seçebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki STOK > Stok Kartı ve GİDER > Alış Faturası sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Stok ile ilgili aşağıdaki düzeltme geliştirmeleri yapılmıştır;
- STOK > Stok Kartı'nda Birim Dönüşümleri tanımlanmamış bir Alış Birimi seçilirse ve GİDER > Alış Faturası'ndan bu Stok Kartı seçildiğinde fatura kalemlerine "yanlış alış birimi adı" geliyordu. Düzeltildi.
- Alış Faturası, içeriğindeki seri nolu bir malzemenin tedavide kullanılmış olmasından dolayı silinemediğinde/güncellenemediğinde bu bilginin gösterilen hata mesajında yer alması sağlandı.
- "Giriş" tipindeki Stok Hareketi silinirken (STOK > Stok Kartı'ndaki "Stok Hareketleri" penceresinden veya Alış Faturası silme işlemi ile) ilgili stok kartının kalan diğer "Giriş" kayıtlarından en yeni olanın maliyet bilgilerinin stok kartına otomatik işlenmesi sağlandı.
- Alış Faturası girişi sırasında "Normal" takip tipli bazı stok kartlarında seri no girilmemesine rağmen seri nosu "null" olarak stok hareketine işleniyordu. Düzeltildi.

Yeni yönetmelik geregi bakanligin tescil sisteminde
https://kayittescil.saglik.gov.tr/TR-54934/aktif-dhbs-listesi.html#
Kayıtlı bir bilgi sağlık yönetim sistemi olabilmemiz mümkün mü?

Bu yönetim saglayicisi ile sözleşme dilekçe ile il saglik müdürlüğüne sunulacak.
Bu tüm üyeleriniz icin gecerlidir. Bugun yazi geldi

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Sağlık Bakanlığı'nın KTS sisteminde DHBS (Diş Hekimliği Bilgi Sistemi) firmaları listesinde firmamız Veta Yazılım olarak kayıtlıyız. Ayrıntılı bilgi için mesai saatlerimiz içerisinde iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

Yabancı hasta onam formları sisteminizde yüklü değil. Lütfen İngilizce olarak sisteme yükleyin.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Onam formları kliniğe özel olup, içeriği klinik tarafından hazırlanmalıdır. İlgili onam formlarını AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki e-posta adresimize iletmeniz halinde değerlendirip ekleyebiliriz.

e-Reçete protokollerini takip edip e-devlet üzerinden e-imza ile giriş yapıp medula şifresi oluştururken doktor bilgisi bulunamadı diyor izlemem gereken protokol nedir?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Konu hakkında bağlı bulunduğunuz il sağlık müdürlüğü ile iletişime geçebilirsiniz.

Merhabalar, yeni kayıt açmak istediğimizde hastanı bilgilerini girdiğimiz zaman kayıt et tuşuna basınca ad soyad kimlik no ve doğum tarihi bilgileri uyuşmuyor. Neden kaynaklanıyordur acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Eğer AYARLAR > Klinik’te Hasta Kimliğini Doğrula ayarı açık ise de hasta kartını oluşturmak veya güncellemek için girdiğiniz bilgilerin T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’ndeki kayıtlarla eşleşmesi gerekir, USS kullanan klinikler hariç bu ayarı kapatabilirsiniz. T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri'nin kendi sitesinden kimlik kontrolünü el ile kendiniz de yapabilirsiniz. Eğer hastanızın çifte vatandaşlığı var ise doğrulama yapılamaz, uyruğunu Türkiye dışında seçebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Klinik sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Sağlık Bakanlığını yeni uyguladığı mevzuatta yer alan firmalar içinde yer almadığını görüyorum. Bu konuda herhangi bir çalışmanız var mı? Varsa ne zaman bu liste içinde yer alacaksınız?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Sağlık Bakanlığı'nın KTS sisteminde DHBS (Diş Hekimliği Bilgi Sistemi) firmaları listesinde firmamız Veta Yazılım olarak kayıtlıyız. Ayrıntılı bilgi için mesai saatlelerimiz içerisinde iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp