Her kliniğin verilerini istediği saatte göndermesi önünde şuan bazı teknik kısıtlardan dolayı mümkün değil. Uzun vadeli iş planımıza dahil ettik.
Merhaba. Tedavilerin USS'ye gönderilme saatini değiştirebiliyor muyuz? Gece 12'ye kadar açık bir kliniğiz ve gün sonunda kontrollerimizi yapıp toplu bir şekilde göndermek istiyoruz. Şu an saat 22:00 civarında otomatik olarak gönderiliyor, personelimiz bazen tam o an sisteme girerken USS ye gittiğini bildirdi. Hata oluyor ve düzeltmekle uğraşıyoruz. Şimdiden teşekkürler.
Her kliniğin verilerini istediği saatte göndermesi önünde şuan bazı teknik kısıtlardan dolayı mümkün değil. Uzun vadeli iş planımıza dahil ettik.
Hasta filmini analize gönderdikten sonra analiz sonucu hata veriyor açılmıyor. Ve not görüntü kısmından analizler kaldırılmıyor.
İlgili görüntüyü silip tekrar yüklemeyi deneyebilir misiniz? Yapay zeka ile film röntgen analizi süreci test aşamasındadır.
Hastanın röntgenini e-Nabız'a nasıl aktaracağız?
Sadece hastanın tanı ve tedavi verilerini aktarabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için mesai saatleri içinde arayabilirsiniz.
Fatura kısmını nasıl aktif edebiliriz?
Dr.DENTES'ten e-Fatura/e-SMM kullanmak için yapmanız gereken işlemlere AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki "Dr.DENTES e-Belge" başlığından ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
Dr.DENTES ile e-Reçete oluşturabilirsiniz.
HASTA > Hasta Kartı sayfasında sağ taraftaki "Reçetem" düğmesi ile hastanıza e-Reçete oluşturabilirsiniz.
Merhabalar. Tedavi seçeneklerinde implant çekimi veya sökümü yok sanırım. Var da ben bulamamış da olabilirim. Yok ise eklemenizi öneririm.
"İmplant Çıkartılması" isimli tedavi var. Diyagnoz, Planlama veya Tedavi farketmeksizin dişte implant varsa "İmplant Çıkartılması" tedavisi uygulandığında oral şemada implant görseli kaldırılır.
Oral sayfasında sağdaki listelerde arama yaparken küçük büyük harf hassasiyetinin kaldırılmasını rica ediyorum. Örneğin küçük harf ile "implant" yazarak arama yapıldığında içinde implant kelimesi geçen kalemler geliyor ama ilk kelimesi "İmplant" olan kelimeler gelmiyor. Çünkü ilk kelimeler doğal olarak büyük harf "İ" ile başlıyor ve sistem bunu algılamıyor. Aynı şey büyük "I" ve küçük "ı" için de böyle.
HASTA > Oral'deki Bul kutusunda Dr.DENTES'i Türkçe olarak kullananlarda daha doğru sonuç alınması için çalışma yapıldı.
Y*** B*** hastamızın hasta kartında bilgilerini doğru girdiğimiz halde hastanın bilgilerini hatta veriyor.
Eğer AYARLAR > Klinik’te Hasta Kimliğini Doğrula ayarı açık ise de hasta kartını oluşturmak veya güncellemek için girdiğiniz bilgilerin T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’ndeki kayıtlarla eşleşmesi gerekir, USS kullanan klinikler hariç bu ayarı kapatabilirsiniz. T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri'nin kendi sitesinden kimlik kontrolünü el ile kendiniz de yapabilirsiniz. Eğer hastanızın çifte vatandaşlığı var ise doğrulama yapılamaz, uyruğunu Türkiye dışında seçebilirsiniz.
Lütfen ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Klinik sayfalarını inceleyiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Hesap sayfasına yapılacak tedavilerin girişi yapıldı. Taksit girişleri oraldan yapıldı. Hastaya taksitleri gösteren bir çıktı vermek isteyince nasıl çıktı alıyoruz.
HASTA > Oral'de planlamayı sözleşmeye çevirdikten sonra yazdır düğmesi ile ödeme tarihi ve taksit tutarlarını içeren sözleşme çıktısı alabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Hesap sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Merhaba. Düzenleme yaparken TDB 2023 tarifesi silindi. Tarifeyi tekrar nasıl yükleyebilirim?
TDB 2023 tarifesi 04.01.2023'de Dr.DENTES'te yayınlandı. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2023" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2023'e aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.